Jump to content

w0wy

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D Facelift

w0wy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ăn sfârÂşit am avut ceva timp Âşi am reuÂşit sĂŁ ĂŽncerc fĂŁrĂŁ EGR dar fĂŁrĂŁ succes. Simptomele sunt aceleaÂşi. Mai are cineva vreo idee ce aÂş putea sĂŁ fac ? Mersi.
  2. Mersi mult de reply. O sã Încerc când apuc, sã scot EGR ºi sã vãd cum se comportã aºa. Revin cu detalii dupa Încercare.
  3. Mersi de rãspuns. Partea ciudata este cã am schimbat EGR acum ceva timp - tot din cauza problemelor de mai sus. Oare se poate sã fir altceva de vinã ºi sã Îmi strice EGR-ul dupã o perioada dupã ce Îl pun ? De asemenea, se poate sã fie de la turbinã ? Pentru cã m-am gândit ºi la asta dar nu aº schimba-o farã sã fiu relativ sigur.
  4. Salut, am Âşi eu o problemĂŁ (sau mai multe) cu un E46 FL. Problema principalĂŁ este cĂŁ atunci când o calci, ĂŽți taie gazul dar Âşi scoate mult fum. Cel mai probabil este din cauzĂŁ ca amestecul nu este fĂŁcut corect dar nu stiu din ce cauzĂŁ. Țin sĂŁ menționez cĂŁ deja am fĂŁcut urmatoarele: Am schimbat EGR, valvele pierburg Âşi senzorul de temperaturĂŁ de pe admisie. Am verificat Âşi schimbat furtunele de aer(cele ce au legatura cu circularea aerului) Am verificat intercoolerul Am schimbat actuatorul de la turbinĂŁ(este cel mecanic pe vacuum) Cam astea sunt codurile de eroare de pe maÂşinĂŁ: 4530 Boost Pressure Actuator – Regulation Pressure too Low 4507 Exhaust Gas Recirculation- Positive Deviation or Air Mass too Low 3F01 Boost Pressure Sensor -Short circuit to B- or Open Eu din câte ĂŽnțeleg din ele, este o problema la instalația de aer, dar nu Âştiu ce anume sĂŁ mai verific. DacĂŁ a mai pĂŁțit cineva, sunt deschis la sugestii. PS. Am pe undeva Âşi o filmare cu INPA la relantiu - nominal vs actual. DacĂŁ e nevoie o sĂŁ o caut.
  5. Multumesc pentru reply. O sa verific si astea si o sa revin cu un update cand pot ...
  6. Salutare, Dupa cum scrie si in titlu , am un E46 , 320D , Facelift si am o problema destul de veche care deja imi dai foarte multe batai de cap. Problema este ca atunci cand masina sta la relanti , vibreaza caroseria foarte puternic ... parca e tractor. Trebuie sa mentionez ca turometrul nu oscileaza (sta constant la 800rpm). Masina trage normal , nu se opreste si nu mai vibreaza de la 1300-1500 rpm in sus . Am verificat pana acum tot felul de chestii auzite de la mai multe persoana dar nu am avut noroc: -schimbat tampoane motor si verificat cele de la cutia de viteze -mi-a spus cineva ca poate sa fie de la acele placute din galeria de admisie care pot fi rupte (sau se pot rupe la un moment dat) si pica prin admisie in jos , asa ca le-am verificat si pe alea si erau acolo toate ... le-am dat jos . -am verificat toba sa nu fie lipita de caroserie (deoarece am auzit din diverse parti ca poate vibra din cauza asta , desi nu cred ca ar ajunge la intensitatea asta) -am schimbat fulia de la vibrochen (asta era dusa de tot si am fost nevoit sa o schimb oricum) Am observat ca EGR-ul nu lucreaza normal ... mai exact este o valva cu un furtunas ce vine la EGR si am inteles ca pe acel furtunas ar trebui sa traga aer ca sa deschida si sa inchida EGR-ul , dar nu trage aproape deloc (sau chiar deloc cateodata) ... deci presupun ca acea valva nu functioneaza cum trebuie , dar nu cred ca vibratiile sunt de acolo. Aveti vreo idee , parere ? Deja sunt la capata , nu stiu ce sa-i mai fac :| ... Am cautat peste tot si nu am gasit o rezolvare ... Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.