Jump to content

ptvflorin

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau

Previous Fields

  • Masina
    e46 2002 316i n42

ptvflorin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut.preturi pe aftermarket pentru: 11617503520 11157503524 11157503523 11157513903 Vin: KP03195 Ms
  2. Un mecanic ok pt n42 in bacau sau apropiere stie cineva?
  3. Da..e o idee buna..ma gandesc sa si il scot si sa il verific..nu stiu..ori sa pun apa colorata printr.o parte si sa vad daca curge pe cealalta parte..sau sa il presurizez sub apa
  4. Spuma ca de ness mentionata de tine seamana cu cea din video.ul meu de pe youtube postat de mine in primul post? Ms
  5. Acuma recent. Dupa ultimul drum. Ca apoi nu am mai mers cu ea. Caldura baga, acul sta in picioare.
  6. Mersi de raspuns. Antigel nu prea a pierdut, insa acea mizerie din vasul de expansiune ce crezi ca ar putea fi?
  7. Nu cred ca ar fi de simeringuri, pt ca inainte de aceste probleme nu scotea fum alb..fumul alb mai apare si la ccv infundat Ulei i.am pus bmw 5w30 de pe piata..am completat cu acelasi ulei din bidonul ramas Multumesc pt reply.uri..insa m.ar interesa ce credeti in legatura cu intrebarea mea..sunt simptome care indica garnitura arsa fisurata sau termoflotul? Stiu ca trebuie dusa la un mecanic pt ceva concret dar sunt curios ce spuneti si voi, ce experiente a.ti mai avut, auzit. Si as dori sa nu schimbam discutia in alegerea uleiului ca sunt destule topicuri pt asta. Multumesc!
  8. Va salut pe toti inainte de toate. Masina este un e46 motor n42b18(ay31) din 02/2002. Acum o luna am sesizat urmatoarele: - spuma/crema galbena (gen capuccino ) pe joja ulei si pe capacul pe unde se completeaza ulei. Am tot curatat, insa a continuat sa apara. Mentionez ca faceam multe drumuri scurte-4 km. Vremea relativ rece dimineata. Insa aceasta a aparut si dupa 2 drumuri mai lungi. - scurgeri ulei pe la garnitura culbutori( garnitura capacului motor- crankcase) - semn de ccv infundat si presiune in bloc motor - fum alb uneori si dupa ce motorul e cald - si ceva apa ,cred, tot apare sub termoflot, langa carcasa filtrului de ulei, nu mi.am dat seama daca e antigel - am tot verificat antigelul si nu parea sa scada( si am gasit putine reziduri negre deasupra in vasul de expansiune), insa ultima oara cand l.am verificat a scazut parca putin si am gasit ulei ( cred) in vasul de expansiune(video http://youtu.be/OBDuWkbPgto ) - motorul nu s-a supraincalzit , uleiul a mai scazut si am mai completat, insa pierzand ulei pe la garnituri acest lucru nu e relevant. Am mers de la primele simptome aproximativ 400 de km cu masina, insa de cand am vazut ceea ce vedeti si voi in video am lasat.o pe dreapta Intrebarea mea( sau mai multe) ar fi : ce credeti? Posibil garnitura de _chiulasa_, bloc fisurat sau doar termoflot fisurat. Oricum ar fi e ceva destul de fin, cred. Sau poate e doar de la ccv.ul infundat care sa.mi faca acea spuma pe joja si pe capac umplere ulei?si asta doar in cazul in care in vasul de expansiune nu ar fi ulei..desi nu cred. Va rog sa.mi spuneti parerile voastre si astept oricand sa primesc intrebari pt lamuriri. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.