Va salut pe toti inainte de toate. Masina este un e46 motor n42b18(ay31) din 02/2002. Acum o luna am sesizat urmatoarele: - spuma/crema galbena (gen capuccino ) pe joja ulei si pe capacul pe unde se completeaza ulei. Am tot curatat, insa a continuat sa apara. Mentionez ca faceam multe drumuri scurte-4 km. Vremea relativ rece dimineata. Insa aceasta a aparut si dupa 2 drumuri mai lungi. - scurgeri ulei pe la garnitura culbutori( garnitura capacului motor- crankcase) - semn de ccv infundat si presiune in bloc motor - fum alb uneori si dupa ce motorul e cald - si ceva apa ,cred, tot apare sub termoflot, langa carcasa filtrului de ulei, nu mi.am dat seama daca e antigel - am tot verificat antigelul si nu parea sa scada( si am gasit putine reziduri negre deasupra in vasul de expansiune), insa ultima oara cand l.am verificat a scazut parca putin si am gasit ulei ( cred) in vasul de expansiune(video http://youtu.be/OBDuWkbPgto ) - motorul nu s-a supraincalzit , uleiul a mai scazut si am mai completat, insa pierzand ulei pe la garnituri acest lucru nu e relevant. Am mers de la primele simptome aproximativ 400 de km cu masina, insa de cand am vazut ceea ce vedeti si voi in video am lasat.o pe dreapta Intrebarea mea( sau mai multe) ar fi : ce credeti? Posibil garnitura de _chiulasa_, bloc fisurat sau doar termoflot fisurat. Oricum ar fi e ceva destul de fin, cred. Sau poate e doar de la ccv.ul infundat care sa.mi faca acea spuma pe joja si pe capac umplere ulei?si asta doar in cazul in care in vasul de expansiune nu ar fi ulei..desi nu cred. Va rog sa.mi spuneti parerile voastre si astept oricand sa primesc intrebari pt lamuriri. Multumesc!