Jump to content

xscrol

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    resita

Contact Methods

  • Yahoo
    valy1967alex

Previous Fields

  • Masina
    bmw E 46 1.9 b

xscrol's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cand introduc mufa la modulul de ABS-ASC face un zgomot care nu se opreste.Acest lucru il face si cu masina oprita. Nu stiu ce sa fac. Am curatat senzorii, am verificat sigurante. Acum circul cu masina cu mufa scoasa.Astept o sugestie. Multumesc.
  2. Am gasit codul piesei 11 21 1 247 050 -roata dintata trimitere impulsuri.OK.Cum se schimba??????Arbore cotit jos...? Unde o gasesc? Stima
  3. Multumesc. Ai avut mare dreptate,coroana este sparta.Mai am o intrebare:se potriveste si de pe alte modele de motoare-codul motorului meu este M43 19 4 E1-euro 4.Sti cumva codul piesei? Stima.
  4. Intre timp am verificat ceva pe bavaria si este legat de pompa de benzina....ce legatura are cu scanteia?........
  5. Am facut azi un test IMPA si am . 126 SIGNAL CAM ASC ERROR FREQ>1 LOGISTIC COUNTER>40 7E 44 30 01 28 00 43 7E.68.A7.00.00.00.00.00.00..... Alte erori nu am.Daca puteti interpreta codul va multumesc. Stima
  6. Am gasit asta :$02(real 'freeze frame' data) este utilizat pentru a afla parametrii inregistrati de calculatorul de injectie in momentul in care apare un defect.Cantitatea de informatii stocate depinde de performanta calculatorului. $03(read stored fault codes) returneaza codurile DTC(coduri de eroare) inregistrati,un astfel de cod fiind alcatuit dintr-o litera si 4 cifre. Nu sunt sigur daca raspunde ECU si daca totusi este defect.
  7. De pe autodata am astea-mentionez nu am osciloscop: http://imgur.com/a/IJrWX Azi am pus masina din nou pe tester si nu am nici un cod de eroare vizibil ,dar am depisat asta si nu stiu ce inseamna: http://imgur.com/a/3wDOH
  8. Am veni de la garaj. Am masurat alimentarea ecu,valori impulsuri,tensiunea de la calculator la bobina-buna 12 volti,am masurat valorile in intrepini 2-5,2-7,2-3...si imi da valori de 0,65 ohmi-autodata da 0,8.Am pus bateria la incarcat azi-si vad maine. Pe tester -din nou nici o eroare.Am verificat la ufa obd2,maine imi vine mufa de 20 pini sa vad atunci.Stima Scuze ortografia-din viteza..........
  9. Am gasit pe autodata cum se masoara,valori,pini...cred ca am duc la garaj....
  10. Multumesc mult.Azi este -14 si nu ma duc la garaj si o caut pe autodata schema electrica (daca gasesc) si totusi ai dreptate-electricianul.Am constatat ca a mai fost umblat la mufele de la calculator,am gasit fire intepate (de la aparatul de masura).Stima
  11. Multumesc pentru sfat.Hai sa o va explic povestea masinii pe scurt. Masina a functionat perfect de la Resita la Cluj si retur pana la Lugoj unde a patinat discul de ambreaj.Persoana care a condus masina a venit asa cat a mers si am fost sunat sa-l remorchez.Masina nu a mai pornit la automat....si eu am cumparat asa masina -defecta.Oare volanta nu este un factor pentru care nu porneste-nu da impuls corect la senzor.Scuze pentru povestea lunga dar am vrut sa specific acest fapt.Multumesc.
  12. Nu am avut electrician,dar am scos calculatorul ,am verificat contactele,am verificat continuitatea firelor ce duc la bobina. Am pus masina pe tester si nu a dat nici o eroare,am incercat sa pornesc ,dar nimic....nu vine scanteie din NOU la 2 si 3.Astest pe cineva care a mai patit.A fost foarte frig si nu am reusit sa verific mufa de la senzorul volanta... Stima
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.