Jump to content

JptDarkness

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

JptDarkness's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut. Intr-un final s-a constat ca e fisurata galeria de admisie. Astept sa-mi gaseasca o galerie sh.
  2. Salut. Am un BMW X3 E83 18d 143 hp din 2009. L-am achizitionat de aproximatix 7 luni avea 137.000 km (am facut toate schimurile, Filtru Aer, Filtru Polen, Filtru ulei, Ulei, Filtru motorina). E adus din Franta si acum are 150.000 km. Dupa aproximativ 3 luni de cand l-am cumparat s-a aprins DDE. Am cerut niste sfaturi si mi s-a zis sa fac o tura pe autostrada sa se curete filtrul de particule. Dupa toata treaba asta martorul s-a stins si masina functiona perfect. A tinut cam 3 luni apoi iar s-a aprins DDE inpreuna cu Check Engine. Nu s-a mai rezolvat pe autostrada si m-am dus la un service auto. Eroare Debitmetru - schimb debitmetru problema nerezolvata. Imi pune debitmetrul meu inapoi ca cica e bun. Eroare EGR - schimb EGR problema nerezolvata. Imi pune EGR inapoi ca cica nare nimic. Eroare Filtru Particule. A ramas sa scot filtrul si catalizatorul si sa resoftez masina. Zis si facut. Face omul soft (anulare filtru anulare EGR) o resofteaza, o urc la 180 hp cand sa scoata filtru surpriza, frumos decupat, nici filtru de particule nici catalizator. Cand sa fac o tura cu masina alta surpriza. Se tureaza foarte incet abia trage (mai rau ca un logan 1.5 DCI). Pune testerul eroare DDE, cica turbina. Las masina la service, da jos turbina o duce la alt service sa-i regleze geometria (din punct de vedere mecanic turbina e in stare buna asa mi s-a zis). A mai ramas sa verifice motorasul de la turbina (il duce la reconditoanat nu au avut ce sai faca cica iau reglat doar nu stiu ce parametrii). Pune testerul 0 erori, surpriza la fel. Masina nu trage decat intre 3000 - 4000 rpm, iar la 4500 rpm se pune in nas (se plafoneaza), simti asa un mic impuls si nu mai urca. La un drum mai lung 10-15 km are momente cand incepe si trage de mananca asfaltul, apoi iar nu mai trage si tot asa. Cand incepe sa traga o turez pana in 5000 rpm pe rosu fara sa simt nici un impuls sa se plafoneze. Chiar daca abia se tureaza in viteza urca, 210 pe autostrada fara probleme, doar ca nu are deloc pic de sprint, nu am curaj nici sa ies dintro intersectie mai aglomerata ca nu are deloc sprint. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi sau ce as putea face. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.