Jump to content

DGS

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BT

Previous Fields

  • Masina
    audi4

DGS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. acum 2 ani juma` am dat 15mii pe un 330coupe diesel... nu stiu unde ai cautat tu acum 1 an si ceva de nu ai gasit sub 25mii :)) on topic: da, urmeaza sfaturile si nu lasa nici un cent, asta in cazul in care nu vrei s-o vinzi :) Nu e musai sa o dau, imi place in continuare :lol: Peste vreo 10 ani dak nu o duk peste 100000km o sa fie un clasic destul de valoros :) gasesc eu bani pentru alta :D
  2. Masina e a mea , a pus-o fratele meu la vanzare . Am adus-o in martie 2008, e inmatriculata in iulie2008, avea 62000km in germania un singur propietar nascut in "52, eu sunt al doilea, diferenta de km inseamna un drum facut in franta si un drum in italia de pasti anul asta plus ceva in romania. E tinuta numai in garaj si de juma de an n-am mai pornit-o ,de cand mi-a expirat asigurarea, nu-mi trabuie, am un audi quattro cu care circul :) . Zicea cineva ka cu banii astia is ia un seria 5 fbun din 2005-2006. Amestecam mere cu pere? Pai in banii astia poti sa-ti iei si un polo nou dak vrei :lol: , fiecare isi ia dupa buget, necesitati si dupa kum il duce mintea.
  3. DGS

    M3 vs M3

    corect, dar si astia cu multi bani :)
  4. DGS

    M6 facut praf

    Ti-ai pus de iarna sau mergi cu cele de vara.
  5. DGS

    M3 vs M3

    ia pune tu un M3 vs. subaru impreza 4x4 permanent 0-100 sa vedem care face primu... Intr-adevar pt. 0-200 diferenta e enorma.Pai noua impreza sti are 0-200 in 24,6 sec(dupa ams) , evo x 0-200 in 25,9 si ambele au sub 5,5sec 0-100. Offtopic Am vizionat un filmulet pe youtube M3 vs S3. Pana la cat i-ati dat ca la plecare s3 era mai bun , dar am vazut ca in cea mai optimista varianta s3 are 0-200 undeva la 23,5. Cu toate remaparile pe care le fac astia (300cp,320cp) ma indoiesc ca ajunge la 16-17sec cat are m3-ul.
  6. Am stat in spatele unui x6 la semafor seara , deci cu luminile in fundul lui. Am observat ca , pe cand, toba din stanga era neagra de la fum cea din dreapta era perfect curata chiar si in interior. Cea din dreapta nu a scos nici un pic de abur nici la relanti nici pe accelerare, iar cea din stanga scotea din plin. Care-i treaba , e falsa? :)
  7. Bun, calculul asta se justifica in ideea ca la nemti sa cumperi (sa construiesti) o casa medie ca dimensiuni, finisaje etc te costa vreo 300-400000 si tot asa mergem mai departe cu logica chelt. de intretinere mari indiferent la ce, impozite mari , taxe mari... In Romania , dupa mine, un venit nemtesc de 3000 euro/luna se poate reduce la 1500 pentru o masina de 30000.
  8. Indiferent pe care te hotarasti incearca sa negociezi cat mai mult la pret. In ziua de azi sunt din ce in ce mai putini cei care platesc cash. :) am aproximat din suma pe care este dispus sa o cheltuie. cu m-ul nou asa e, dar la 100k km lucrurile se schimba. la un necaz mai mare esti dus. consumul e f mare si conteaza cat umbli. eu am un disconfort cu 18 la sosea, mi se pare mult. 22-24 in oras accept. la un drum pana in germania si inapoi poti face economie 500-700eu. ma rog. ce am vrut sa spun este ca nu merita m decat daca ai o situatie financiara sigura si solida. m-ul mananca bani. Hai sa o luam invers , de la ce venit lunar te-ai baga pe un M5 second de 40-45000.
  9. DGS

    Muzeul BMW Munchen

    L-am vazut vara asta, este interesant , pana la un punct. Sus este expus conceptul Gina . Biletele sunt conditionate de timp si nu de numarul de intrari. Pentru cei cu adevarat pasionati se pot face programari pentru tururi ale fabricii peste strada la BMW WELT, in cladirea noua.
  10. Sa nu exageram :) E vreo 40000. Ar fi interesant sa vedem o statistica a numarului de persoane din Romania care cumpara cash o masina de 40000 sau peste, o sa avem surprize.
  11. Daca titlul topicului era 135i vs m3e46 , comparatia era plauzibila. Parerea mea :twoup:
  12. Eu am trecut pe la 12 noaptea , dar intr-o joi, destul de recent si eram singura masina din vama. :twoup:
  13. Discutia asta te depaseste asa ca nu mai are rost sa o mai continui. Pai stiam ca leasingul operational e pentru flote de masini , cel putin in Romania.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.