Jump to content

BogdanD90

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Guildford, UK

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D 2006

BogdanD90's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da, am uitat sa mentionez ), am incercat si DDE-ul. Luasem unul SH de pe un 118D si n-a mers, dar apoi cei de la BMW mi-au pus unul complet nou.
  2. Salutare tuturor. Postez aici in cautarea unor sugestii legate de problema mea. Mentionez de la inceput ca locuiesc in UK, masina e un BMW 320D din 2006 (bineinteles cu volan pe partea dreapta). Am o postare mai lunga cu toata povestea pe un forum din UK la care o sa pun linkul imediat ce e acceptata. (In caz ca vrea cineva sa lectureze toata distractia mea) EDIT: Link - http://bmwenthusiasts.co.uk/forum/viewtopic.php?f=19&t=14365 Pe scurt: - masina nu porneste cand e cald afara; daca e peste 25C nu porneste deloc pana se racoreste afara, daca e 20-25C sunt sanse sa pornesca, dar nu din prima; - apas butonul start/stop, se aude motorul incercand dar 'nu o ia'; - daca apas butonul fara sa tin ambreiajul apasat pot auzi pompa de motorina bazaind in spate undeva; daca pompa nu se opreste din bazait dupa 1 secunda atunci stiu sigur ca masina nu va porni deloc, asa ca incerc butonul cateva minute (cateodata si ore daca e cald afara) pana reuseste pompa sa se opreasca din bazait; - conducand prin traficul din UK(Londra cateodata), la un moment dat, cand dau a 2a si accelerez simt masina vibrand si accelerand mai greu; atunci stiu ca daca o opresc nu o voi putea porni pentru cel putin 10-15 minute; - masina porneste fara greseala dimineata, dupa ce a stat toata noapte in parcare; - daca fac plinul, undeva sub portiera din dreapta spate are scurgeri de motorina; - prima oara mi s-a intamplat sa nu porneasca dupa ce am spalat-o la spalatorie; Ce am schimbat la ea? - filtrul de motorina plus pompa ce vine la filtru - pompa de motorina - un mecanism/banda care duce motorina dintr-o parte in cealalta a rezervorului; - releul DDE (fuel pump relay) Am cheltuit cam £1000 cu ea pana acum la 3 mecanici diferiti: 1 garaj al unor prieteni, 1 garaj al Dealer BMW Autorizat si inca 1 garaj 'specialisti BMW'; La dealerul autorizat, dupa ce am cheltuit cateva sute bune fara sa mi-o repare, mi s-a spus ca e computerul motorului (ECU) si ca va costa £1500; Am ajuns in punctul in care sunt pregatit sa platesc acei £1500 dar nu stiu sigur daca problema va disparea si as vrea sa aud si alte pareri. Cunostintele mele in domeniul mecanicii auto sunt limitate dar intrebati-ma orice si voi incerca sa raspund.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.