Ms ptr ajutor, ce vrei sa fac daca sunt plecat cu masina in italia. Nu vreau sa zic ce mecanici sunt aici. Nu e vorba de bani dar problema e mai de mult tot in italia aveam un m5 e39 si aveam probleme cu el nu tragea cand se incalzea. Am dus o la bmw reprezentanta , mi au schimbat senzori piese erc de 1500€ la ea si masina mergea la fel, in fine am dus o la un mecanic si mi a schimbat amandoua debimetre la ea si aia era masina tragea ca noua. De aia am intrat pe forum sa mai cer pareri sa nu mai iau sa schimb prin eliminate pe masina , nu sa iau actuator de seria 3 si furtune de l obor nu intelege gresit.. ma gandeam ca careva a mai patit ceva de genu problemei mele si mi ar putea da ideei. Oricum am luat un nr de tel de la un atelier auto specializati doar pe turbine pompe injectoare si o sa imi fac o prgramare la ei cel mai bine. Sa nu ma duc sa apuc sa imi schimb pe eliminate piese care nusi au rostul. Sa repare ce are masina.
Si nu vreau sa repar masina cu stergerea erori v am spus simptomele ei, de ce ar putea sa aiba presiune prea mica in turbina si asta nu tot timpul ba merge ba nu. O fi regulator presiune turbo, senzori, scapari vaccum, pierderi pe la interculer. Asta vreoiam sa stiu in mare. La simptomele descrise de mine ce ar putea cauza presiunea prea mica cateodata in turbo. Eu zic ca daca ar fi ceva grav nu ar merge mereu , nu ba merge ba nu.. in fine multumesc la toti ptr ajutor