Jump to content

Darius08

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 320D

Darius08's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stiam oricum ca de regula consumul e mai mare decat cel specificat de producator. In schimb, am citit pe forumuri de UK si altele din afara, cum se plang de consumuri de 7l/100km . Ce-i drept, nu le-am tare puricat, doar am trecut prin ele fugitiv si de acolo am avut ideea cum ca ar fi un consum mare al meu...
  2. Deja ma gandesc ca poate il chinuiesc la cat de econom il conduc )
  3. Nu conteaza in ce cred sau in ce nu cred, nu despre aia e vorba. Ce am scris acolo, a fost doar un reply. Citeste mai sus te rog, si o sa vezi legatura. Daca e cum spui, inseamna ca nu e defapt nici o problema cu consumul, pentru mine e un lucru bun. Am spus doar ca poate-poate ar avea legatura cu cealalta problema.
  4. Eu la specificatiile tehnice ma raportez si am si specificat asta. Acolo scrie un consum de 7.5(condus economic) urban, adica masurat de ei ca si consum mediu in conditii de trafic urban. De la 7.5 la ~9.2 imi pare diferenta semnificativa. Cand am zis "astazi", am vrut doar sa accentuez ca ce urmeaza sa transmit, sunt date de actualitate, nu m-am referit ca la o singura intamplare.
  5. Updates: Am mai facut ieri seara 2 teste 0-100 si masina scoate acum timp ceva mai bun (primul test 10.2sec, al doilea test 9.7sec; testele de dinainte scoteau 11+). Am facut un drum inainte de asta(dar nu imediat) de vreo 200km in care "i-am dat cat o putut duce" si ma gandesc ca s-o mai fi desfundat, alta explicatie nu gasesc. De asemenea, nici consumul masinii la suta de km, nu corespunde cu specificatiile tehnice. Astazi am resetat consumul afisat de bord si dupa o zi de condus in Oras, bordul afiseaza 9l/100km+, ceea ce e exagerat. Stiu ca nu am specificat la inceput, dar acum ma gandesc ca ar putea sa fie un indiciu prin s-ar putea afla componenta ce cauzeaza problema sau cel putin sa aflu ce componente afecteaza concomitent puterea masinii cat si consumul. Legat de nesiguranta ca poate nu am decuplat DSC-ul total, clarific faptul ca l-am dezactivat total, nu sunt chiar asa mare "masinist" dar nu e mare filozofie sa ti apasat 5sec un buton.... Instrumentele pe care le-am folosit pentru masurarea acceleratiei, au fost cronometrul unui smartphone, aplicatia Speed logic lite, si ceva adaptor bluetooth conectat la un smartphone care il introduci in socket-ul masini unde in mod normal conectezi testerul. Inainte ca cineva sa discrediteze metodele, vreau sa zic ca nu m-a interesat o masurare de mare precizie, ci daca masina scotea <= 9sec (precizie de 0.7sec suficienta in cazul de asta) eram multumit, avand in vedere ca masina e luata second-hand. Daca valorile au dat aproximativ la fel, banuiesc ca acolo e valoarea reala. Ultimele 2 teste de care zic le-am masurat doar cu aplicatia Speed logic lite(singur in masina). Pffai baieti... ati scris 2 pagini de forum pana am compus eu reply-ul asta )
  6. Dupa parerea mea, pare sa schimbe bine, putin mai lent decat un DSG de pe un PASSAT 2009, dar e de inteles.
  7. DSC-ul l-am dezactivat total, nu poate fi aia cauza, iar plecĂŁrile la care ne referim, sunt singura modalitate prin care poți sa scoti timpul cel mai bun la un test 0-100, dar e bine ca ai precizat. Turbina nu e noua, e cumpĂŁratĂŁ dupĂŁ ce a fost recondiționatĂŁ. Jantele au fost pe masina cand am cumparat-o, sunt originale de pachet M si ma gândesc ca sunt "ce trebuie" când vine vorba de condus sportiv, dar poate ca ai dreptate cu privire la modul in care afecteaza performanta. O sa ma documentez mai mult sa vad in ce masura si ce alti factori ar mai putea influienta, macar sa ma lamuresc gasind o explicatie. RĂŁmâne sa ii fac o diagnoza și vĂŁd ce zice si tester-ul. Mersi de sfaturi si revin daca gasesc cauza.
  8. Salutare! Am cumparat de curand un BMW E91 320D 2009 cutie automata, cu specificatiile ca turbina a fost schimbata recent. I-am facut mai multe teste pentru 0-100km/h, stiind ca la 177cp, ar trebui sa atinga 100km/h in ~8.3sec. Am dezactivat DSC, am selectat modul sport si am folosit procedura de lansare(piciorul stang pe frana si valoarea turatiilor intre 1500-2000rpm) si cu toate astea sunt confuz deoarece nu reuseste sub nici o forma sa scoata timp mai bun de 11sec. Am condus-o si la drum lung si cand intram in depasire, se simteau intr-adevar prezenti cei 177cp, dar asta la viteze de peste 80km/h. Spun "se simtea" comparand cu celelalte masini pe care le-am condus, in principiu masini diesel cu aprox. 140cp. Mai precizez si ca exista feelingul acela de te baga in scaun, dar mi se pare ca se reduce dupa ce schimba in treapta 2 pana ajunge pe la 80km/h dupa care incepe iar sa traga. Jantele sunt pe 18, si poate zic o prostie si nu are nici o treaba, dar ma gandesc ca poate din cauza diametrului mare al rotii, ecu sa sesizeze o sarcina mai mare si sa reactioneze intr-un fel, ca sa protejeze transmisia.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.