Jump to content

teodorbmw

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

teodorbmw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am programat deja masina la o geometrie - unghiuri 4D...dar pe multi am auzit ca vor sa-si indrepte rotile de pe spate mergand sa-si faca unghiurile .......dar nu stiu daca e corect...Exista vreun standard in acest sens ? Cei de la unghiuri ti le indreapta si asta e....DAR E CORECT ? Multumesc de ajutor
  2. E cam copilareasca intrebarea.....dar....ok. Normal ca presiunea o verific si e cat imi spune stalpul de la portiera.... cam sare din discutie presiunea.
  3. Pai cam greu accept ideea ca cei de la bmw scot pe poarta fabricii masini care rod cauciucuri interior vizibil fata de celelalte.....Nu stiu ce sa zic. Eu ma gandeam ca din cauza varstei masinii se intampla ceva pe la punte si trebuie rectificat. De ce cele noi de prin 2012 incoace nu au aceeasi problema ? sau cel putin nu am vazut eu sa stea rotile inclinate la ele cand ma uit pe strada dupa ele.....
  4. Cand am dat jos cauciucurile de iarna sa le inlocuiesc cu cele de vara am observat ca cele de pe spate sunt roase pe interior. Am observat inca de la inceput ca rotile spate au o tendinta inclinata dar am spus ca e normal atata timp cat am vazut si la celelalte X-uri....Am cumparat 4 anvelope vara noi continental premium 6 si am platit 2800 lei pe ele si nu vreau sa am probleme cu viata cauciucurilor pe spate. Vreau putin ajutor cu o parere daca v-ati intalnit cu problema asta, cei de la vulcanizare mi-au spus ca asa e bmw-ul si nu ai cei face.... Serios ....pe bune ???
  5. Deci...sa raspund lui "senior"....nu am schimbat uleiul la 1500 km, am schimbat uleiul in cutie, am mers 1500 km si a necesitat neaparat sa dau convertizorul jos sa-l rectific. Atunci mi-a spus mecanicul ca nu i-a placut cum arata uleiul si a desfacut cutia sa vada blocul de valve si a gasit pe magneti pilitura fina pe magneti. Intrebarea mea era daca e normal sa fie pilitura asa multa pe magneti ...... Vreau sa mentionez ca nu mai am acele scapari la accelerare care se datorau din cauza convertizorului.....merge ok.
  6. Este vorba de pilitura fina pe magneti, problema este ca era cam prea multa (mi-a spus mecanicul) - dupa numai 1500 km de cand am schimbat uleiul in cutie. Atunci am rectificat convertizorul.....
  7. A avut un vecin problema asta de trepidatie la finalul distantei de franare si era ceva din cutia de viteze....trecerile in viteza inferioara era problema....
  8. Salutare tuturor. Sunt nou pe acest site....desi aconduc numai bmw-uri.... Vreau putin ajutor din partea celor care s-au intalnit de problema spanului in cutia de viteze automata la X3 2008, dupa ce am schimbat uleiul si reconditionat convertizorul acum 1500 km. Care ar fi buba ? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.