Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/05/12 in Posts

  1. @Misteru Odata ce masina mea / vreo parte componenta a masinii mele / vreo chestie pe care o transport pe masina nu ti-a atins masina nu ti-as fi dat nici o asigurare . Pai asa hai sa ne facem toti bara fata , capota si parbrizul pe asigurarea vreunui credul cand se aduna urmele de pietre . E o generalizare , nu ma refer aici strict la cazul tau. Pana la aprobare ce faci daca cel acuzat nu-ti da asigurarea ? Il chemi pe garcea sa investigheze ?
    1 point
  2. senzorul de turatie (crankshaft sensor)
    1 point
  3. 1 point
  4. mai era ceva... http://lacacadechango.files.wordpress.com/2008/10/bmw-isetta_1955_1600x1200_wallpaper_02.jpg Pt mine masina de suflet, nu neaparat reprezentativa, dar superba, eleganta, stilata este BMW e38, always and forever. Cu stima, Mr BIG
    1 point
  5. modelul cel mai reprezentativ are sigla asta http://mobi-wall.brothersoft.com/files/480320/b/12819641997074.jpg
    1 point
  6. Nu cred ca voi face schimbarea pentru ca, dupa cum am spus si mai sus, nu ma impresioneaza aceasta masina. E foarte frumoasa, dar sunt lucruri care nu prea ma atrag. Daca as fi schimbat-o, as fi facut un efort financiar. As fi dat economiile mele si probabil as mai fi avut nevoie de ceva pe langa. Daca as fi fost foarte incantat de ea, da, cu siguranta as fi facut-o. Dar asa, nu o voi schimba. Voi investi in a mea doar in xenon si angel eyes, deoarece farurile ei normale sunt cam slabe. Voi incerca sa aflu cat ma costa xenon + angel eyes. Nu ma intereseaza LCI. Ma multumesc numai cu xenon + angel eyes. Imi place masina mea asa cum este
    1 point
  7. Multam! Sunt cateva touring-uri ingrijite, ce sa-i faci masini de tatici . Ieri am pus si rotile de vara ma saturasem de zgomotul celor de iarna.
    1 point
  8. Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).
    1 point
  9. nu shtiu ce vedeti voi bun la cauciucurile astea dunlop eu am avut wintersport noi si acum am vredestein sh si sunt mult mai bune...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.