Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/17/15 in Posts
-
ieri dupa ce am spalat masina am aplicat protectia de iarna , pozele sunt facute azi dupa o noapte de "maturare" , din pacate vremea nu tine cu noi "Kamikaze - ISM Coat Kamikaze ISM coat is a ground breaking flexible Hydrocarbon coating deisgned to give the deepest, glossiest looks whilst being very easy to apply and supremely durable." Se poate aplica inclusiv pe trimurile de plastic / cauciuc , se aplica usor si se sterge "relativ" usor , probabil din cauza temperaturii scazute a mai lasat urme dupa primul buffing , astazi am mai facut o trecere si au disparut . Sticluta este foarte mica , norocul meu ca plafonul are trapa panoramica altfel nu imi ajungea pentru toata masina , probabil am aplicat eu in exces . http://s24.postimg.org/5e7v0m12d/kamikaze_ism.jpg http://s23.postimg.org/5eq8jgzp7/DSC_0222.jpg http://s24.postimg.org/htzzgm50l/DSC_0223_Medium.jpg http://s24.postimg.org/9i48fd7mt/DSC_0226_Medium.jpg http://s24.postimg.org/67fvfhhph/DSC_0231_Medium.jpg http://s24.postimg.org/8aqan5hid/DSC_0233_Medium.jpg http://s24.postimg.org/3re21mzmt/DSC_0237_Medium.jpg http://s24.postimg.org/efht0h9lx/DSC_0239_Medium.jpg http://s24.postimg.org/6pb0vc7ad/DSC_0242_Medium.jpg http://s24.postimg.org/ejg7uh4h1/DSC_0243_Medium.jpg6 points
-
Intre timp am inceput pregatirile de iarna. Dupa ce am tot citit pe acest forum, in special prin curtoazia lui @Acero99, am achizitionat si folosit urmatoare produse: - Autobrite Magifoam: nu am folosit inca, mai am de la Karcher inca substanta activa in rezervorul lancei - Sonax Full Effect Wheel Cleaner: recomand cu incredere !!! dupa ce a dat mizeria jos de pe jante mi-a curatat si pavelele - Deca Flash Mafra: am rezolvat toate punctele de smoala/bitum, foarte eficient acest spray, daca nu din prima la a 2 a incercare marea majoritate a punctelor incep sa se dilueze si sa se scurga la jet de apa, pt contaminarile mai mari trebuie insistat si prin frecare gentila - Bilt Hamber Autobalm: foarte usor de aplicat, dar mai ales de dat jos la buffing - Chemical Guys JetSeal 109: am aplicat deja 4 straturi consecutive in ultimele saptamani, sper ca efectul de protectie sa tina pana la primavara, daca nu, mai insistam cu cate o aplicare intermediara; btw l-am folosit si la parbriz, efectul dpdv al meu fiind similar cu al unui tratament hidrofob - Bilt Hamber Auto QD: miroase bine insa mai mult de atat nu pot sa observ probabil culoare mea nu se preteaza pt a da efect de deepness - Double Soft Touch Laveta Microfibra 900 gr: excelent la absotia apei, cred ca ar fi trebuit sa iau doua sau unul mai mare de 40x40 cm - Prosop DOUBLE SOFT TOUCH 700 gr: nu e prea grozav, lasa scame, l-am spalat la masina dupa folosire, s-a mai ameliorat insa nu e asa de bun ca cel de mai sus - Argila Vicont fine/Lubrifiant Dodo (nu le-am folosit deocamdata, cel mai probabil la primara o sa le incerc selectiv acolo unde se cere) In pozele de mai jos se poate observa efectul celor de mai sus aplicate pe masina http://i.imgur.com/9DlPc8A.jpg http://i.imgur.com/RcwOBRY.jpg Oscilez sa mai iau o ceara solida Collinite 476s insa nu stiu daca mai merge sau mai bine zis mai are sens sa o aplic peste tot ce am folosit deja mai sus, mai ales dupa JetSeal. Any advice is welcome Am trecut si la rotile de iarna pe 17, comportamentul per general al suspensiei fiind mai "docil" prin trecere la un talon mai mare, chiar daca pneurile de iarna sunt tot RFT. http://i.imgur.com/2cLvPLk.jpg http://i.imgur.com/worwZGP.jpg2 points
-
salut...daca intereseaza pe cineva un seria 5 din 2009 520d....150 si ceva de mii de kilometri pe bord, nu stiu daca sunt reali sau nu, nu e masina mea si nici la comentarii fara sens nu am sa raspund! Pret 12900 euro valabil pana luni! vin C0913961 point
-
Mi-am spus parerea in urma experientelor avute direct cu ei,nu vreau sa dezvolt,insa in mare parte m-am referit la respectul fata de client.1 point
-
M-am mai linistit putin dupa ce ati spus Luni am programare la inspectorul de daune, sa vad ce imi zice. Am montat amortizoarele (cu flanse + protectii Sachs noi), s-a mai ridicat putin botul dar acum e liniste pe denivelari Totusi, sper sa se mai aseze sa stea cum era inainte Am pus si banda pe o portiune din evacuare, ramane de vazut cum e zgomotul acum si am montat si splitterele, asteptam sa se intareasca siliconul sa ii dau jos bandajele. Cat am fost la service, m-am uitat si pe sub masina, nu a fost atinsa caroseria dar armatura este sparta... http://113.imagebam.com/download/E-qeu36V3abKTNEg1PmnyA/44129/441289550/IMG_4333.JPG http://113.imagebam.com/download/MjBbE-13NftWwuIflRmP5w/44129/441289762/IMG_4335.JPG PS: Am dat jos distantierele pt ca saptamana urmatoare voi trece la bocanci (niste jante urate pe 16 ). La anul sper sa revin cu niste jante mai frumoase.1 point
-
A patit lunile trecute un prieten cu pachet M montat ulterior. Cei de la RCA i-au dat bara de M si nu ce avea conform VIN-ului. E cum zice colegul mai sus1 point
-
Si eu am avut numai experiente bune cu ProLeasing Ploiesti la toate masinile. Dar ca un sfat, plateste intermediar la 15mii de km un schimb de ulei +filtru, e pacat de motor pentru cat costa sa nu le faci mai ales in Romania... Mai ales daca planuiesti sa tii masina peste perioada de garantie Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
trebuie sa faci o vizita la service si sa pui diag. mesajul de eroare este general. poate fi de la senzorul de camshaft, o intercomunicare defectuoasa intre computerul masinii, senzor la pedala de acceleratie, etc. Am avut si eu aceeasi eroare cu aceleasi simtome si am facut o vizita la serviceul apb service unde au electricieni ff buni si a fost de la o mufa de la pedala de acceleratie care trimitea o eroare. practic, n-a costat nimic. Alt service vizitat inainte mi-a recomandat sa schimb intreg computerul masinii!!! ideea e poti sa afi in ce directie te duci numai dupa o diag bine facuta. Succes!1 point
-
Mama ce tare zumzaie. Iti recomand sa-l schimbi. Pe la 1800 rot/min ii place lui cel mai mult.1 point
-
136.000 reali, verificati de mine inainte. eu plecasem dupa un 530d la braila sa-l iau si am zis totusi s-o vad si pe asta daca tot sunt in zona si cum a aparut langa mine, m-a naucit cum arata. e flawless1 point
-
Doamne, ce comparatii. E ca si cum unu cu Nissan GT-R de 1000+ WHP se urca in masina ta si are impresia ca sta pe loc, ca directia nu e la fel de precisa etc. Clar te raportezi la M4 cand vorbesti de 328i altfel n-ai cum sa spui ca o masina de 245HP e lesinata, e absolut penibil. Chiar n-am nimic cu tine, sa nu o iei personal, ai o masina foarte tare dar lasa comparatiile astea ca nu-si au rostul. Uita-te si la pretul celor doua masini, ce sa vezi ? Surprize, surprize...1 point
-
O comparatie intre M4 si 328xi nu e tocmai corecta...nu cred ca cineva care coboara dintr-un M4 poate fi impresionat de un 328 in alt aspect decat cel legat de confort. Cat despre Toyota Camry, nu stiu ce motor aveai pe ea, dar din ce am gasit , cel mai puternic a fost de ~160 cp, deci nu vad cum ar putea sa fie mai rapida ca 328-ul.1 point
-
1 point
-
Mic update de azi: Am schimbat regulatorul de presiune in rampa + activat US Style Lights. http://113.imagebam.com/download/aOk9PoI2RUIlGNtq_3-xpg/44094/440936019/IMG_4309.JPG http://114.imagebam.com/download/Xd0gF0I2RrdSJ8LKg8YbjQ/44094/440936733/IMG_4304.JPG1 point
-
Foarte bine punctat.Unii din lipsa de ocupatie scriu si ei pe aici ce nu trebuie sa mai faca un +.1 point
-
Pai stii cum e pe aici daca ai un F10 cu suspensie M si mergi in service si iti zic aia ca e ok suspensia si te mai tine cativa ani si nu are rost sa o schimbi esti smecher. Daca gasesti o suspensie M la dezmembrari de la o masina cu putini kilometri si pe care o verifici si e ok, nu e bine ca esti ultimul sarac si nu iti permiti sa ai un F10.1 point
-
1 point
-
In Romania e util sa ai multi cp pt a depasi repede o dacie obosita, o caruta, un tir, etc. Ideea e sa stai cat mai putin pe contrasens iar daca prinzi sa zicem 2 tiruri care stau lipite unul de altul, cu 100cp dureaza mult si bine pana le depasesti, pe cand cu o putere de 3 ori mai mare sa zicem, cu un kickdown scurt in cateva secunde ai revenit pe sensul tau de mers, nu trebuie sa transpiri pana depasesti1 point
-
Ce bine arata GT-ul...pff... :flowers: Pana nu.ti cere tie bani pt intretinerea masinii si a nevestii eu zic ca face treaba buna...1 point
-
1 point
-
combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist1 point
-
Cel mai important este anul: cele produse intre septembrie 2001 si martie 2003 au avut niste rechemari in service pentru schimbarea bielelor, care erau dintr-un material prost si se rupeau distrugand tot motorul. Trebuie verificat la BMW daca masina pe care vrei sa o iei a avut facut acest recall, iar daca nu, mi se pare ca sunt obligati sa o faca gratis, desi or sa se puna in unghii. Alta problema ar mai fi recalibrarea supapelor; la M3 nu se ajusteaza automat ca la alte masini, tot sistemul trebuind sa fie ft usor pt a ajunge in 8000 rpm, deci au eliminat partea hidraulica. Daca pe loc, turata pe la 3000-3500 tacane, nu e de bine. Daca are cutie SMG, treci cu ea prin toate modurile sa vezi cum schimba, sa nu aiba intarzieri sau alte ciudatenii; are 11 moduri. Ulei: doar Castrol TWS Motorsport 10w-60, orice ar spune altcineva. Intra 5.5L, costa 87 lei la BMW. In rest, impozitul mare, casco la fel, adunat te costa cam 20 de lei pe zi doar ca sa o ai in parcare. Bafta!1 point
-
Salut ! 6000 ore = 200000 km ! stai linistit la un bmw debia pe la 400-500000 km sa iti faci griji ! e motor domle eu am avut un 330 cd - 2003 cu 6000 ore , foarte multumit de ea, dar nu e pt Bucuresti. succes Nu vreau sa fiu rautacios , daca cele 6000ore ale masinii tale au fost facute in Germania , cel mai probabil masina a avut 360-400k km la bord REALI , nu ce scria pe bord . Probabil daca au fost facuti in Romania toti e posibil sa fie 200k km la 6000e cu traficul si viteza media de la noi din tara <_<1 point
-
1 point
-
0 points
-
Pai daca esti din Bucuresti,mergi la ProLeasing Ploiesti sau mai departe la Apan Braila. Eu am fost la toate pana acum,am sters de pe lista : MHS,Bavaria si mai nou Filaret ( ultimul fara un motiv real ),La Ploiesti am fost de cateva ori cu mai toate masinile noastre si am fost extrem de multumit Daca te hotarasti da-mi un PM si scriu eu un mail acolo sa ” aiba grija ”.0 points
-
Nu prea am in plan nici un retrofit,ma bucur de masina in fiecare zi asa cum este,doar intretinere,benzina si sosea deja ma gandesc la urmatoarea0 points
-
-1 points
-
Esti nebun Mai dao-n mama ei de masina, ca nu e savarina nevestii sa ai atata grija de ea...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00