Lci-ul arata mai actual, evident. Eu la al meu, de 2 ani de cand il avem, am schimbat flanse amortizoare, brate fata, discuri fata spate si placute fata spate, tampoane motor, bucse bara stab si distributia. Practic nu s-a stricat nimic, ceea ce am schimbat le consider consumabile. Si totusi daca socotesc cred ca adunate sar de 2000 euro lejer. Ceea ce uita cam toti cumparatorii de masini sh, este ca dupa ce o cumperi, poti lejer sa schimbi nimicuri sau chiar piese serioase. Insa mentalitatea generala este sa iei cat mai ieftin ca e bmw si e bun. Evident asta nu inseamna ca o masina mai scumpa la sh este si mai buna. Nu ai de unde sa stii niciodata ce a schimbat cel dinaintea ta si ce nu. Insa parerea mea si poate iau minusuri ( nu conteaza pt mine aspectul oricum), cu 8000 iei un nfl bun, dar cu conditia sa ai noroc si sa gasesti proprietar serios. Altminteri, eu cred ca si cu 10 mii nu poti fi sigur ca gasesti un lci bun. Adica poti gasi, insa sanse sunt mici.