Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/28/24 in Posts

  1. goodyear, pirelli, michelin, ce scrie pe stalp, eu unul prefer runflat cunostinta vorbeste ca sa nu taca. bmw vine de vreo 20 de ani echipat aproape exclusiv cu runflat. eu unul nu vad nici un minus la runflat, dar parerile sunt impartite, in general se vorbeste despre o masina mai rigida la runflat
    2 points
  2. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
    1 point
  3. Cu bările de M3 o să fie altceva pe curbe.
    1 point
  4. Salutare! Tin sa mai jurnalizez statusul masinii. Recent i-am facut revizia (prefer sa o fac la 8000 km), si i-am schimbat capacul culbutori si busonul de la capac. Toata manopera am executat-o la APB Service, cu toate componentele (ulei 5W30, filtre, capac culbutori, garnituri, buson etc) noi, OEM, factura si trecere in istoric. Pana acum nu am intampinat probleme. Masina o intretin exemplar. Pentru spalat, merg doar la self-wash pentru a o spala exact cum doresc eu si sa nu o zgarii (o sterg cu lavete si prosoape dedicate curate). Pentru curatare folosesc: - pentru curatare interioara, bord, plastice, consola, portiere: Meguiar's Ultimate Interior Detailer - pentru curatare si hidratare piele: Meguiar's Ultimate Leather Detailer (urmeaza sa incerc dupa curatare piele sa aplic L1 Leather Guard AB de la Gtechniq - (mai ales pe sezon rece) pentru intretinere si hidratare chedere, furtune, componente din cauciuc: LIQUI MOLY RUBBER CARE - pentru protectie ceramica aplic: Sealant ceramic auto C2 Ceramic Sealant Gtechniq (sealantul este mai perfomant ca ceara) - pentru decontaminare jante: Gtechniq W6 Iron and Fallout Remover (sau mai folosesc echivalentul de la Maguiar's sau Sonax) - pentru curatare geamuri si tot ce inseamna sticla: Gtechniq G6 Perfect Glass Nu cred ca am omis ceva. Compartimentul motor a fost curatat integral doar cu lavetele, fara apa sau umiditate abudenta, de mine, si hidratat fiecare furtun si material plastic cu LIQUI MOLY RUBBER CARE.
    1 point
  5. Radu Ghelase farcebook sau onet bogdan
    1 point
  6. Mai bine cauți Bari stabilizatoare de M3 la SH.. am pus și eu de M5 la E60, însă prețul a fost wow de mic față de cele de la eibach noi.
    1 point
  7. 23? Cred ca e o greșeală pe undeva,nici chiar așa...
    1 point
  8. Daca vrei sa faci o investitie pe partea de handling, se potrivesc bratele de m3 e92, fata spate. Deasemenea, ar mai fi barile stabilizatoare de la whiteline sau h&r. Aprox 1000-1200 euro toata distractia, merita nu merita... asta depinde de fiecare.
    1 point
  9. 17127797258 ....din fotografie pare ca pierzi antigel pe la cotul care intra in corpul termostat. Din cate vad piesa vine cu totul adică furtunul care pleacă din termostat în radiator.
    1 point
  10. Masina merge super dupa schimbul de bujii si bobine, nu mai are timing corrections deloc deci e cum ar trebui sa fie Abia astept sa termin si cu articulatia pe fata, se simte putin floaty. In rest, mananca benzina de rupe :))
    1 point
  11. @Gabi jcw Abordarea ta este, pe cat de comuna, pe atat de depasita. Este comuna pentru ca - din pacate - aproape cu totii am avut-o sau inca o avem. Este depasita pentru ca nu se mai potriveste, de ani buni, specificului unui BMW modern. Abordarea la care ma refer este de te fixa pe un anumit model BMW favorit si de a stabili un buget in functie de posibilitati, drept singurele criterii principale in baza carora cumperi cea mai interesanta masina gasita pe piata. Cu alte cuvinte, masina cumparata este fix atat de buna sau de proasta, cat permite bugetul raportat la pretul curent al pietei. Nu conteaza, BMW X3 trebuie sa fie. In niciun caz nu intentionez sa te critic in vreun fel; sunt banii tai si decizia iti apartine in totalitate. Ceea ce incerc sa iti transmit este faptul ca, avand in vedere complexitatea unui BMW de generatie recenta, un rulaj de 150k Km insemna fie cam mult, fie foarte mult, in functie de modul in care a fost intretinut si de starea lui tehnica. Din pacate, detaliile privind intretinerea si starea tehnica le vei cunoaste prea putin la achizitie, dar mult mai bine dupa ce ai masina de ceva timp si incepi sa te lovesti de diverse probleme. Iar principala implicatie este asupra buzunarului; degeaba faci un efort sa limitezi pretul de achizitie, daca risti sa cheltuiesti ulterior sume semnificative pe intretinere si reparatii. Inteleg foarte bine ca trebuie musai sa fie BMW. Este un imbold de vanitate care, mai mult sau mai putin, ne-a infectat pe toti cei de pe acest forum. Pe de alta parte insa, poate nu ar strica sa abordezi si din alta directie: sa vezi ce model de BMW cu un rulaj de (sugestie) maxim 50k Km si istoric de intretinere ireprosabil intra in bugetul tau. Partea proasta este ca s-ar putea sa nu fie X3, dar partea buna este ca are sanse sa te serveasca mai bine de-a lungul timpului.
    1 point
  12. I-ati frate masina care i-ti place, si care te face sa te simti bine cand te urci la volan, asuma-ti costurile si lasa deoparte considerentele de consum, intretinere, etc., ca altfel nu o sa fi multumit niciodata de masina pe care o ai. Daca gandesti doar economic ajungi sa-ti iei o cotoargba de 0.9 benzina+gaz si sa privesti cu jind la masinile altora.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.