Salutare! Sunt proaspat posesor de BMW E92 2007 cu motorul N43B20A. Am cumparat benzina ca sa evit problemele ce apar la diesel, insa tot n-am scapat... L-am dus la service la reprezentanta acum vreo 2 saptamani pentru schimb ulei/filtru si bujii. Mentionez ca nu locuiesc in Romania momentan si pretul la reprezentata nu a fost cu mult mai scump ca la service-uri de cartier.... Le-a aparut ca avea recall pt 3 chestii (ceva la baterie, ceva la AC, si vacuum brake on-board diagnostics - retrofit ceva pompa de vacuum - pentru schimbul acesteia au schimbat si distributia ca nu le-a dat ok la tester dupa). Inainte sa il duc avea o problema la pornirea la cald - pornea, tremura la relantiu si murea. Am vazut ca era un furtun slabit si i-am strans colierul, dupa a fost ok. La cateva zile dupa ce l-am luat de la revizie a aparut check engine, am pus testerul si a dat P0175 System Too Rich (Bank 2). Am sters-o si a reaparut dupa aprox 200 km si 10 reporniri. Masina se conduce ok, sta bine la relatiu, nu am vazut sa consume mai mult decat de obicei... Am inregistrat ce a aparut pe Freeze Frame: https://streamable.com/jf0ozj (MAF pare ok?) Daca v-ati mai lovit de problema asta, apreciez orice sfat. Multumesc!