Jump to content

Dorianz

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 320i

Dorianz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Pentru cine mai intalneste aceasta problema - dupa ce am fost la reprezentanta BMW si au pus testerul pe ea (85 euro a fost diagnoza), le-a venit clar Low Pressure Fuel Sensor. Chiar ma ingrijorasem ca ar fi fost injectoarele... Un senzor nou de la reprezentanta mi-au comunicat ca ar fi fost 90 euro, iar daca mi l-ar fi schimbat ei ar fi fost 150 euro cu tot cu manopera. Deocamdata am cumparat un senzor original BMW (second hand) si l-am inlocuit singur. Sunt 25, 30 euro senzorii second hand. Am folosit pentru a da jos filtrul de habitaclu, toate plasticele/suportii si capacul de la motor.Dupa se schimba relativ usor - deconectat mufa, cheie de 24 (posibil sa fi fost 25) pentru desurubat senzorul vechi si dupa montat cel nou.
  2. Multumesc pentru raspuns. Am dat si eu de forumul ala si chiar sper sa fie vreun senzor de oxigen sau cel de low pressure fuel. Am decis sa duc masina in reprezentanta sa o puna pe tester... sper sa gaseasca ce e in neregula si sa nu fie vreun injector.
  3. Salutare! Sunt proaspat posesor de BMW E92 2007 cu motorul N43B20A. Am cumparat benzina ca sa evit problemele ce apar la diesel, insa tot n-am scapat... L-am dus la service la reprezentanta acum vreo 2 saptamani pentru schimb ulei/filtru si bujii. Mentionez ca nu locuiesc in Romania momentan si pretul la reprezentata nu a fost cu mult mai scump ca la service-uri de cartier.... Le-a aparut ca avea recall pt 3 chestii (ceva la baterie, ceva la AC, si vacuum brake on-board diagnostics - retrofit ceva pompa de vacuum - pentru schimbul acesteia au schimbat si distributia ca nu le-a dat ok la tester dupa). Inainte sa il duc avea o problema la pornirea la cald - pornea, tremura la relantiu si murea. Am vazut ca era un furtun slabit si i-am strans colierul, dupa a fost ok. La cateva zile dupa ce l-am luat de la revizie a aparut check engine, am pus testerul si a dat P0175 System Too Rich (Bank 2). Am sters-o si a reaparut dupa aprox 200 km si 10 reporniri. Masina se conduce ok, sta bine la relatiu, nu am vazut sa consume mai mult decat de obicei... Am inregistrat ce a aparut pe Freeze Frame: https://streamable.com/jf0ozj (MAF pare ok?) Daca v-ati mai lovit de problema asta, apreciez orice sfat. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.