Imi cer scuze daca incalc vreo regula privind crearea unui nou topic. :turned: Sunt proaspat proprietar de BMW E92, 2013, 2.0 xDrive, 184hp si am cateva nelamuriri si probleme. Masina are 105.000km, are istoric la Bavaria si BMW Service Scream (Tezparii), deci merg pe ideea ca sunt reali, sper. Am facut deja 4000km cu masina si nu am intampinat nicio problema majora. 1. Dupa un drum de 5-600 de km, am observat ca daca masina merge in Drive, cu treapta 3 sau 4, la 1200-1300RPM, se simte cateodata o mica smucitura care face asa pana accelerez, Aceasta smucitura se simte si in masina, dar si pe turometru, cateva rotatii, de ordinul zecilor. Daca merg mai turat, sau daca alerg cu ea nu se simte nicio smucitura, doar cand e foarte cald si este foarte subturata, de ex imediat dupa ce schimba in treapta 4 si merg constant la 1300rpm. Poate fi cutia? (Are uleiul schimbat acum 20.000km) 2. Imi este teama sa mai plec cu ea la drum lung dupa videoclipuri/poze/topicuri citite despre "BMW IN FLACARI", "ALT BMW CARE IA FOC" etc. Am de facut un drum pana in Lefkada, aprox 1000km dintr-o bucata. Explicati-mi va rog, care este mai exact problema, am citit ca ori EGR, Racitor, Admisie, Antigel, nu imi este foarte clar ce si de la ce pot lua foc. Daca cineva poate spune si cum putem preveni asta, fara DPF; EGR si racitor OFF, as ramane recunoscator. Cum pot verifica daca masina mea da semne de genul asta? Pot verifica cu un tester temperaturi, pe langa cea din admisie? Daca da, cu ce tester. Multumesc!