dorrnicu
Members-
Posts
31 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
MSN
dornicu
-
Yahoo
dornicu
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Roman-Neamt
Previous Fields
-
Masina
320D E92
dorrnicu's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
ajutor fratzilor
dorrnicu replied to pyka's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Bip-urile provin doar din zona setarilor temporale(data, ora); daca acestea sunt gresite sau ramase pe "ora veche", iar navi are setari active privind ora plecarii si sosirii, te avertizeaza ca nu este in ordine sa pleci astazi si sa ajungi ieri la destinatie. Daca nu ai navi ar bine sa verifici acumulatorul; cand "imbatraneste" putin, pentru perioade foarte scurte de timp, calculatorul scoate selectiv consumatorii considerati nesemnificativi : "par de exemplu" ceasul sau altceva si te avertizeaza sonor. -
ajutor fratzilor
dorrnicu replied to pyka's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Verifica setarile ceasului; este posibil sa fi programat, din greseala, o "alerta" sau, daca ai si navi, sa fie o neconcordanta intre setarile ceasului si programul acesteia. -
Turbina este vinovata. Aceeasi "placere" am suportat si eu. Cred ca tipul de turbina utilizat de neamț pt. modelul E90-91 a fost cam "slabuț". Sa dea cel de sus sa nu fie turbina, dar daca este e cam ... "scumpica". Reconditionarea se duce pe la 700-800 euro, iar nou-nouțĂŁ cam 1000-1100 euro; la asta mai adaugi si manopera service-ului (demontare-montare). Atentie la montaj, trebuie bine pĂŁsuitĂŁ; altfel o sa ai alta masina - mult mai zgomotoasa. Pentru a evita, pe viitor, un eveniment asemanator este bine atunci cand ajungi la destinatie sa nu opresti motorul imediat; lasa-l sa "toarcĂŁ" la relanti cel putin 30 de secunde. Multa bafta !
-
probleme cu frana
dorrnicu replied to romeo-cta's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Sunt posibile ambele variante; eu as incepe cu schimbarea lichidului de frânĂŁ. PânĂŁ faci schimbul și aerisirea sistemului nu mai folosi frâna de parcare (de mânĂŁ) atunci când temperatura exterioarĂŁ este sub 0 grade. BaftĂŁ ! -
probleme pornire
dorrnicu replied to giurgiuman's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Ma bucur ca ai rezolvat problema. Pornirea cu spray trebuie folosita numai in caz de stricta necesitate; este o pornire "uscata" si, deci, nesanatoasa pentru motor. Daca nu mai este necesar, cred ca ar fi bine sa soliciti inchiderea topicului.1 Multa bafta ! -
probleme pornire
dorrnicu replied to giurgiuman's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Daca a pornit relativ usor cu spray cred ca ar trebui verificate injectaoarele; cel putin unul este putin "bolnav". -
Este perfect normal ! Anvelopele sunt mai dure, au inele pt. ranforsare. Baga presiune cu 0,5 bar mai mult si se mai reduce putin. Dupa primele sute de km. te obisnuiesti. In caz de pana poti rula pe pana cu max. 80 km./ora pana la prima vulcanizare, dar nu mai mult de 100 km. Nu mai ai nevoie de rezerva, ai castigat ceva spatiu in portbagaj. Felicitari, ai facut o alegere buna !
-
Daca iti place fara navi si cartea de service este cu reviziile la zi nu mai sta pe ganduri...masina aia nu a plecat din DE oricum. Eu am un e91 din iunie 2008 si avea 79.000 km cand am luat-o. Am calcat peste 30.000 km si in afara de consumabile schimbate cu altele originale in service la scadentele recomandate de computer nu am schibat decat anvelopele de vara cu cele de iarna si invers. Nu ai nevoie sa mergi la service, computerul de bord iti spune tot, te atentioneaza pt.orce defectiune, chiar si atunci cand ai un bec ars. Este un model de ultimna generatie si este aproape complet, chiar si fara navi. Multa bafta !
-
Fierbe apa
dorrnicu replied to angeleyes's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Daca ai facut operatiunea singur, undeva ai gresit la remontare, piesele enumerate nu se defecteaza din senin ... cel mai bine este sa mergi la un mecanic, chiar daca s-ar putea sa ceara mai mult decat ar fi facut el schimbul, riscul de gripare este prea mare. Daca a facut-o un mecanic mergi din nou la el sa-si faca treaba bine sau daca nu stie cum sa-l intrebe pe seful sau. -
Fratilor, va rog ajutati omul cu modul ZKE, ca altfel nici cu fungicide nu scapam de topicul asta ...
-
ENDER nu te-a dat cu flit, dar nu crezi ca ar fi cazul sa mergi, totusi la un service adevarat si sa vezi care e beleaua... Nimeni dintre noi n-o sa vina sa-ti repare tie masina mai ales dupa ce ai facut gafa cu supravoltajul; chestiunea este mult prea complicata ca sa poata cineva sa-ti dea o solutie pt. ca sa-ti rezolve toate problemele create si semnalate de tine. Asa ca nu te mai lamenta, suna la reprezentanta la Brasov pt. programare si mergi cu masina in service ... Multa bafta !
-
Cea mai apropiatã reprezentanÞã BMW de tine este la BRASOV, la iesirea spre Cristian. Sunt meseriasi buni acolo, dar ... sa ai BANI la tine.
