Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Rodi

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Rodi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. O sa verific. Multumesc frumos! Alta chestie la care nu ii gasesc rezolvare,si deocamdata mi e frica sa i fac un detailing sa nu se inrautateasca e ca are pe grilele de la aer,sub scaune si un pic pe tapiterie ca un praf/calcar ,si din ce il sterg mai tare se albeste. Daca stiti ce ar putea fi…
  2. Asta sigur este,a iesit primul pe tester,o sa ma lase cat de curand. Freon are,am verificat astazi
  3. Astazi mi a aparut alt martor,din ce a iesit la tester cred ca e debitmetrul de aer pentru ca apare Engine fault. Reduced power. Momentan merge in parametri normali,atat ca AC cand merge,cand nu merge. EGR-ul este anulat,dar nu e scoasa mufa
  4. E prima masina cumparata in Romania,nu am experienta,o sa tin cont daca va mai exista o data viitoare. problema era ca avea niste cabluri langa catalizator,si facea scurt,erau topite. Deocamdata nu mai am probleme,sper sa se fi rezolvat.
  5. Multumesc frumos pentru raspuns!Deocamdata ieri s a aprins,si dupa 3 ore s a stins,dar o sa tin cont de acest tip de diagnoza pentru viitor.
  6. Buna seara! Am un bmw seria 1 2.0 diesel din 2009 spre 2010,motor cu distributia in spate. L am cumparat cu multe probleme pe care le am descoperit pe parcurs,dar in ultimul timp imi da batai de cap faptul ca deja de doua ori mi s a aprins check engine apoi a doua zi nu a mai pornit masina,prima oara mai avea curent,a doua oara mi a facut la fel,dar a ramas si fara curent. Am incercat cu baterie noua si nimic. Am dus o la mecanic,a spus ca face un scurt,a schimbat sigurante,calculator,releu,apoi a doua oara a desfacutcabluri prin spate spre baterie,astazi iara mi s a aprins check engine,tare mi e sa nu mi faca iar la fel. stiu ca am si EGR dezactivat,dar pana acum nu s a mai aprins martorul decat asa cum v am explicat mai sus. Aveti idee ce ar putea fi? Sau daca a mai fost cineva in situatia mea daca mi poate spune daca s a rezolvat si care a fost problema? Eu tind sa spun ca electromotorul ar fi problema,desi mecanicul spune ca nu are nimic. Multumesc anticipat! 75d5fdf0-61b2-45f6-b252-2bf9d6f2a7af.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.