Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

AlexandruStanciu

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

AlexandruStanciu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Tester pus pe cutie, sa se vada datele din aceasta. Plus ca sunt alte lucruri care dovedesc kilometri, uzura in interior 0, tiple pe praguri, pe portbagaj, pe scaunele din spate, etc.
  2. Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente.
  3. EGR e schimbat recent, a avut rechemare la Bavaria acum aproximativ un an si jumatate. Problema este ca in carter este o presiune mare, am scos furtunul de la epuratorul de gaze, am tinut degetul unde trebuia sa iasa aerul prin el, si dupa ce l-am scos, a suflat aer cu putere.
  4. Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente. Consum de motorina extraurban 6.3-6.5 la mers sportiv/normal. Consum urban, 8l/100km aprox.
  5. Salutari, De aproximativ o luna sunt proprietar al unui BMW 420d, cu cod motor B47, din 2016. Auto are 77.000km(reali). In prima zi cand am adus-o in tara, am iesit cu ea la revizie direct, i-am schimbat ulei/filtre, si dupa am plecat in treaba mea. Dupa aproximativ 50km, dintre care 10-15km condusi sportiv, incepe sa miroasa a ulei ars in habitaclu, si in spate nori denşi de fum albastru. Ma opresc, merg inapoi la mecanic, dam jos ansamblu pana la turbina sa vedem, turbina are o pelicula destul de groasa de ulei inainte de palete, pe partea din fata. Mi-a zis sa plec, sa circul cu ea si sa o monitorizez. Dupa alti 50km, imi cere 1l ulei, dupa fum albastru iar, destul de des. Completez, de frica o iau pe platforma, am dus-o la alt mecanic, undeva in afara Bucurestiului. Concluzia lui e ca nu se baga, segmentii fiind problema(a zis ca a facut anumite teste, dar n-a specificat ce). Am plecat s-o iau, pe roti, am parcurs aprox. 300km, i-am pus 300ml de ulei, si dupa acea completare am circulat aprox. 1200km pana ca pe joja electronica sa nu mai apara nivel maxim, si doar o data a scos fum albastru, si foarte putin. Acum urmeaza sa schimb capac culbutori, impreuna cu epurator gaze si furtunul aferent. Intrebarea mea este, s-a mai confruntat cineva cu situatii de genul? In total am fost la 6 mecanici, cu 6 opinii diferite, cea mai neagra posibilitate fiind segmentii pistoanelor. Daca s-a intalnit cineva cu ceva similar, sau are o sugestie, multumesc pentru eventualele replici :).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.