Salutari,
De aproximativ o luna sunt proprietar al unui BMW 420d, cu cod motor B47, din 2016.
Auto are 77.000km(reali).
In prima zi cand am adus-o in tara, am iesit cu ea la revizie direct, i-am schimbat ulei/filtre, si dupa am plecat in treaba mea.
Dupa aproximativ 50km, dintre care 10-15km condusi sportiv, incepe sa miroasa a ulei ars in habitaclu, si in spate nori denşi de fum albastru. Ma opresc, merg inapoi la mecanic, dam jos ansamblu pana la turbina sa vedem, turbina are o pelicula destul de groasa de ulei inainte de palete, pe partea din fata.
Mi-a zis sa plec, sa circul cu ea si sa o monitorizez. Dupa alti 50km, imi cere 1l ulei, dupa fum albastru iar, destul de des.
Completez, de frica o iau pe platforma, am dus-o la alt mecanic, undeva in afara Bucurestiului. Concluzia lui e ca nu se baga, segmentii fiind problema(a zis ca a facut anumite teste, dar n-a specificat ce).
Am plecat s-o iau, pe roti, am parcurs aprox. 300km, i-am pus 300ml de ulei, si dupa acea completare am circulat aprox. 1200km pana ca pe joja electronica sa nu mai apara nivel maxim, si doar o data a scos fum albastru, si foarte putin.
Acum urmeaza sa schimb capac culbutori, impreuna cu epurator gaze si furtunul aferent. Intrebarea mea este, s-a mai confruntat cineva cu situatii de genul? In total am fost la 6 mecanici, cu 6 opinii diferite, cea mai neagra posibilitate fiind segmentii pistoanelor.
Daca s-a intalnit cineva cu ceva similar, sau are o sugestie, multumesc pentru eventualele replici :).