Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

idkbruhsky

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

idkbruhsky's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Pai si in punctul asta, dupa ce schimb valva hidraulica, mai are sens sa bag bani in motor sa il fac? In punctul asta cred ca e mai usor sa schimb motorul complet sau sa vand masina decat sa stau sa umblu la cuzineti si pompa.
  2. Salutare ! Am de cateva luni pe cap acest seria 1 2011 LCI E87 cu motorul asta care imi aduce numai probleme. Initial a inceput cu eroare de presiune in motor, in ciuda faptului ca am presiune pe care am verificat o si cu manometru tot imi da mereu dupa ce se incalzeste motorul aceasta eroare. Am schimbat senzor, am incercat cu un ulei mai gros (10W-60) dar tot apare eroare asta. Aveam pe partea de distributie un ghidaj spart si am inlocuit si intinzatorul cu ghidajele, am curatat baia de ulei si am curatat sorbul. Tot apare eroarea. Nu stiu ce sa mai fac pentru ca nu reusesc sa gasesc rezolvarea la problema asta. Mi-a aparut recent nivelul de ulei scazut de la max , intre min si max. Dupa o saptamana a aparut inapoi ca este la max. La coldstart imi scoate fum alb pe evacuare , dar la scurt timp dupa ce plec cu ea de pe loc si se mai incalzeste motorul dispare, totusi imi face asta ocazional, uneori scoate fum uneori nu, mecanicul mi a spus ca posibil sa fie de la segmenti acum nici eu nu mai stiu ce sa fac.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.