Jump to content

drive

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E39 520D

drive's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cel mai bine este sĂŁ nu depĂŁÂşeÂşti 10 000 km cu un schimb de ulei. ExistĂŁ piese pe producĂŁtor de calitate care pot ĂŽnlocui cu brio piesele originale. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=11164&hl= desi am petrecut ore bune citind forumul, thread-ul asta mi-a scapat thanks :)
  2. Mersi de raspuns... Am aruncat si eu o privire la acest forum dar nu cred sa ma ajute mai ales ca sunt din Cluj nu din Bucuresti. Nu caut neaparat o varianta mai ieftina de a-mi repara masina.... cautam o comparatie de calitate intre piesele originale BMW si piese facute de firme third-party. Intrebarea mea era cat de mult se plateste brand-ul la piesele originale. De exemplu, toata lumea zice ca uleiul BMW este ulei Castrol intr-o cutie cu sigla BMW (desi cel ce mi-a facut schimbul mi-a dat un interval de service cu vreo 7-8000 km mai mult pentru uleiul BMW comparativ cu Castrol). Nici asta nu stiu cat de adevarat este... Toata lumea mi-a zis ca nu merita, dar eu am dat cei 4-5 Euro pe litru in plus pentru linistea mea sufleteasca. Din cate vad eu, cel putin 90% din soferii romani nu investesc in piese originale, dar si masinile isi arata km facuti in Romania - din cauza asta si/sau din cauza drumurilor. Cam toata lumea foloseste piese 'nemtesti' - sunt acestea o alternativa a pieselor originale, sau sunt doar o modalitate de a amana problema pana la vanzare (sunt convins ca sunt multi care gandesc si asa). Eu in ultimii 3-4 ani si 90.000 km nu am schimbat o bucsa sau un brat (e drept ca de 6 luni cam aman momentul si s-au adunat cateva de schimbat :) ) ; am o cunostinta care a schimbat doua seturi de brate in 2-3 ani si 50.000 km (pe un Passat, nu BMW) - primul set a fost turcesc si a tinut exact 3 luni si al doilea set a fost nemtesc si a tinut aproximativ 2 ani. Asta e calitatea pieselor "nemtesti" (al doilea set, de primul nici n-are rost sa vorbim) comparativ cu cele originale? Pretul manoperei intr-un service autorizat BMW (eu am avut de a face doar cu Autotransilvania Cluj, nu cu Bavaria) este exagerat si din punctul meu de vedere nu se justifica. Piesele macar is justifica pretul? Daca sunt persoane care au apelat la piese non-BMW si au fost sau nu au fost multumite rog sa posteze.
  3. Am un E39 520D din 2001 care necesita reparatii la directie. Merita piesele originale BMW, pretul dublu fata de cel al pieselor 'nemtesti"?. Pe mine ma intereseaza in mod deosebit aspectul bratelor, bieletelor, etc... care pe drumurile noastre oricum au o viata mica. Cei de la reprezentanta mi-au facut o oferta de reparatie directie care include: - brat inferior stanga - brat superior stanga fata - brat superior dreapta fata - set bucsi brat superior - bieleta stabilizatoare stanga - bieleta stabilizatoare dreapta - bieleta directie stanga - bieleta directie dreapta Toate aceste piese sunt aprox 3000 RON + TVA la reprezentanta, plus aproximativ 1000 RON manopera :) . M-am interesat si la un magazin de piese din oras, si mi-au iesit undeva la jumate piesele. Tipu de acolo m-a asigurat ca sunt piese nemtesti si de calitate, nu prostii facute in turcia care trebuie schimbate o data la 2 luni. Pana acuma, tot ce am pus pe masina au fost piese originale - ulei, filtre, placute+discuri de frana, pompa de motorina de la rezervor, etc. E drept ca niciodata nu am dat mai mult 1500 ron o data :) . Acuma incep sa ma gandesc daca chiar merita sa dau aproape 5000 de ron cu manopera cu tot pe reparatie ? Sunt anumite firme care fac piese mai bune decat altele? Orice idei sau sugestii sunt apreciate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.