Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Trapa

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 316i

Trapa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Rares_CJ, o sa recurg la solutia descrisa de tine. Un furtun nou costa nejustificat de mult, cca. 190-200 RON. Am gasit si la dezmembrari, la 100 RON, insa mi s-a parut destul de "copt". Daca il cumpar SH si dupa 1 luna se fisureaza si ala, n-am facut nicio afacere.
  2. boom87, meriti o bere! Am verificat si asta era cauza: doua fisuri mari in furtunul dintre debitmetru si admisie, pe unde tragea aer fals. L-am bandajat mai bine si parca e alta masina. Acum o sa caut unul nou, sa-l schimb.
  3. Multumesc mult pentru pont. :twoup: E foarte posibil sa fie adevarat, deoarece furtunul respectiv este fisurat si infasurat in banda adeziva. O sa verific si revin.
  4. Salut, La pornire BRUSCA de pe loc (sau la accelerare BRUSCA in timpul mersului), masina "da in bot", rau de tot. Aproape ca ma da cu capul de geam, de parca as fi un incepator care nu stie sa plece de pe loc... :twoup: Masina se balanseaza ca o barca pe valuri, ca si cum as frana, as accelera, as frana, as accelera... in fine, ati prins ideea. Curios e altceva. Daca merg batraneste, daca plec usor de pe loc si daca accelerez si urc usor in ture, masina merge bine si atinge viteza maxima fara problema. Consumul este, de asemenea, in parametri (in afara mi-a consumat cca. 6,5%). Cum accelerez brusc, cum da in bot. Ce poate fi? Ambreiaj (placa de presiune), injectoare, pompa de banzina... Ce parere aveti?!? Multumesc mult,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.