Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

cos2011

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 118 D

cos2011's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema. Vopseaua de pe plasticul de pe volan, (comenzi pe volan, bmw 118d) a inceput sa se dezlipeasca. Ma intereseaza cum poate fi scos acel plastic pentru a-l inlocui cu altul. Pot sa fac eu aceasta operatiune sau mai bine merg la un service. O a 2-a problema in care va rog sa ma sfatuiti este urmatoarea: Am reusit sa zgarai destul de bine plansa bord, sectiunea superioara, partea dreapta, cam in dreptul locului unde scrie "airbag". Se poate repara sau trebuie inlocuita plansa bord? Se poate inlocui doar sectiunea superioara sau trebuie tot bordul? Operatiunea este complexa sau pot sa incerc si eu? Multumesc anticipat,
  2. cos2011

    problema ambreaj

    Salut, Ma poti ajuta te rog cu un raspuns! Am un 118d, 143 cp, 2008, 35 000 km si am observat ca, dupa o perioada de mers in traficul aglomerat aspect ce presupune folosirea repetata a ambreiajului (probabil dupa ce se incing componentele respective), la momentul la care plec de pe loc cu treapta 1 de viteza cuplajul nu se mai realizeaza cum se realiza in mod normal, cu alte cuvinte masina devine saltareata. Nu stiu daca m-am facut bine inteles cu "masina devine saltareata", cert e ca ambreiajul se comporta diferit fata de normal si trebuie sa accelerez mai tare ca sa dispara vibratia ambreiajului. Precizez ca masina incepe sa se comporte astfel fara a o brusca eu anterior sau chiar fara a o folosi o perioada foarte lunga in trafic aglomerat. O alta problema ce tine tot de ambreiaj ar fi ca in ciuda eforturilor mele de a realiza un cuplaj lin al treptelor de viteza, ambreiajul nu ma ajuta si smunceste masina! Multumesc anticipat!
  3. Ai idee ce marca de ambreiaj foloseste de regula BMW - Sachs, LUK ? Care e mai bun, SACHS sau LUK?
  4. Multumesc pentru informatii! Puteti sa-mi recomandati un service OK va rog?! De la cine sa cumpar kit-ul de ambreiaj daca cumva se va stabili ca trebuie schimbat? Binenteles, exista posibilitatea sa fac aceasta operatiune la Reprezentanta BMW insa cred ca vor fi niste costuri serioase! Are ideea cineva care este diferenta intre Reprezentanta BMW si un service obisnuit?
  5. Nu, regula e sa existe o solicitare a ambreiajului peste cea generata de un condus normal, adica cu un numar mic de plecari de pe loc. In cazul in care masina este incarcata, probabil componentele ambreiajului se incalzesc mai repede iar vibratia apare mai repede decat in cazul in care masina este goala.
  6. Vibreaza mereu in oras dupa o folosire mai indelungata a ambreiajului. Vibratia apare si mai repede daca masina este incarcata. Ca exemplu, daca stau in trafic in jur de 30-40 minute apare vibratia respectiva!
  7. Vibreaza mereu in oras dupa o folosire mai indelungata a ambreiajului. Vibratia apare si mai repede daca masina este incarcata. Ca exemplu, daca stau in trafic in jur de 30-40 minute apare vibratia respectiva!
  8. S-ar putea sa fi contribuit la uzura prematura a soarelui si faptul ca masina are sistemul de oprire automata a motorului in stationare si de pornire la momentul actionarii pedalei de ambreiaj - BMW Efficient Dynamics?
  9. Exact, in momentul in care dau sa plec de pe loc se simte o vibratie ca si cum ar scapa in mod repetat ceva. Cand e "rece" ambreiajul nu exista vibratia respectiva insa, cum spuneam, acesta tine pe la jumatata pedalei si pe o plaja foarte mica aspect care ma cam deranjeaza la condus pentru ca am tendinta de a-l elibera mai repede decat imi permite el si apare o zmuncitura a masinii. Sa inteleg ca e cazul sa schimb chitul de ambreiaj? Volantul nu are nimic?
  10. Salut, Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat. Am un seria 1, 118d, 143 cp, an 2008, aprox 35000km. Masina a fost condusa preponderent de sotia mea. De curand am inceput sa o folosesc preponderent eu si am observat ca, dupa o perioada de mers in traficul aglomerat aspect ce presupune folosirea repetata a ambreiajului (probabil dupa ce se incing componentele respective), la momentul la care plec de pe loc cu treapta 1 de viteza cuplajul nu se mai realizeaza cum se realiza in mod normal, cu alte cuvinte masina devine saltareata. Nu stiu daca m-am facut bine inteles cu "masina devine saltareata", cert e ca ambreiajul se comporta diferit fata de normal si trebuie sa accelerez mai tare ca sa dispara vibratia ambreiajului. Precizez ca masina incepe sa se comporte astfel fara a o brusca eu anterior sau chiar fara a o folosi o perioada foarte lunga in trafic aglomerat. O alta problema ce tine tot de ambreiaj ar fi, sper ca nu mi se pare doar mie, faptul ca acesta cupleaza pe o plaja foarte mica a pedalei si undeva mai sus de jumatatea acesteia. Este normal sau exista o problema! Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.