Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

boxy4now

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 320 d 2000

boxy4now's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Deci dupa ce am citit cam tot ce se putea citi pe forum am dezmembrat toata masina,am schimbat furtunase peste furtunase,debitmetrul,am schimbat filtrul de combustibil, am facut plecaciuni si matanii am observat urmatoarea problema AM PEDALA DE ACCELERATIE RUPTA astfel ca face cursa cu 3 cm mai putin si normal ca nu se accelereaza cum trebuie. Nush daca la toata lumea exista problema asta dar eu zic sa incercati si voi ca materialul ala este foarte subtire si dupa multe apasari este normal sa se rupa. CU stima Alex
  2. Deci dupa ce am citit cam tot ce se putea citi pe forum am dezmembrat toata masina,am schimbat furtunase peste furtunase,debitmetrul,am schimbat filtrul de combustibil, am facut plecaciuni si matanii am observat urmatoarea problema AM PEDALA DE ACCELERATIE RUPTA astfel ca face cursa cu 3 cm mai putin si normal ca nu se accelereaza cum trebuie. Nush daca la toata lumea exista problema asta dar eu zic sa incercati si voi ca materialul ala este foarte subtire si dupa multe apasari este normal sa se rupa. CU stima Alex
  3. salut am si eu un 320 D nfl si am o problema asemanatoare. Nu trage corect (adica accelereaza liniar) si daca ies pe autostrada se duce la 200 fara probleme. AM schimbat furtunele de la vacuum toate, am montat si un nou actuator la turbina si nimic, egr-ul se lucreaza. dar nu trage. unde se afla acest injector cu fir caeu am desfacut capacul de la filtru si nu am vazut decat 4 injectoare normale. Mai mentionez ca am pus un debitmetru pierburg dar nu pot sa-l trec in ecu pentru ca am mufa oxidata si firele rupte, acum am pus debitmetrul vechi pt ca cu ala merge bine cateva ore si dupa nu mai trece de 2500 de ture. Am vazut ca-s multi cu problema asta si ma gandesc ca este imposibil sa nu-i dai de cap. Ms. alex unde este filtrul asta mai exact?
  4. Salut am si eu o problema asemanatoare. nu trage deloc dupa 2000 de ture ,am schimbat toate furtunele de vacum si tija de la turbo se trage destul de repede zic eu, am schimbat si debitmetrul cu unul pierburg dar nu am ajuns cu ia la tester pt ca am mufa aia necrozata si nu se poate lega la tester.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.