Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

andreiver

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90 320D N47

andreiver's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Prima data am sesizat niste trepidatii ca si cum ai scapa ambreiajul la manuala. Asta dupa ce am oprit pentru cateva secunde sa se dea jos cineva din masina . Pana atunci nimic suspect. Am calcat-o putin mai tare si au disparut trepidatiile. Dupa cativa km am oprit si am pus diagnoza (DIS) pe ea la relanti. Nu era stocata nici o eroare. Cat am mai stat 10 minute oprit dupa diagnoza , a inceput sa tremure tot motorul , oscila relantiul , tremura chiar si accelerata. Tremurat motor : http://www.youtube.com/watch?v=R8f4S7gSFnA Relanti : http://www.youtube.com/watch?v=I0SaLG2j04M Am pornit iarasi la drum (tot asa tremura si in mers) si am "calcat-o" pana acasa (10km). In timpul asta nu mai simteam nici o vibratie/tremurat pana am redus viteza pe la 50km/h si au inceput iarasi vibratiile si sunetul de tractor. Cam la 20 minute dupa ce am bagat-o in garaj am incercat s-o pornesc iarasi , rezultatul fiind acesta : http://www.youtube.com/watch?v=cBxVq2YxFk0 Am pus DIS-ul si pe langa vechea eroare cu pompa auxiliara (care nu cred ca are legatura cu incidentul de azi) mai am eroarea "3FF0 DDE - Air Mass Flow Sensor - Ratio of calculated to measured air mass too high" http://www.youtube.com/watch?v=S19L_Mmg-JY A mai intampinat cineva aceasta problema ? Ce e de facut ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.