Am cumparat de curand un bmw 316 ti din 2004 din germania cu probleme la motor mai exact se aude o bataie in motor ca un diesel, motorul tragea foarte bine iar bataia inceapea dupa 20 sec de la pornire si la turatii peste 30000 nu parea sa se mai auda ,nu avea niciun martor aprins in bord,sa desfacut matorul in ideea ca este ceva legat de distributie, patina avea un joc dar nu a fost rupta, am gasit axul cu came era spart in spate la pompa vacum.Am inlocuit axul, pompa vacum, intinzatorul de la lant ,uleiul din motor,garnitura capac,2 role intinzatore de la curea, crezand ca am rezolvat problema .La pornire acum motorul merge parca in 3, la relantiu nu prea sta,nu mai trage si sunetul acela de diesel nu a disparut plus s-a aprins martor de motor care l-a inceput nu era,pe test arata ca ar fi o problema la cilindrul 3,am verificat toate bobine sunt bune,buji Credeti ca nu a fost pus lantul la semn cum trebuie pentru ca mecanicul zice acum ca ar fi problema din vanos-uri si nu ca a gresit la reglarea lantului? Nu as vrea sa mai schimb si cele 2 vanos si problema sa fie din reglajul distributiei