Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

DanielVoicu

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw

DanielVoicu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Update: am schimbat din nou bujiile , debitmetrul si senzorul de la clapeta de acceleratie masina merge excelent acum si la rece si la cald A ramas doar problema cu pornitul la cald .. nu vrea sa porneasca de nici un fel decat trasa daca o las 20 de minute porneste sfert si merge normal si am mai observat ca acum relantiul este mult mai mare 1100
  2. Poze nu am ca masina este undeva la garaj .. o sa ii fac in seara asta sau maine Pot spune ca exteriorul masinii este aproape impecabil fara zgarieturi sau d.astea are pachet M jante Azev A Eleron luneta faruri cu lupa si angel etc asta ma si atras sa o cumpar .. arata exact cum imi doream si nu am nimic de reprosat la partea estetica poate doar plafonul care s.a lasat cand a inceput sa fie frig ( nici nu cred ca este original pentru ca este un fel de catifea neagra ) masina este un e36 316i din 1992 banuiesc ca motorul este m42 dupa ce m.am uitat putin pe net o chestie ma facut sa cred ca motorul nu este cel original (pe "oala" amortizorului cum te uiti din fata pe stanga unde vin prinse bobinele ar trebuii sa fie 2 suporti mai scurti) la mine are doar unu si putin mai lung specific caroseriilor pe care a fost montat motorul M40 cu distributia pe curea (aici este de discutat pentru ca asta am observat dupa ce am studiat mai atent pe net motoarele si componentele masinilor bmw e36 1.6 si 1. intrebarea mea este urmatoarea: Se poate sa apara aceste probleme din cauza senzorului de la axa cu came ? Din ce informatii am gasit eu ala cand crapa nu mai porneste masina deloc la mine porneste la rece doar la cald nu porneste si de mers inecat merge si la rece si la cald si pe relantii brusc incepe sa tremure si se opreste cand face aceste chestii senzatia care o lasa este ca atunci cand ramai fara benzina apoi in 2 3 secunde isi revine trage normal si tot asa Va intreb daca poate fi acest senzor pentru ca nu asa vrea sa il cumpar degeaba si masina sa mearga la fel Daca reuseam sa punem tester.ul pe ea vedeam din prima care e problema si o rezolvam asa mi.a ramas decat sa schimb fiecare piesa , senzor pana reusesc sa rezolv cea ce este foarte scump de accea incerc sa adun informatii poate au mai patit si altii chestii de genul
  3. Toti banii mei au fost 2500 de euro si am preferat sa cumpar un e36 sa imi ramana si ceva bani pentru eventualele probleme care apar imediat dupa cumparare daca mergeam pe e46 nu imi ramaneau bani pentru inmatriculat schimbat filtre , ulei etc masina a costat 1700 de euro si la prima vedere totul parea super ok masina arata bine exterior si mergea bine cand am cumparat.o nu am avut posibilitatea sa o testez pe un drum accidentat sa vad daca se aud zgomote ciudate asta am descoperit ulterior si cand am comandat bratele si bucsele atunci am descoperit si faza cu arcuri taiate si improvizatiile facute de el am trecut cu vederea si acest aspect si am schimbat si suspensia omul mi.a dat si 2 seturi de jante .. unele pe 17 care erau pe masina si unele pe 16 cu anvelope de iarna .. atunci am avut surpriza cu prezoanele .. se invarteau in gol apoi a picat grupul se auzeau batai destul de puternice in spate si se accentua in functie de turatie (parca se rupea masina) am trecut cu vederea si asta si am crezut ca totul va fi bine dar au inceput sa o ia razna si luminile apoi usile si acum motorul deja am ajuns la capatul rabdarii cu ea si as vrea sa rezolv macar faza cu motorul pana la primavara cand o sa intre la o revizie totala pentru ca sigur o sa mai am surprize Discul de ambreiaj deja da semne de oboseala la o plecare mai tare se cam tureaza in gol peste 3000 Masina era evoluata la 2800 de euro pe acel forum si toti erau gen "nu o vinde ca e pacat ai muncit atat la ea etc" adevarul e ca arata bine dar ascundea multe probleme eu am tinut cont de acele comentarii crezand ca proprietarul chiar tine la masina doar ca este nevoit sa plece din tara si de accea o si vinde asa ieftin Ma oftic ca atunci cand credeam ca incep sa o aduc pe linia de plutire a picat ce era mai important (motorul) si pe unde am fost si chemat sa o vada toti ridica din umeri sau imi dau un raspuns gen e dus motorul pune altul sau chiulasa fisurata etc garnitura arsa si alte d.astea imi este greu sa cred ca asta ar fi cauza pentru ca ea porneste si se ineaca ori nu ii vine benzina pentru ca atunci cand este motorul cald invarte in "gol" nu da nici cel mai mic semn ca ar vrea sa porneasca .. daca o trag sau pun pe cineva sa o impinga porneste dar merge la fel de prost "inecat" Ultima parere si asta venita acum 20 de minute de la alt "mecanic" a fost senzorul ax cu came care este in fata pe chiulasa in seara asta mai vine cineva cu alt tester .. daca nici asta nu se conecteaza chiar nu stiu ce sa mai schimb la ea si probabil o sa renunt la masina si o vand in starea asta poate altcineva vrea sa isi bata capul cu ea sa o faca
  4. Detin un bmw e36 316 Distributie pe lant care de 2 luni de cand am cumparat.o ma uscat de bani si merge din ce in ce mai prost Cea mai recenta si cea mai grava problema este faptul ca merge inecat si la rece si la cald si unde am fost cu ea toti ridica din umeri La rece porneste putin mai greu si dupa aproximativ un minut de mers normal fara sunete ciudate se opreste brusc o repornesc si din nou pana ajunge acul lichidului de racire la jumatate incepe sa piarda acceleratia da rateuri in admisie se opreste o pornesc si de aici totul merge din ce in ce mai prost mergand constant pierde puterea si daca o accelerez la maxim 2 , 3 secunde se plafoneaza apoi se tureaza pana pe rosu isi revine si in cativa metrii iar da in nas si repet faza cu acceleratul , asta la drum intins ca in oras este practic imposibil de mers cu ea La 170 , 180 si turata undeva in 5500 parca nu se mai simt aceste pierderi de putere si merge cat de cat constant O alta problema ar mai fi ca nu sta pe relanti mai mult de 40 de secunde , in timpul asta are mici fluctuatii intre 900 si 1000 rpm apoi se opreste si nu mai porneste indiferent ce as face (o las 20 / 30 minute sa se raceasca si din nou porneste normal) de mentionat ca atunci cand da sa se opreasca scade relantiul undeva la 400 rtm si vibreaza rau toata masina , daca o accelerez maxim in momentul ala apar din nou acele rateuri si urca greu in ture Problemele au aparut dupa ce masina a pierdut din senin lichidul de racire si a urcat apa putin peste jumatate Am completat din nou cu antigel si dupa cateva zile din nou vasul era gol dar de data asta acul nu a mai trecut de jumatate (am observat o umezeala a mochetei undeva in jurul pedalei de acceleratie si cred ca acolo are o scurgere pe la radiatorul de caldura ) Nivelul uleiului a ramas neschimbat Am fost cu ea la mecanic si ma pus sa schimb pe rand urmatoarele: (fara nici un rezultat) Pompa de benzina (una Sh una noua) Filtru de benzina ( nou ) Dupa un motor identic care merge perfect urmatoarele: Bobine + fise Debitmetru Senzorul de jos din fata de la volanta (nu stiu cum se numeste) este rotund magnetic si se prinde cu un surub pe imbus Senzorul de la clapeta de acceleratie Am fost la 3 testere si nu sau putut conecta la Calculatorul masini Dupa toate asta nea "Dorel" a tras concluzia ca este garnitura de _chiulasa_ arsa sau mai rau _chiulasa_ fisurata si baga apa in capul pistoanelor de accea si pierd lichidul etc Aburi pe toba da doar cand este rece .. daca merg putin cu ea nu mai scoate Am inteles ca daca este garnitura arsa baga apa in ulei si nu prea merge caldura decat foarte putin In ulei nu baga apa si caldura merge Daca mai aveti idei si pentru mine sunt bine primite pentru ca nu as vrea sa umblu in motor aiurea si asa a avut destule probleme pana acum (teapa vietii ) (masina cumparata de la cineva dupa un forum plin de "specialisti" si probabil reclama facuta pe prietenii gen" masina este impecabila , am mers cu ea si este excelenta etc etc" si pana acum au picat urmatoarele Initial omul a zis ca masina are arcuri si amortizoare sport ( defapt erau cele originale si taiat din ele o spira si ceva si pe fata si pe spate ) am schimbat suspensia.... eu necunoscator am inghitit gogoasa cu suspensia sport in prima saptamana a cedat grupul = schimbat apoi rulmentii dupa toate astea am observat ca 3 din 5 prezoane la ambele roti spate se invarteau in gol = schimbat tamburii cu discuri La fiecare 3 , 4 zile masina nu mai avea lumini = schimbat instalatie electrica dupa putin timp usile au inceput sa nu se mai deschida pe afara = schimbat manere cu butuci chei etc ma nou usa dreapta fata nu mai sta inchisa aproape deloc decat la a 5 a 6 a incercare altfel se deschide pe drum = urmeaza reparata si aia cum a venit frigul s.a lasat tot plafonul initial masina se pare ca a avut clima = la mine lipseste Schimbat toba finala era gaurita prin toate partile = a inceput sa se auda urat dupa vreo 3 zile cu ploaie si acum se pare ca a luat.o razna si motorul Pana acum am ajuns cu ea cam la 2300 de euro AM SCRIS TOATE ASTEA POATE MAI SUNT SI ALTII CARE CUMPARA MASINI DUPA FORUMURI DE PASIONATI SI SE IAU DUPA POSTURILE UNOR OAMENI CARE RIDICA UNELE MASINI IN SLAVI
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.