Detin un bmw e36 316 Distributie pe lant care de 2 luni de cand am cumparat.o ma uscat de bani si merge din ce in ce mai prost Cea mai recenta si cea mai grava problema este faptul ca merge inecat si la rece si la cald si unde am fost cu ea toti ridica din umeri La rece porneste putin mai greu si dupa aproximativ un minut de mers normal fara sunete ciudate se opreste brusc o repornesc si din nou pana ajunge acul lichidului de racire la jumatate incepe sa piarda acceleratia da rateuri in admisie se opreste o pornesc si de aici totul merge din ce in ce mai prost mergand constant pierde puterea si daca o accelerez la maxim 2 , 3 secunde se plafoneaza apoi se tureaza pana pe rosu isi revine si in cativa metrii iar da in nas si repet faza cu acceleratul , asta la drum intins ca in oras este practic imposibil de mers cu ea La 170 , 180 si turata undeva in 5500 parca nu se mai simt aceste pierderi de putere si merge cat de cat constant O alta problema ar mai fi ca nu sta pe relanti mai mult de 40 de secunde , in timpul asta are mici fluctuatii intre 900 si 1000 rpm apoi se opreste si nu mai porneste indiferent ce as face (o las 20 / 30 minute sa se raceasca si din nou porneste normal) de mentionat ca atunci cand da sa se opreasca scade relantiul undeva la 400 rtm si vibreaza rau toata masina , daca o accelerez maxim in momentul ala apar din nou acele rateuri si urca greu in ture Problemele au aparut dupa ce masina a pierdut din senin lichidul de racire si a urcat apa putin peste jumatate Am completat din nou cu antigel si dupa cateva zile din nou vasul era gol dar de data asta acul nu a mai trecut de jumatate (am observat o umezeala a mochetei undeva in jurul pedalei de acceleratie si cred ca acolo are o scurgere pe la radiatorul de caldura ) Nivelul uleiului a ramas neschimbat Am fost cu ea la mecanic si ma pus sa schimb pe rand urmatoarele: (fara nici un rezultat) Pompa de benzina (una Sh una noua) Filtru de benzina ( nou ) Dupa un motor identic care merge perfect urmatoarele: Bobine + fise Debitmetru Senzorul de jos din fata de la volanta (nu stiu cum se numeste) este rotund magnetic si se prinde cu un surub pe imbus Senzorul de la clapeta de acceleratie Am fost la 3 testere si nu sau putut conecta la Calculatorul masini Dupa toate asta nea "Dorel" a tras concluzia ca este garnitura de _chiulasa_ arsa sau mai rau _chiulasa_ fisurata si baga apa in capul pistoanelor de accea si pierd lichidul etc Aburi pe toba da doar cand este rece .. daca merg putin cu ea nu mai scoate Am inteles ca daca este garnitura arsa baga apa in ulei si nu prea merge caldura decat foarte putin In ulei nu baga apa si caldura merge Daca mai aveti idei si pentru mine sunt bine primite pentru ca nu as vrea sa umblu in motor aiurea si asa a avut destule probleme pana acum (teapa vietii ) (masina cumparata de la cineva dupa un forum plin de "specialisti" si probabil reclama facuta pe prietenii gen" masina este impecabila , am mers cu ea si este excelenta etc etc" si pana acum au picat urmatoarele Initial omul a zis ca masina are arcuri si amortizoare sport ( defapt erau cele originale si taiat din ele o spira si ceva si pe fata si pe spate ) am schimbat suspensia.... eu necunoscator am inghitit gogoasa cu suspensia sport in prima saptamana a cedat grupul = schimbat apoi rulmentii dupa toate astea am observat ca 3 din 5 prezoane la ambele roti spate se invarteau in gol = schimbat tamburii cu discuri La fiecare 3 , 4 zile masina nu mai avea lumini = schimbat instalatie electrica dupa putin timp usile au inceput sa nu se mai deschida pe afara = schimbat manere cu butuci chei etc ma nou usa dreapta fata nu mai sta inchisa aproape deloc decat la a 5 a 6 a incercare altfel se deschide pe drum = urmeaza reparata si aia cum a venit frigul s.a lasat tot plafonul initial masina se pare ca a avut clima = la mine lipseste Schimbat toba finala era gaurita prin toate partile = a inceput sa se auda urat dupa vreo 3 zile cu ploaie si acum se pare ca a luat.o razna si motorul Pana acum am ajuns cu ea cam la 2300 de euro AM SCRIS TOATE ASTEA POATE MAI SUNT SI ALTII CARE CUMPARA MASINI DUPA FORUMURI DE PASIONATI SI SE IAU DUPA POSTURILE UNOR OAMENI CARE RIDICA UNELE MASINI IN SLAVI