Jump to content

servetel10

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About servetel10

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 LCI

servetel10's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Buna! Masina este un E91 N47D20C. Tocmai ce am pus ieri prima data diagnoza pe masina si am tot urmarit mai multi parametri. Au fost aproximativ minus doua grade si motorul a a ajuns sa fie cald (87 de grade). Pe diagnoza sunt doua valori, intake air temp. si charged air temp, a doua din ce am citit ar fi cea de dupa turbo deci aerul ar trebui sa fie ceva mai cald, mai ales dupa ce e cald motorul sau e in sarcina masina cu turbo. La mine nu e asa, e un delta constant de 4 grade mai putin decat cel de la intake, intake arata 6, charged arata 2 grade. Cand e kaput senzorul am vazut ca ori arata valori foarte mici ori foarte mari, oare credeti ca e stricat/murdar? (Nu a dat cod de eroare) Mentionez ca in tab-ul de actual vs expected, la air mass, expected este mereu blocat la 20.000, sa fie oare tot de la acest senzor calculul prost? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.