Jump to content

am o pb, imi trage dreapta destul de tare


Recommended Posts

am facut echilibrare,geometrie, am schimbat si cauciucurile intre ele dar tot degeaba, pe langa asta e si putin lasata de dreapta fata banuesc ca e arcu mai slab am luat niste gropi si am jante pe 19. s-au uitat mai multi mecanici si toti dadeau cu presupusu aiurea. daca a patit cineva astept un sfat. merci
Link to comment
Share on other sites

Fă un test de suspensie undeva şi vezi ce valori îţi rezultă.

Teoretic, dacă zici că ai făcut geometria la roti, ăla de ţi-a făcut-o trebuia să fie în stare să-ţi spună dacă e nevoie să schimbi anumite piese sau nu. Tare mi-e să nu-ţi fi luat banii degeaba..

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

am facut geometria si la londra inainte sa plec cu masina in tara dar pe drum a condus altcineva iar in romania cand am luat masina am vazut ca trage dreapta. o duc acum la un mecanic sa imi schimbe amortizoarele intre ele macar sa vad de la ce sta lasata de dreapta. trebuie sa o scot la capat

 

bratele sant noi si cateva bucse ca i-am schimbat tot ce nu era ok inainte sa plec cu ia dar cine stie...

 

a si inca ceva trage dreapta si cabd pun frana usor trage stanga m-a omorat masina asta :))

Link to comment
Share on other sites

totusi spune-i mecanicului sa se uite si la arc sa nu aiba vreo spira rupta, insa daca roata sta drept perpendicular pe sol, teoretic nu are nici o vina telescopul, sa te mai uiti odata la brate si daca nu cumva au fost facute modificari la masina, de cand are problema asta, asa ai luat-o sau a avut un inceput, nu a fost lovita? ar fi multe posibilitati de luat in calcul!
Link to comment
Share on other sites

asa am luato dar cred ca a fost lovita pe partea dreapta. i-am schimbat io bratele si niste bucse care nu erau ok roata nu se misca nu are joc e teapana. cred ca facea asa de la inceput dar nu prea am mers cu ia ca in anglia nu aveam asigurare. dar nu poate fi mai slab arcu pe dreapta?
Link to comment
Share on other sites

cabd pun frana usor trage stanga m-a omorat masina asta :))

 

Dacã trage stânga la frânare Înseamnã cã roata faÞã dreapta nu frâneazã la fel de eficient ca cea din stânga.

Verificã vizual plãcuÞele de frânã, aeriseºte instalaÞia de frânare ºi, nu În ultimul rând, ia În considerare faptul cã pistoanele din etrier ar putea fi blocate ºi nu preseazã suficient plãcuÞele de frânã pe disc.

Link to comment
Share on other sites

Cand ai o problema tehnica nu uita sa precizezi cat mai exact despre ce masina e vorba : model, an fabricatie, motorizare si orice alte informatii mai pot fi relevante pentru problema ta.
Link to comment
Share on other sites

merci, dar cu faptu ca e mai lasata pe dreapta ai vre-o idee?

 

 

Daca e lasata pe o parte,nu neaparat arcul trebuie sa fie rupt,ci pur si simplu mai moale,la fel si amortizorul. Binenteles daca a fost lovita,poa' sa fie si din sasiu,adica locasurile in care sunt montate articulatiile sa nu mai fie pozitionate ca inainte(ca din fabrica); in cazul asta...e cam dificil s-o mai faci ca la carte,si o sa cam ai probleme in permanenta in partea cu pricina. Dar poate n-o fi asta.

Link to comment
Share on other sites

lovita rau nu cred ca a fost ca se vedea poate o fi doar de la arc ca ma duc maine sa imi inverseze amortizoarele sa vad daca e din arc si sa o mai verifice o data sa vad poate ii dau de cap si cu trasu in dreapta, o sa iau arcuri noi poate scap de necaz.
Link to comment
Share on other sites

pai intai cica vor sa schimbe amortizoarele intre ele sa vada daca se muta pb daca nu arcurile sant sigur. asa am inteles eu.

 

 

Pai ce rost are sa faca doua munci,cand pot rezolva ambele lucruri odata; adica prima data schimba amortizoarele intre ele,apoi daca nu sunt alea,iar demonteaza si schimba si arcurile intre ele...pai aia-s tauni,berbeci? ce-are daca masoara arcurile si le monteaza odata cu amortizoarele? oricum si amortizoarele se pot proba inainte de inversare.

Link to comment
Share on other sites

si mi mi se pare o prostie sa rotesti amortizoarele . Fa un test de amortizoare.. la alt service... si daca e cazul le schimbi cu totul. Si cu ocazia asta inspecteaza si arcurile cu atentie..

Cum sa trebuiasca sa le roteasca sa vada care e defect... se face test la orice service mai competent..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

si mi mi se pare o prostie sa rotesti amortizoarele . Fa un test de amortizoare.. la alt service... si daca e cazul le schimbi cu totul. Si cu ocazia asta inspecteaza si arcurile cu atentie..

Cum sa trebuiasca sa le roteasca sa vada care e defect... se face test la orice service mai competent..

 

 

Corect!!! +1.

Link to comment
Share on other sites

@beby

Dacã vrei sã Împuºti 3 iepuri cu un singur glonÞ, ai putea merge la un dealer bmw sã soliciÞi Înlocuirea lichidului de frânã.

1. InstalaĂžia va fi aerisitĂŁ corect

2. Se va face test de frâne, deci vei vedea diferenÞele de frânare pe puntea faÞã

3. Se va face test de suspensie, deci vei vedea starea amortizoarelor ºi diferenÞele de eficienÞã intre ele.

Primii 2 iepuri te vor ajuta cu problema tragerii stânga la frânare, iar al treilea, cu faptul cã maºina ÎÞi stã Înclinatã.

Te va costa aprox 200 lei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.