Jump to content

X3 sau ce?


fbdcnt

Recommended Posts

e ciudat rau multitronicul, mie nu mi-a placut deloc, am avut un Audi cu minunata cutie si nu m-am putut obisnui cu CVT, am senzatia ca e defecta si paineaza sau ceva.

ma daca a fost asa nu mai e, merge ca un dsg. asa citisem si eu pe forumuri dar nici pomeneala. merge brici si nu vad efectul ala de "patinare".

In sfarsit, e misto masina, banuiesc ca ii place sotiei, oricm dpmdv e masina de gagica, totul e soft la audi.

da exact, asta am zis si eu. treaba e ca orice masina as avea ma plictisesc de ea, am mai luat altceva sa mai schimb. e mai soft si mai subred totul dar e mai rapida.

 

Ce ciudatenie cu acele alea de la ceasuri, mai ales ala de la turometru, zici ca-i teapan, cum erau odata unele jocuri de la ps2. App, cum se aude motorul pe acceleratii, la fel ca o masina automata normala sau e altfel tinand cont ca cv este diferita?

Foarte frumos "h"audiul, sa-l cunduci cu placere,poate cu o placere mai mare fata de cum conduceai bmw-ul.:thumbsup:

 

la relanti are o vibratie in toata caroseria dar nu auzi sgomotul. cand accelerezi se aude un pic zgomot de diesel dar f putin. cand accelerezi zici ca e benzinar, mai misto decat la bmw. cutia agata cu "hic" la plecare, ca un smg, foarte miste si poti sa invatrti imediat rotile in gol din demaraj chiar si dupa ce ai plecat de pe loc. nu multe automate fac asta. in rest feelingul cutiei e f misto, se simte vesnic in priza, in tractiune, ca una manuala sau smg/dsg. nu stiu cum mergeau cele anterioare dar asta mi se pare mai misto decat orice automata bmw in 8 trepte - am avut doua, pe x3 si 525.

Link to comment
Share on other sites

Pai si ce aveai de reprosat cutiei in 8 trepte? Ca eu nu i-am gasit defect...

nimic de reprosat, merge perfect parca e electrica, perfect liniara. de fapt toate bmw-urile raspund liniar la acceleratie cu cutie automata. cand am luat cayenne imi venea peste mana ca e neliniar, cand apesi putin se taraste asa obosit, daca mai accelerezi nitel il apuca dracii. m-am obisnuit cu el si acum imi place mai mult asa. audi asta mic e la fel, neliniar. e mai putin plictisitor condusul. treaba e ca mie nu-mi place sa conduc masini, oricati cai ar avea nu am vreo senzatie speciala. mult mai misto e pe motor ca senzatie, masina e un fel de surogat asa, stai pe scaun ca la birou si eventual scoti fum la roti. altceva ce poti sa faci?

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

Poti s-o faci sa danseze putin, mai ales pe vremea asta. Si nu ma refer la cerculete. Poti sa te bucuri de o acceleratie mai puternica. Senzatia ca-ti indeasa organele pe langa rinichi cand apesi pedala, pentru mine cel putin, nu e una de care o sa ma plictisesc vreodata.

Daca te-ai plictisit de masini, poate nu ai nevoie de o masina mai soft, ci dimpotriva. Plimba-te putin cu o masina de peste 400 cai si vezi atunci cum e. Sau poate una mai spartana, de curse, pe un circuit. Sau poate ai avea niste trairi mai puternice intr-o masina mai veche, fara sisteme de siguranta moderne.

 

Solutii exista. Depinde ce vrei si cat vrei sa investesti in experientele astea.

 

 

 

Eu spre exemplu daca as avea 30-40-50k euro de dat pe o masina nu as da mai mult de 10-15. Probabil si din cauza varstei. :sorcerer:

Cu 5-10k as face masina aia sa fie cum vreau si restul i-as investi in cursuri de condus si vacante pe diferite circuite din Europa. Sunt sigur ca mi-ar oferi experiente mai memorabile decat un A4 diesel.

 

Daca esti asa plictisit, uita-te la niste episoade de Top Gear. Poate iti vin niste idei de cum sa te distrezi intr-un scaun de birou pe patru roti. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

filon:

am depasit etapa aia de f multa vreme, am mers cu masini de 400 de cai cativa ani, am incercat si de 500, nu prea mai stau pe drum alea. nu am fun cu masina si ce va spun despre a5 asta e pt referinta, nu ca ar fi mare masina aducatoare de cine stie ce senzatii. plictisul nu vine din blazare ci din faptul ca am facut ce era de facut deja la capitolul auto. eu toate vacantele mi le petrec in creierii alpilor pe marginea prapastiilor pe motocicleta. asta e ideea mea de fun. altii sar cu parasuta, altii merg cu avionul. ce vrei, fiecare cu damblaua lui.

 

http://img845.imageshack.us/img845/1309/p1000779c.jpg

 

http://img18.imageshack.us/img18/7646/p1000782o.jpg

 

http://img600.imageshack.us/img600/6642/p1000789e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Intreb la modul sincer pentru ca mereu am vrut sa-mi iau moto si mereu a aparut cate ceva care sa ma faca sa dau inapoi in trecut: Ai avut vreo masina care sa iti ofere satisfactiile motocicletei, sau mereu motocicleta a fost deasupra oricarei masini? Asta ca offtopic.
Link to comment
Share on other sites

Intreb la modul sincer pentru ca mereu am vrut sa-mi iau moto si mereu a aparut cate ceva care sa ma faca sa dau inapoi in trecut: Ai avut vreo masina care sa iti ofere satisfactiile motocicletei, sau mereu motocicleta a fost deasupra oricarei masini? Asta ca offtopic.

nu exista asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

re:

a5

este ultimul post pe acest subiect, daca mai doriti informatii trimiteti pm, nu e forum audi.

deci la cca 50 km pe bord m-am dus pe autostrada pana la ploiesti si inapoi. motorul nu are zgomot de diesel, de fapt nu se aude mai deloc, mai mult vantul. urca greu in ture peste 120/h, bmw urca bine de nou. sigur si asta isi va da drumul la un moment dat, nu l-am fortat. consum 7.5 la 120/h, bmw are cam 7.1. cutia are ceva comportament de cvt dar nimic sa te deranjeze, te obisnuiesti, accelerezi si se enerveaza asa, mormaie ceva acolo si apoi face ce e de facut. mi se pare ok cu predilectie in oras unde se comporta mai bine decat o automata normala. sa stiti ca e cvt dar are rapoarte, 8 ca si bmw numai ca nu sunt fixe. pare mai usoara decat bmw, mai usor trec denivelarile drumului in roata, apoi in caroserie si in spinarea ta. eu prefer masinile la care nu misca caroseria cand misca roata, bmw asa sunt dar cu predilectie mercedes. ma rog, nici mai buna nici mai rea, doar altceva dar nu extrem de diferit.

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoase peisaje!

 

Motocicletele nu prea ma atrag din cele 216.000 motive care apar cand cauti pe youtube "motorcycle accident". Plus ca mi-ar fi frig pe munte pe motocicleta (sau bicicleta sau orice).

 

Cutiile CVT mi se par foarte interesante. Teoretic ar trebui sa fie cele mai civilizate in oras, masina comportandu-se ca si cum are o singura viteza. Practic stiu ca nu sunt la fel de rapide ca alternativele. La tipurile mai vechi de cutii stiu ca era o diferenta foarte mare de performanta intre o cutie CVT si una automata normala (si mai mare fata de manuala). Vorbesc aici de cutiile CVT de pe japoneze. Audi nici nu stiam ca are asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

sa stiti ca e cvt dar are rapoarte, 8 ca si bmw numai ca nu sunt fixe

 

nu exista rapoarte, are doar un control soft foarte misto facut care mimeaza rapoarte pentru cine vrea sa se joace cu ea pe "manual"

 

Multitronic[1] is a stepless transmission launched by AUDI AG in late 1999,[2] jointly developed and manufactured by LuK.[3] The capitalization used is multitronic (spelled by Audi with a lower-case leading 'm') and is a registered trademark of AUDI AG.

Based on the principles of continuously variable transmission (CVT)[3] popularised by DAF, Multitronic offers a stepless automatic transmission[2] in which the ratio between the input shaft and output shaft can be varied continuously within a given range, providing virtually an infinite number of possible ratios.[3] The Multitronic system uses a link-plate chain drive,[2][3] an oil-cooled multi-plate clutch[2] (initially of six parts,[2] later of seven to enable it to cope better with the high torque outputs of larger turbodiesel engines), and complex electronics, to overcome the traditional shortcomings of CVTs.[2]

 

The transmission is monitored and regulated by Audi's "Dynamic Regulating Programme" (DRP),[2] which tracks the driver's inputs (from how the driver applies the throttle pedal),[2] driving conditions, and engine load - to compute the optimal gear ratio for fuel efficiency or maximum performance, as mandated by the user.[2] The transmission can select pre-programmed underdrive to increase performance, or overdrive to improve economy.[2] From 2004, Multitronic transmissions offered manual selection of a 'sport mode' to pre-select the performance mapping. The electronic system also includes sensors to detect whether the vehicle is traveling downhill, and provides additional engine braking in such circumstances.[2] Multitronic also offers a number of driver-selectable fixed ratios, selectable from either the gear-lever in a sequential style, or via (optional) steering wheel-mounted fingertip paddle-shift controls.[2]

Early versions offered six ratios;[2] in 2004, this was increased to seven, while new Audi models now have Multitronic transmission with eight ratios. Some Audi A6 variants that feature the Multitronic transmission are now equipped with the fingertip controls as standard. These controls can also switch to semi-automatic mode when one of the paddles is activated; however, they revert to fully automatic after a predetermined period of time of inactivity.

 

am mers cu multitronic mai vechi si mi s-a parut oribil, astea noi clar sunt mult mai misto.

Link to comment
Share on other sites

Citeam zilele astea o statisticĂŁ și mi-am amintit de oamenii de aici care fug de la BMW la Audi.

 

Statistica aia era pentru mĂŁrcile la care motoarele au mai multe probleme și pe primul loc se afla Audi, urmatĂŁ de cĂŁtre Mini, Renault parcĂŁ și BMW.

vezi de cand e statistica si exact la ce motoare se refera, si eu am citit tone de internet, majoritatea prostii.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
sa adaug si eu un comentariu. Sunt pe punctul de a parasi gama bmw. ma duc spre volvo. de ce? m-am tot gandit sa cumpar un x3 sau un xc60 si a iesit xc 60. e mai interesant, este mai curat de butoane la bord. imi pare mai elegant. plus ca mi-a iesit mai ieftin xc60 D5 cu 215 cai fata de un echivalent x3.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.