Jump to content

Eroare Camshaft e65 2002


neomarian

Recommended Posts

Salut, de curant mi-am luat un 735i e65 din 2002 si am o mare problema.

Am observat ca mufa de la Vanos Solenoid Intake Sensor era scoasa (puteti vedea aici care este, doar ca pe partea cealalta de motor http://bentleypublishers.files.wordpress.com/2010/02/mg_6083a.jpg ), am pus-o la loc si cand am pornit motorul nu mai mergea in parametri normali. Am pus un tester si imi dadea o eroare legata de CVV Sensor. Am inlocuit CVV Sensor (Sensorul de impulsuri de la arborele cotit http://www.autobip.ro/art-images/517742.jpg ), era crapat, am chimbat si garniturile la capacele motorului si toate filtrele. Am montat totul la loc, am pornit motorul si la fel, nu merge in parametri normali, adica turatiile nu stau cum trebuie la relanti, ba urca ba coboara si daca accelerez nu merge rotund. Iar pe tester imi da erorile astea "camshaft control outlet - vanos 0" si "vvt stops leaning necessary".

Acum daca scot mufa de la Vanos Solenoid Intake Sensor merge cum trebuie, si la relanti si cand accelerez, iar daca o pun la loc iar nu mai merge :).

Are cineva vreo indicatie ce ar trebui sa verific in continuare?

Ar putea fi de vina Vanos Solenoid Intake Sensor? Trebuie sa-l schimb? Il pot testa cumva?

Poate fi de vina catalizatorul?

Link to comment
Share on other sites

ai incercat sa le recalibrezi ? as verifica si pcv-urile...pe de alta parte, daca avea mufa scoasa de la vvt cineva a facut-o cu intentie, stiu ca asta se mai facea pentru ca motorul dadea cu fum la ralanti, asta am citit-o pe un forum din US, si daca scoteau mufa nu mai facea chestia asta atat de pronuntat, nu mai retin exact explicatia, insa o vei gasi daca te uiti pe google dupa probleme legate de seria 7.... Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

in primul rand, daca da cu fum inseamna ca trebuie sa incepi prin a schimba simeringurile supapelor, asta e cauza fumului la relanti. Cat despre distributie, nu stiu daca se poate vedea cu INPA, desi cred ca da daca te uiti la avans. Recalibrarea la fel, tot cu INPA se poate face. Un mecanic la un service bun te poate ajuta mult mai mult, incearca la Service Premiun de pe forum sau altele tot de pe forum, care ti se par tie ok.
Link to comment
Share on other sites

Noi detalii:

~ am facut recalibrarea cu INPA si am resetat ECU si transmisia

- fumul care il scoate miroase foarte tare a benzina, asta cred ca inseamna ca nu arde toata benzina si o scoate pe evacuare

- fum (cu benzina) scoate doar pana se incalzeste motorul, dupa aia nu mai scoate

- trepideaza doar pana se incalzeste motorul, dupa aia nu mai trepideaza, iar daca pornesc motorul cald trepideaza doar vreo 30 secunde

- dupa ce nu mai trepideaza da alta eroare in INPA "Camshaft Control Inlet" (cand trepideaza da eroare "Camshaft Control Outlet - Vanos 0")

Acum un mecanic mi-a spus asa:

- distributia e ok, daca era sarita de pe punct trepida tot timpul, nu isi mai revenea

- daca era vreun senzor anume dus imi aparea in INPA (cum mi-a aparut senzorul CVV - era crapat si l-am schimbat)

- mi-a spus sa verific toate furtunele de vacuum ca-i posibil sa intre aer pe undeva (in INPA imi apar valori foarte mari la "air flow intake") si ECU nu stie cat aer sa dea...asta pana cand se redreseaza el si isi da seama ca are mai mult aer...dupa aia merge ok...

 

Sa fie cum zice mecanicul??? ce ziceti?

Eu ma apuc maine sa verific toate furtunele de la vacuum si revin cu detalii.

Link to comment
Share on other sites

verifica furtunele de vacuum precum si admisia, mai ales partea de dinainte de MAF, cotul acela acordeon, de obicei crapa si nu se vede.

Sondele lambda sunt ok, te-ai uitat la parametrii lor in INPA? Oricum, ele la rece nu au vreo influenta, deci mirosul de benzina la pornire poate fi intr-adevar legat de faptul ca trage prea mult aer.

 

Pompa de vacuum functioneaza? Astea mai au o problema, modele E65/66 fara face-lift, se infunda pompa de vacuum care ajuta la pornire.

 

Fumul e albicios? ca aici: https://www.agacoolantpipe.com/product/n62-valve-stem-seal-tool

 

uita-te pe site la ei pentru ca sunt singurii cred care au dezvoltat kit-uri speciale care sa adreseze problemele seriei 7 cu preturi mult mai mici fata de reprezentanta. Nu-i neaparat sa cumperi dar iti faci o idee cam de unde sa apuci treaba :).

Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate furtunele de vacuum...si se pare ca unul foarte subtire era putin rupt.

Acum dupa ce am pus totul la loc nu mai vrea sa porneasca.

Am crezut ca nu mai are benzina (in bord imi arata ---KM) si i-am mai pus 5kg benzina si la fel.

Simptomele sunt: bag cheia, apas frana, apas butonul de start, cate-o data porneste motorul dar foarte greu si in cateva secunde moare (am incercat sa accelerez si parca nici nu as fi apasat clapeta de acceleratie, nici un raspuns) si alte dati se aude un zgomot foarte urat si nu reuseste sa porneasca.

Pot fi de vina injectoarele? Am scos injectoarele dintr-o parte si le-am pus la loc. Trebuie sa-i mai pun benzina? poate fi de vina pompa de combustibil? sau starterul poate?

Are cineva vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.