Jump to content

Martor presiune e87


Jayson

Recommended Posts

Buna seara,

 

Sa va povestesc putin despre duminica mea. Mergeam in aceasta seara la Real iar pe drumul ce duce in parcarea supermarketului era o groapa imensa pe care am luat-o din plin eu si multi altii. Am parcat masina in parcarea magazinului si cand m-am dat jos am constatat ca facusem pana pe roata dreapta spate, cea din fata parand ok. Am luat un taxi, am mers pana la bunicul meu de unde am luat o roata din setul de vara pentru a o monta in locului celei defecte. Cand ajung in parcare un destept s-a parcat la cativa cm de mine in urma carui fapt a trebui sa mut masina pe locul din fata mea. Am mutat masina iar cand m-am dat jos se auzea un fasait de la roata din fata, am spart-o si pe aia. Am montat roata din spate ca avea prioritate fiind pe janta si dupa ce am montat-o m-am mai uitat la cea din fata si nu se lasase foarte tare asa ca am mers pana la o vulcanizare din apropiere care, norocul meu avea deschis astazi pana la ora 23. Am ajuns la vulcanizare si i-am spus tipului ca imi repare roata din fata. A verificat-o si a spus ca nu mai se poate face nimic cu cauciucul. Deci, mi-am bagat piciorul in doua cauciucuri Michelin aproape noi noute. Ce am facut, i-am spus tipului de acolo sa imi monteze cele doua cauciuri ce le mai aveam pe spate si sa imi dea pentru fata ceva ce are el pe acolo si sa mi le monteze. Zis si facut, tipul si-a facut treaba doar ca atelierul acelaa lasa de dorit, am sa atasez niste imagini ca sa va faceti o idee.

 

Am platit omului si am plecat spre casa. In drum spre casa simteam ca volanul merge foarte usor spre stanga si tare greu spre dreapta. Cand am ajuns pe un drum fara denivelari l-am lasat liber si masina nu trage in vreo parte dar se simte mult mai diferit fata de cum era inainte. M-am mai plimbat putin si mi s-a aprins martorul de presiune in roti, m-am dat jos sa verific rotile ochiometric si totul parea ok, apoi am mers la o benzinarie si rotile nu scapase aer doar ca tipul de la vulcanizare a bagat 2.7 atat in fata cat si in spate iar recomandat este 2.3 pe faza. Am dus cauciucurile din fata la 2.3 dar martorul tot nu s-a stins si controlul este tot asa, tare neplacut...

 

As dori sa va intreb pe voi, care ar fi cauzele martorului de presiune care nu se stinge si de ce simt eu ca masina se manevreaza ciudat si nefiresc fata de cum era inainte. Tin sa precizez ca tipul de la vulcanizare a echilibrat rotile chiar daca nu era cine stie ce specialist (pozele mai jos). Unde sa merg pentru a rezolva problemele astea, la alta vulcanizare sau unde?

 

P.S. Nu doresc sa credeti ca sunt cine stie ce neatent sau neam prost si nu am grija de masina. In parcare la Real mai erau masini in jurul meu care isi reparau pana din cauza acelei gropi care a aparut peste noapte ea fiind doar astupata cu nisip. Cand am plecat de la Real 2 tipi astupau groapa din nou si le-am urat "toate cele bune lor si familiilor" chiar daca ei nu au nici o vina. Apoi ajuns la vulcanizare am aflat ca sunt al 7-lea care a sosit astazi pentru groapa respectiva iar in timp ce eram acolo a mai venit un tip ce tocmai facuse pana acolo. In legatura cu vulcanizarea, era un tip de 22 de ani care nu parea deloc profesionist. Mi-a verificat roata din fata care imi scapa aer intr-o cada pe care o sa o vedeti in pozele atasate. Apoi toata chestia m-a costat 150 de lei, 2 cauciucuri plus mutatul lor de pe o parte pe alte, scosul si bagatul pe jante. Nu am nici o pretentie la pretul asta, chiar nu am dar spun ca sa va faceti o idee unde am fost si eu... Doar acolo am gasit in seara de duminica...

 

post-74875-0-99678900-1452468754_thumb.jpg

post-74875-0-16550700-1452468769_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa fac ceva... Am in computerul de bord cand intru la meniul senzorului ceva unde scrie "INT" si are o bifa pe care o pot scoate sau pune la loc, la aia te referi? Nu prea ma pricep, poti sa imi explici cum se face? Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tipul de la vulcanizare ti-a dat aceleasi dimensiuni? :) Eu de vara am avut 195/55/16. Cand le am pus pe cele de iarna 205/55/16 si am mers 2/3 km mi s-a aprins senzorul de presiune.. (am resetat apoi din calculator si nu mai am probleme)

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

Edited by AdrianL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.