Jump to content

bmw e90 320d


_radu_

Recommended Posts

Da, da tipul ala e. Ala care abereaza ca un 245 cai cu 300kg in plus fata de un 200 cai pierde la un sprint de 0-100km/h.

 

 

Ca nici nu e internetul plin de comparatii de genul asta, trebuie sa il conving pe "cavalerul nostru" de fizica...

 

 

Uite drag cavaler, ca sa intelegi si tu putin fizica si ca sunt egale:

 

 

Datele le-am folosti de pe wikipedia si am facut calculul aici https://www.easycalculation.com/physics/fluid-mechanics/power-to-weight-ratio.php

 

 

Asta iti demonstreaza ca te contrazici degeaba (esti gica contra mereu, chiar si la argumente potrivite si dovedite fizic).

 

Masina din topicul respectiv e mai rapida cu soft ca un motor de 184 cai stock pe acelasi model de masina.

 

 

Cauta niste grafice dyno reale, tine cont de greutate, de etajarea cutiei de viteze, apoi ai sa intelegi de ce un 320d resoftat nu va trage ca un 530d.

 

Ca idee, 125d 218cp 450M vs 530d 258cp 560Nm (aproape 400kg diferenta), ambele automate. Raportul cal putere/greutate este mai bun la 125d dar:

 

0-80km/h 4.4s vs 4.2s

0-130km/h 10.4 vs 9.8

0-180km/h 21.7s vs 19.6s

0-400m 14.5s vs 14.3s

Edited by ionut_marius
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Masuratorile tot de pe zeperfs, numai ca este vb de 530d 258cp. Oricum 125d este mult peste orice 320d E90 resoftat.

 

http://www.superchips.co.uk/curves/BMW20D177bhp.pdf

http://www.superchips.co.uk/curves/BMWF10530d258psEPC.pdf

 

530d 258cp la 2500rpm dezvolta 200cp, in timp ce 320d 177cp resoftat tocmai pe la 3500rpm.

 

Ca idee, la repriza 60-100km/h desfasurata in tr3 530d-ul va matura pe jos cu 320d-ul resoftat.

 

tr3 530d 2.11 cu final 2.47 => 530-ul va transmite mai mult cuplu la roata, repriza se va desfasura intre 2450rpm si 4050rpm.

tr3 320d 1.80 cu final 2.56 ,repriza se va desfasura intre 2300rpm si 3800rpm.

Edited by ionut_marius
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aberatiile curg pana la apogeul emis de un coleg mai sus adica "m47 trage mai bine decat n47", asta desi are mai putina putere. Totodata consuma si mai putin se pare.

Oricum polemica e stupida din start de cand s-a luat ca reper doar diferenta de greutate care e irelevanta in ansamblu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum topicul e compromis asa ca de ce nu....

 

Tot o țineți sus su tare ca N47 e mai OK la consum și performante ĂŽnsĂŁ judecați din cifrele oficiale.

 

Am condus/avut ca mașini personale și N47 și M47. Am resoftat de nenumarate ori ambele versiuni. Nu am gĂŁsit N47 sa consume/tragĂŁ mai bine ca M47.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum topicul e compromis asa ca de ce nu....

 

Tot o țineți sus su tare ca N47 e mai OK la consum și performante ĂŽnsĂŁ judecați din cifrele oficiale.

 

Am condus/avut ca mașini personale și N47 și M47. Am resoftat de nenumarate ori ambele versiuni. Nu am gĂŁsit N47 sa consume/tragĂŁ mai bine ca M47.

 

prosti ingineri astia de la munchen, au inlocuit m47 un motor cu performanta/consum mai bune decat n47, adica ei se zbat sa scada consumul si sa creasca performantele motorului si nu isi dau seama ca m47 are consum mai mic si e mai performant decat n47, ciudat, chiar asa orbi au fost sa nu vada asta, oare ei nu au stiut sa citeasca cifrele oficiale? :unsure:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Oricum topicul e compromis asa ca de ce nu....

 

Tot o țineți sus su tare ca N47 e mai OK la consum și performante ĂŽnsĂŁ judecați din cifrele oficiale.

 

Am condus/avut ca mașini personale și N47 și M47. Am resoftat de nenumarate ori ambele versiuni. Nu am gĂŁsit N47 sa consume/tragĂŁ mai bine ca M47.

Esti in plop,si plopu-n aer.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cristiano, doar atât poți?

Arabu', cum sĂŁ citeascĂŁ oficialii cifrele oficiale?

 

Ma gândesc ca dovada de inteligențĂŁ pentru cei contra M47 era sa veniți cu un argument solid ĂŽn genul "ai testat tu masina cu 300000 km"

 

De fapt am uitat. Ceea ce utilizați voi e perfect. Ce au alții e extrem de slab. PĂŁrerea voastrĂŁ nu poate fi contrazisa.

 

Oricum e ultima mea postare pe acest topic. Va urez succes cu ale vostre N47.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cristiano, doar atât poți?

Arabu', cum sĂŁ citeascĂŁ oficialii cifrele oficiale?

 

Ma gândesc ca dovada de inteligențĂŁ pentru cei contra M47 era sa veniți cu un argument solid ĂŽn genul "ai testat tu masina cu 300000 km"

 

De fapt am uitat. Ceea ce utilizați voi e perfect. Ce au alții e extrem de slab. PĂŁrerea voastrĂŁ nu poate fi contrazisa.

 

Oricum e ultima mea postare pe acest topic. Va urez succes cu ale vostre N47.

Inteligentule,eu am M47,dar sunt realist. Hai pa.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E90 320d remapat face 0-100 in 7.1 sec, pe cronometru. Consumul mixt in ultimii 5000km (pe bonuri de motorina si km parcursi este de 6.4l/100km.

 

Pe cronometrul tau face in 7.1 . Pe niste cronometre realiste face putin sub 8. Iti mai zic o data, daca tu chiar crezi ca softul iti castiga 1.2 secunde 0-100, crede-ma ca aiurezi. Conform teoriei tale, un n47 de 184 cai stock, o sa faca remapat 0-100 in 6.3 secunde ceea ce e utopie.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

AFC, sta era si intentia, sa te amuz, dar probabil ca nu reusesc nici pe jumate cat ma amuzi tu pe mine si nu numai pe mine, pun pariu. :)) Astia 2 de mai sus se cearta cu M vs N si vii tu ca 320d remapat pe cronometru :)) Tot topicul tau care ti-a fost inchis de 2 ori din cauza ironiilor facute de multi la adresa ta ne povesteai cum ai economist cate un sfert de litru la 500 de km, ca ai "pasarici" cu consumul. Nu ai nici 2 ani de carnet si acuma mergi cu 320d pe cronometru? Ce dracu e cu tampeniile astea? Ca ala e mai rapid cu 00000048 sutimi decat alalalt. Tu esti mandru ca depasesti un Panamera pe autostrada ? :)) Din punctul x in punctul y in Romania daca mergi in siguranta ajungi aproape la fel de repede cu orice masina, in niciun caz nu scurtezi 3 ore de la Timisoara la mare ca ti-ai pus 50 de cai fictivi, 20 reali pe un 320. Asa ca mai las-o balta cu 005 secunde scurtate de la semafor la semafor ca in afara de ironii gratuite nu castigi nimic. Sau fa-ti o masina de circuit, du-te cu ea de la an la an pe Hungaroring, Nurburgring sau unde vrei tu, imbunateste-o de la an la an daca ai o pasiune pentru asa ceva si atunci poti sa vii si sa primesti aprecieri ca ai facut aia si ti-ai imbutanatit timpul cu x. Imi amintesc cand ai postat ca ti-ai dat jos lamaitele de incepator si vii acuma cu cronometre. Pai nici sa schimbi vitezele cum trebuie nu stii.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Arabu', cum sĂŁ citeascĂŁ oficialii cifrele oficiale?

 

Ma gândesc ca dovada de inteligenĂâşĂŁ pentru cei contra M47 era sa veniĂâşi cu un argument solid ĂŽn genul "ai testat tu masina cu 300000 km"

 

De fapt am uitat. Ceea ce utilizaĂâşi voi e perfect. Ce au alĂâşii e extrem de slab. PĂŁrerea voastrĂŁ nu poate fi contrazisa.

 

Inteligent era sa te gandesti cum naiba schimba aia un motor cu performata si consum(m47) cu unu mai slab din acest punct de vedere(n47)

 

App, conduc zi de zi un benzinar 3.8 V6, n47 din cand in vand doar, logica iti spune ca nu inlocuiesti un motor performan si cu consum bun(m47) cu unul mai slab din acest punc de vedere(n47), n47 nu e ceea ce utilizez zi de zi

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.