Jump to content

Programele de diagnoza nu fucționeazĂŁ cu contactul pus


Recommended Posts

Incep prin a va adresa rugamintea de a ma ajuta cu orice informatie pe care o aveti si care ar putea rezolva problema si mentionez ca am rasfoit paginile forumului in speranta ca voi gasi solutia insa nu am reusit pana acum.

Problema: E90 320i din 2005(Achizitionata din Germania si cu istoric verificat) caruia i s-a aprins in bord eroarea ,,System restrain faulty..". DupĂŁ diagnoza am stabilit ca eroarea este 93B4-dual stage airbag. Mecanicul meu mi-a spus cĂŁ acesta eroare este apare deobicei din cauza spiralei deteriorate. Am demontat inelul cu folie si i-am verificat continuitatea-ok, am curatat mufele de la airbag si mufele de la inel insa eroarea reaparea.

Astazi am montat un nou inel iar eroarea ,,System restrain faulty.." a fost stearsa si nu a mai reaparut.

Acum trebuie sa fac recalibrarea pentru noul inel insa masina mea nu vrea sa se conecteze prin intermediul INPA, Delphi sau ISTA cand pun contactul. Fara contact pus pot intra pe ea cu toate cele 3 programe insa nu comunicĂŁ cu modului PDC și nici cu modului DSC deoarece nefiind contactul pus nu sunt alimentate.

Am incercat sĂŁ ne conectam folosind 3 interfete diferite(utilizate zilnic intr-un atelier auto ,,de cartier") insa nici una nu are conexiune in momentul in care pui contactul.

Singurele module care nu comunica fara contact pus sunt PDC si DSC astfel am banuit ca poate sunt ,,in scurt" si am scos siguranta de la PDC-fĂŁrĂŁ rezultat. Am pus siguranta inapoi si am montat un alt calculator DSC de pe alta masinĂŁ-fĂŁrĂŁ rezultat, tot nu se conecteazĂŁ la ele.

Preciez cĂŁ mi-a cumparat cablu D-kan si mi-am instalat INPA pe laptopul meu si am incercat de multe ori sĂŁ ma conectez cu contactul pus insa nu se realizeazĂŁ conexiune pe cand daca iau contactul si doar introduc cheia in INPA apara ignition ON si pot intra in module si sĂŁ le diagnotichez. Uneori nu ma lasa in modului motor insa daca redeschid de cateva ori INPA intru si in acesta si sterg erorile.

Acum nu mai am eroarea de la airbag insa am erori la DSC SI DBC din cauza lipsei calibrĂŁrii noul senzor de unghi volan.

Eu sunt din Suceava(Falticeni), lucrez in Piatra Neamț si vin destul de des la București astfel dacĂŁ este vreun coleg care e stapan pe diagnosticare/codare il rog sa ma ajute - contracost.

A mai identificat cineva aceastĂŁ anomalie? Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.