Jump to content

Check engine/nu se tureaza in mers


Recommended Posts

Salutare,

Bmw 116i/2004(bunicuta)-E87/n45b16a vanos fara valvetronic-cv manuala 5 tr./185.000km

Pe la 145k km la un moment-dat ,Filaretul zice ca am o eroare pe cablul de la debitmetru(probabil cineva a tras de el cand a scos filtrul de aer...huh??ce?-eu).Ma rog,trec 4 ani si 40k km fara alte belele.

Luna trecuta-

Schimbat baie ulei(busonul se invartea in gol)+sorb(avea o crapatura mica) acum 1 luna+schimb ulei. Mergea brici.

Saptamana trecuta ,in mers in Bucuresti la 30km/h in tr. 2 pe accelerare se aprinde check engine in displayul de jos cu motorul pe jumatate plin si becul (!) cu cercul ala de jur-imprejur. Nu se mai tura,statea la relanti cu foaaarte mici variatii de turatii(aproape insesizabile)-dar nu se tura neam nici pe liber,nimic. Trag pe dreapta. Opresc si repornesc-la fel,doar statea la relanti cu altea 2 becuri aprinse si nu se tura. Opresc iar ,stau 1 min,dau un tel,pornesc- merge ! fara probleme. Merg urmatorii 10km la tester. Singura eroare care sa tipe - hot film mass flow air sensor). Banuiam calculatorul de motor sau ceva cablaj la debitmetru. Mersesem la 35 grade si calculatorul avea 60 grade cand eram la tester.

Sters erori.

Azi ,50km mai tarziu,pe centura bucurestiului(cu litere mici-vai mama ei BTW),in timp ce aveam 50km/h si acceleram-puf...la fel,check engine pe jumatate plin in bord jos si sus (!) cu cercul ala in jur aprins pe verde,putere zero,trag pe dreapta-statea la relanti dar nu se tura ...nimic(doar asa..simeam mici variatii in turatia de relanti -dar minuscule).

Opresc motorul si repornesc, porneste dar cu check-ul pe jumatate aprins jos dar sus de data asta nu s-a mai aprins (!) (cu cercul dorului) si -surpriza : masina se tura. Plec de pe loc si motorul tragea normal,10 sec mai tarziu se stinge si check-ul de jos(error free) si mai parcurg 30 km pana acasa fara alte belele. De data asta 25grade,rece afara,dupa doar 5 km de mers de acasa.

 

Ce o fi apucat-o?

Calculatorul de motor a stat dat jos 3 luni cand am avut motorul pe butuci. S-o fi corodat ceva pe la mufe? Poate cablajul de la debitmetru sa se fi intrerupt si sa faca cand vrea atingere? poate cauza asa ceva (sa taie acceleratia+erorile alea?

debitmetru ars? asa se comporta?

calculator de motor defect?

 

Orice sfat-apreciez( in afara de rabla :) ).

Multumesc,

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

Am revenit. Am mai facut 100 km,nici o problema.

Pe tester iar au aparut eroare DME(calculator motor am inteles-torque sensor error ceva de genul asta)+ eroare debitmetru. Parametrii teoretic sunt constanti la relanti si turat.

Calculatorul l-am accesar,avea mufele perfect curate,pinii la fel,nici urma de contact imperfect sau coroziune.

 

Mecanicul a zis : debitmetru sau calculator9iar era cam caldut(bine..la 35 grade afara+caldura dinspre motor-nu ma asteptam la 40 grade,,,) ,una din 2. Altfel, nu prea se intrezarea alta problema.

Asteptam sa re-apara.

Incerc sa imi iau un debitmetru sa vedem daca rezolva problema(350+ron :( ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.