Jump to content

BMW


cretescu

Recommended Posts

Bine v-am gasit.

 

Dati-mi voie sa ma laud cu noul meu motor:

 

BMW 1150 GS din 1999, 58000 km, injectie, ABS, minere incalzite, catalizator, etc.... . Zilele trecute am venit calare pe el de la Viena :blink: .

 

Scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu telefonul mobil.

 

Numai bine.

post-6687-1186257400.jpg

post-6687-1186257447.jpg

post-6687-1186257463.jpg

post-6687-1186257478.jpg

Edited by cretescu
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Frumos..

1150 gs este ultimul motor adevarat facut de BMW in clasa off.

Nu are moarte,am un amic care are una cu 85.000 km si merge in draci.

Astea noi sunt destul de slabute,belele pe la cadru,diff,etc.

S-au tampit sasalaii,s-au luat dupa japonezi,le-au usurat si subtiat cadrul,plin de plastrice..

S-o stapinesti sanatos..

Luigi Vicol

Link to comment
Share on other sites

N-a spus nimeni asta..

Este totusi un BMW.

Faceam doar o comparatie intre 1200 si 1150..

Fiabilitatea la 1100 si 1150 este deasupra la astea noi,in general ce este mai vechi este mai bun.

Eu am un rt 1100,are 95000 km si totul este original pe el,sfaraie motorasul ala..am amici la politie care au calarit modelele vechi 850 rt si cele noi,1200 rt, mi-au confirmat si ei ce auzisem..vechile modele sunt indestructibile.

Societate de consum,totul slabeste in greutate,plastic mult,etc.

Idem si la masini..

Luigi Vicol

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Am probleme cu ABS-ul la un 1150 gs, nu se mai cupleaza; iar cele doua becuri din bord pe care este scris ABS se aprind alternativ imediat cum pun contactul. A mai avut cineva aceasta problema? si daca da cum se rezolva?
Link to comment
Share on other sites

Salut, sa calaresti sanatos motorul.

 

Si eu mai patesc rareori asa cu beculetele de ABS. Pot fi senzorii murdari. Daca sta mult in praf motorul se mai intampla. Si asta iarna cand m-a prins ninsoarea cu motorul afara la fel a fost. S-a topit zapada in garaj si gata. La mine s-a rezolvat de la sine intotdeauna. Daca nu, fugi la Tibi la AB si te rezolva el. Oricum cand clipocesc cele doua becuri nu ai ABS si trebuie sa mergi mai cu grija, de fapt sa franezi cu grija.

Link to comment
Share on other sites

A reusit :twoup: . La 1150 gs se reseteaza din alta parte ABS-ul. Procedura este identica dar mufa este in alta parte.

http://www.wikihow.com/Reset-the-ABS-on-a-...00RT-Motorcycle

http://www.advrider.com/Wisdom/ABSResetProcedurev1.0.pdf

http://www.largiader.com/abs/absfault.html

Mai gasiti informatii daca aveti nevoie si aici

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...7068&st=490 post 493

Multumesc pentru ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.