Jump to content

limitarea turatiei la 4500


Recommended Posts

salut! am apelat la acest site ca o ultima solutie intr-un demers disperat de a rezolva o situatie cat se poate de nasoala. despre ce este vorba> am un "ursulet" de 1600 care, dupa ce se incalzeste motorul, nu vrea nici in ruptul capului sa se tureze peste 4500 de ture. in treptele 1 si 2 trece o idee peste acea limita dar de la a treia in sus poti sa mori langa el ca nu merge. oricum doar cand ii rece ajunge la 6000. eu asa am cumparat masina deci nu pot sa spun cand s-a declansat fenomenul. in incercarea de a remedia problema am inlocuit untitatea centrala de comanda a motorului, debitmetrul, injectoarele si bijuiile. de asemenea am masurat pompa de benzina ;i compresia motorului care este 12,5 pe doua pistoane 12 pe altul si 11 pe ultimul. dupa toate inlocuirile operate fenomenul persista. parca ar merge in doua sau trei pistoane de la acea turatie. si parca incepe sa scoata si ceva urme de fum de ulei. dar, in mod normal, nu consuma ulei (ma refer exagerat).

cam asta este situatia care ma termina psihic ca nu pot sa ma bucur de bmw-ul meu (chiar daca este numai de 1600) asa cum trebuie. daca are cinva vreo idee... merci

Link to comment
Share on other sites

ce chestie, am intalnit chestia asta la un 2300

am schimbat instalatie injectie, calculator, debitmetru, galerie admisie cu rampa injectoare, bujii, delco, regulator de presiune, furtune de aer, senzorul de clapeta, valva de soc, sonda de temperatura si TOT ASA FACEA.

 

dupa 3500 de ture dadea in nas si scotea fum alb/negru pe evacuare, mergea in 3/4 cilindrii, daca dadeai I 3500, II 3500, III 3500 si bagai in I facea frana de motor de bloca rotile si dupa aia sarea in 6 mii de ture tragand GRAV :)

 

hmm, idee venita pe loc, schimba bobina :blink:

Edited by Gabi_323i
Link to comment
Share on other sites

cutia aia cu care bagati din a III-a la 3500 intr-a I-a cand ati aruncat-o?

A, si fara onomatopee.Subiect si predicat.Non-4tuning forum.  :blink:

39331[/snapback]

 

tu mai bine "deschide" :) capacul de la tachetii aia ai tai (de la buton sau de la robinet) si stai tu linistit ca cutia nu a patit nimic :)

Link to comment
Share on other sites

ati gasit si voi singurul lucru care unii pot zice ca e nasol si bateti moneda pe el.Deh,oamenii astia.

Dupa cum ziceam eu mai acu ceva timp, decat 6 lesinati care ba dau cu fum,ba da in gat,ba tre sa schimbi debitmetru,ba tre sa schimbi pompa de benzina,ba tre sa le faci segmenti,cuzineti,etc., mai bine 4, dar buni la care n-ai de ce sa umbli la ei. :blink:

Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

daca aveai 2500 aveai aceeasi parere despre motorasele astea in 4? ..... mai bine 4 buni, la care trebuie sa schimbi axa cu came, culbutorii :) stai linistit ca nu e asta singurul lucru, tot te lauzi pe aici cu masinuta ta de parca ar fi m5 e60, mai bine decat sa bagi atatia ani in suspensii roti vezi ca bara fata sta cam stramb si ai si bandoul lovit

 

totusi hai sa terminam

saq, asteptam reply :blink:

Edited by Gabi_323i
Link to comment
Share on other sites

ati gasit si voi singurul lucru care unii pot zice ca e nasol si bateti moneda pe el.Deh,oamenii astia.

Dupa cum ziceam eu mai acu ceva timp, decat 6 lesinati care ba dau cu fum,ba da in gat,ba tre sa schimbi debitmetru,ba tre sa schimbi pompa de benzina,ba tre sa le faci segmenti,cuzineti,etc., mai bine 4, dar buni la care n-ai de ce sa umbli la ei.  :blink:

39407[/snapback]

 

desi stiu ca la mine bati nu o sa mai zic nimic..

 

PS: sti bine ca acum nu mai am nici una din problemele alea..:)

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Florin>nu vorbeam deloc de tine, ci am facut o generalizare la chestiile care le-am vazut crapate la M20 in mod frecvent.

gabi>bara nu sta deloc stramb si deh, la o masina de 15 ani mai e atins bandoul. Stai linistit ca n-o sa stea asa mult timp.In 150mii de km sa bagi in motor 500 euro la o axa cu came si tacheti, nu mi se pare mult deloc.Daca nu ar fi meritat, nu as fi facut investitia asta si imi luam alta masina. Mai ales ca eu vorbesc numai de piese noi, nu luate de pe cine-stie-ce cazaturi de acum 19 ani. Fa si tu un calcul cat ar costa nou tot ce am enuntat eu in postul anterior si mai discutam.Eu nu fac carpeli cu piese SH pentru motor oricare ar fi ele.

Nu ma laud, ii las pe altii sa faca asta si vad ca fac o treaba foarte buna de vreme ce unii sunt deranjati atat de mult incat incep cu atacuri gratuite. :blink:

Si oricum nu prea inteleg de ce te tot uiti tu in curtea vecinului si-ti dai cu o parere care nu ti-a cerut-o nimeni. Mai bine ti-ai face curat in curtea ta decat sa mori de grija altuia.

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca si eu cred ca problema se afla undeva pe acolo. spun asta pentru ca persoana care mi-a vandut masina mi-a spus ca a schimbat axul cu came. probabil doar trebuia sa il schimbe. oricum, daca dupa incalzirea si implicit subtierea uleiului motorul nu mai merge, ce este de facut? adica un ulei mai gros (in prezent utilizez castrol 15 w 40) si poate un duralube poate sa rezolve problema? iarasi uzura axului este vizibila pentru un mecanic la simpla privire a acestuia?

cat despre consumul unui astfel de motor ce poti sa imi spui? adica al meu se invarte undeva in jurul a 8, 8 1\2 in afara la viteze decente (mai tare de 130 oricum nu merge).

Link to comment
Share on other sites

NU baga duralube. :blink: Da, ca sa vezi uzura axei cu came trebuie doar sa scoti capacul de la tacheti, sa dai la o parte protectia de plastic si te uiti la gradul de uzura al axei.De regula cand schimbi axa cu came schimbi si tachetii si pastilele pentru ca implicit si ele au uzura.Este recomandat sa pui ulei 10W40.Castrol e bun.

Consumul, la mine in oras imi ia ~10 si in afara ~8.:)

Iti consuma bine in afara.

Cati km are masina?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.