Jump to content

116i - nu merge bine motorul


Recommended Posts

Salut,

 

vreau cateva pareri despre urmatoarea treaba:

saptamana trecuta am bagat masina in service (116i) pt ca nu mai tragea motorul si mergea intrerupt.

Au schimbat in urma diagnozei debitmetrul de aer si bobinele de la injectorul nr 1 si 2.

Cand am ridicat-o de la service masina mergea bine dar la pornire dimineata intrerupe si moare motorul. Asta dureaza cam 5-10 min pana se incalzeste putin dupa care functioneaza normal. In timpul acesta de 5-10 min cat merge intrerupt imi da o eroare in bord - se aprinde un semnal de culoare galbena care are ca simbol o pompa (cu asta seamana).

Cei de la service imi spun sa fac 200 de km cu motorul turat pt ca este infundat catalizatorul datorita faptului ca a fost defect debitmetrul de aer si daca nu dispare aceasta manifestare sa merg din nou la ei sa-mi schimbe pompa de benzina.

 

N-as avea nici o problema sa schimb si pompa dar...masina a iesit din garantie acum 3 saptamani :blink: si toate reparatiile le-am platit + piesele.

 

S-a mai intalnit cineva cu manifestari de genu asta...astept si parerile voastre

Link to comment
Share on other sites

Este o problema de electrica , poate aparea numai 116i pre-facelift , intrerupe si tremura motorul dimineata pana se incalzeste si nu trage , semnalul (de culoare galbena care are ca simbol o pompa) este martorul de motor (ai explicatia lui in cartea tehnica) iti sugerez sa te duci cu ea la A.B. sa le spui problmea si sa-ti faci o programare se rezolva destul de usor si ieftin .
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut,

 

Am aceeasi problema la rece dar in plus si dupa ce se incalzeste intre 1000 si 2000 de ture motorul merge intrerupt, in urma cu 2 saptamani mergea de parca nu functiona un cilindru si mi se aprindea martorul galben care am inteles ca are legatura cu noxele(probabil ardere incompleta).

 

O alta problema e ca din cand in cand nu porneste cand apas butonul si se aude un tiuit de la o bobina probabil si am constatat ca daca bat usor in timp ce se aude tiuitul intr-o piesa de aluminiu care se pare ca e ceva legat de partea de acceleratie de cele mai multe porneste.

 

Cei de la A.B mi-au zis ca trebuie schimbat softul, apoi ca trebuie schimbat modulul C.A.S. si iar pus alt soft, dar problema nu s-a rezolvat.

 

Daca cineva s-a intalnit cu problemele astea mi-ar prinde bine niste sfaturi.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...
Problemele de tremurat motorul intre 1000 si 2000 de ture pot fi cauzate de lantul de distributie. BMW a rechemat mai multe masini in service pentru a le instala un intinzator la lantul de distributie. La mine a fost gratis si a rezolvat problema.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Va salut,

 

Sa scriu si eu aici cu aceeasi problema cu toate ca postul este putin cam vechi.. Masina este un BMW 116i , 90kW, 2008.

Masina a stat pe bara timp de 4 luni , dupa aceasta perioada dupa o pornire imi tremura la relantiu ( asta se intampla doar dimineata , la rece , dupa o perioada de 5-10 min dupa ce se incalzeste este ok, dadea sa moara .. am mers cu ea la un service si cei de acolo au schimbat bujiile 4 + 1 bobina de inductie care constatasera ca este defecta. Dupa aceasta operatiune , dupa vreo 2 zile problema a reaparut , si de atunci dimineata la pornire tremura si apare pompa galbena ( check engine ) si moare motorul , dupa pornire isi revine pentru tot parcusul zilei . Am dus masina la reprezentanta BMW Constanta pentru un tester electronic ( cei de acolo mi-au confirmat aparitia mai multor erori , le-au sters si au asteptat o zi pentru a vedea cum se comporta dimineata , mi s-a spus ca bobinele ar fi ok , nu aparusera nicio eroare , din spusele lor ) insa problema a reaparut , la un test de drum check engine s-a reaprins si mai gras motorul s-a oprit in mers.

Fiind sambata la BMW nu se lucreaza pe parte electrica , asa ca masina va ramane pana luni la ei pentru a o pornii cu testetul pe ea pentru urmarirea parametrilor .

 

Vreau sa stiu daca voi ati rezolvat problema si in ce fel , va multumesc.

Edited by Lauricaa
Link to comment
Share on other sites

Curioasa(cel putin) treaba asta cu opritul motorului in mers.

Tot 116i/2004 am si eu.Am patit cred ca de vreo 3-4 ori in ultimul an sa apas ambreiajul,sa franez usor(in timp ce ambreiajul era inca,calcat,si dupa vreo 4-5 secunde sa ma trezesc ca motorul murise si inca "rulam").Culmea e ca murise atat de "silent" ca dupa cateva secunde cand dadeam sa accelerez nu se intampla nimic si atunci am vazut turometrul pe zero.Au fost izolate cazurile astea,cu luni distanta intre ele.Nu mi s-a aprins martorul,nu tremura relanti,nimic.Ciudat,oricum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.