Jump to content

Recommended Posts

o problema nou aparuta la tigaia mea......dupa o tura 2 de circuit (1.1 km 1 tura)...incep sa tzacane un pic tachetzii .....las motoru pornit isi revin......ulei folosit RS 10W60 schimb la 5k.

 

 

sa fie pompa de ulei? sa fie gata tachetu? :blink: :)

 

 

 

aci e si un film sa vedeti la ce ma refer :) click aci

Edited by Calin325
Link to comment
Share on other sites

Pai ce ma tu n-ai stiut ca uleiul 10W60 e pentru tractoare? Vezi ca e un topic special pe tema asta. :blink: LINK

 

Mai degraba pompa de ulei. De la accelerari si frane foarte bruste, uleiul nu mai ajunge sus. Nu inseamna ca pompa e uzata, poate ca nu face fata la stilul tau de condus.

Link to comment
Share on other sites

Am si io o nelamurire

un prieten mi-a scos capacu de la motor [ pe unde se baga uleiu ] si a pornit motoru in acel moment a inceput sa iasa ulei [ sa scuipe :blink: ] omu zice ca e praf motoru ca am supapele varza pt ca nu ar trebui sa iasa ulei pe acolo masina e un Opel Vectra A 1,8

am mers la masina la el si cand a pornit motoru nu iesea ulei el are tot o vectra A da cu motor de 1,6

Cum e pana la urma tre sa iasa putin ulei pe acolo sau nu

 

 

PS

@Calin325 : scuze ca m-am folosit de topicul tau da nu avea rost sa fac altu

Link to comment
Share on other sites

o problema nou aparuta la tigaia mea......dupa o tura 2 de circuit (1.1 km 1 tura)...incep sa tzacane un pic tachetzii .....las motoru pornit isi revin......ulei folosit RS 10W60 schimb la 5k.

sa fie pompa de ulei? sa fie gata tachetu? :blink:  :)

aci e si un film sa vedeti la ce ma refer :) click aci

55006[/snapback]

calin,sa stii ca pompa de ulei este o piesa care se duce extrem de greu,mai degraba la turatii ridicate uleiul se fluidizeaza foarte mult si nu mai are caracteristicile de ungere adecvate-prima masura-schimba uleiul

-apoi pana la pompa,mai conteaza si starea cuzinetilor de biela,care ,daca au ceva uzuri,scad presiunea uleiului

Link to comment
Share on other sites

si eu patesc la fel, si pe autostrada, cand franez de la 200 tzacane tachetii de ii gasesc dracii, in 30 de sec isi revin...

tot la pompa m-am gandit si eu, s-o fi inmuiat arcul ala de regleaza presiunea....

maine ii schimb uleiul si vad daca mai face, ala din ea era cam vechi.

si a propos, si eu tot 10-60 rs bag si nu cred ca e de tractor :blink:

Link to comment
Share on other sites

cred ca nu e bun uleiu asta...se face prea subtire la super turatii :blink:

 

 

tu ai tot 325 24v?

se pare ca avem aceeasi problema...io nu am patit numai pe circuit unde am tzinut-o super turata.....si pe super viraje :) in rest nu am treaba cu asa ceva....

Edited by Calin325
Link to comment
Share on other sites

da, tot 2.5 24v

tot asa, la turatii mari, daca ii gasesti o rezolvare da si mie de stire

o sa iti spun si eu maine dupa ce ii schimb uleiul, daca mai face

eu am cumparat-o de 2 luni si fostul mi-a zis ca e uleiul nou, acum nu stiu, dar cred ca zicea asa doar ca sa o vanda (tot asa cum si consumul era 8 :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.