Jump to content

Ajutor cu un ursulet..nu se accelereaza mereu


Recommended Posts

Salut..sper sa ma ajutati si pe mine ca pe la mine prin oras cam greu cu ajutor...

Problema sta asa:

BMW 320i-1984,motor la 120.000Km,care merge si nu prea si ideea era macar sa nu mearga deloc sau sa mearga..ca in momentul cand il duc la mecanic cam merge..si ma dispera...

Pe loc dracia se accelereaza frumos pana in 6000-6500 rpm...In mers cateodata se tureaza la fel..in schimb se intampla ff des ca in momentul cand apas acceleratia da sa se innece...sau ca sa intelegeti pur si simplu parca pica asa in bot.. si dupa ce iau piciorul de pe acceleratia si apas din nou parca da sa plece mai bine...si cateodata pe langa toate astea mai da si rateuri...iar dupa rateu respectiv merge mai bine..sau naiba sa-l ia..asa zic eu...oricum e enervanta faza..sper sa imi dati ceva idei ...

Va multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Salut..sper sa ma ajutati si pe mine ca pe la mine prin oras cam greu cu ajutor...

  Problema sta asa:

  BMW 320i-1984,motor la 120.000Km,care merge si nu prea si ideea era macar sa nu mearga deloc sau sa mearga..ca in momentul cand il duc la mecanic cam merge..si ma dispera...

Pe loc dracia se accelereaza frumos pana in 6000-6500 rpm...In mers cateodata se tureaza la fel..in schimb se intampla ff des ca in momentul cand apas acceleratia da sa se innece...sau ca sa intelegeti pur si simplu parca pica asa in bot.. si dupa ce iau piciorul de pe acceleratia si apas din nou parca da sa plece mai bine...si cateodata pe langa toate astea mai da si rateuri...iar dupa rateu respectiv merge mai bine..sau naiba sa-l ia..asa zic eu...oricum e enervanta faza..sper sa imi dati ceva idei ...

Va multumesc mult!

58246[/snapback]

salutare-iti dau cateva piese raspunzatoare de simtomul tau:

1.pompa de benzina are insuficienta presiune,sau functioneaza variabil-adica cand bine cand prost

2.regulatorul de presiune-daca e defect poate sa trimita prea multa benzina pe retur,in loc sa o tina in rampa la turatii ridicate

3.debitmetrul are defecte,de ex.banda grafitata are mici zone uzate si cursorul de cupru nu citeste de pe acele zone mai nimic-deci se traduce prin intarzieri in alimentarea injectoarelor cu curent corespunzator-benzina lipsa

4.probleme de aprindere-verifica avansul,luleaua,capac delcou,fise,bujii

apoi ne mai gandim si la alte variante-bafta

 

3.

Link to comment
Share on other sites

nu am reusit sa verific taoate alea...dar am descoperit ceva ciudat...mie nu imi mergea indicatorul de viteza ,pana azi cand dupa ce am mers un pic mai tare cu ea si am accelerato mai puternic si mai mult,dupa ce a facut ca si cum nu se alimenta si dadea sa se inece ,la un moment dat a smuncit motrul si a inceput sa imi indice si kilometrajul! Aveti idee de unde e??In seara asta am mers din nou cu ea si acum iar nu imi indica viteza si tot prost se tureaza....adik mere numai cand vrea motorul sa se tureze in sarcina...asa pe loc te pacaleste ca se tureaza pana in 6-7000 rpm fara prob!!

Help! Ms :blink:

Link to comment
Share on other sites

AM schimbat debitmetru..

Am curatat socul ..

Si am descoperit ceva nasol : furtunul care iese din filtru de benzina si se duce in rampa are pe la mijloc o supapa ceva..nu stiu exact ce e...dar ideea este ca acea supapa pierde benzina pe margine..si nu cred ca e normal :blink:

Voi ce ziceti??

Link to comment
Share on other sites

AM schimbat debitmetru..

  Am curatat socul ..

Si am descoperit ceva nasol : furtunul care iese din filtru de benzina si se duce in rampa are pe la mijloc o supapa ceva..nu stiu exact ce e...dar ideea este ca acea supapa pierde benzina pe margine..si nu cred ca e normal  :blink:

  Voi ce ziceti??

58818[/snapback]

nu merge sa o pui pe tester? scapi de bataie de cap si vezi imediat care e problema in cazul tau

Link to comment
Share on other sites

oki...si totusi de unde poate sa fie faptul ca cateodata imi merge si cateodata nu imi merege km??/de la mufa din spatele bordului nu e ...ca am verificat!

58782[/snapback]

sa stii ca kilometrajul la e 30 primeste semnal de la un senzorsituat pe carcasa diferentialului(grup)-verifica daca mufa ce intra in senzorul respectiv este bine bagata si eventual curatata-daca contactele sunt oxidate

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult ptr raspunsul cu km..chiar nu aveam idee de unde vine semnalul respectiv...ptr ca dupa cum am zis km merge dar nu mereu...si am gasit si de ce nu se accelera mereu cum trebuia..era din acea supapa de presiune sau ce o fi aia ,care este situata imediat dupa filtru de benzina..

va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.