Jump to content

Achizitie X5


Fly137

Recommended Posts

Detin un BMW 1968 motor de 90 de cai pe benzina 1800 cm cubi si as vrea sa imi achizitionez un BMW X5 in sfarsit dupa ce am facut rost de vre-o 25 de mii de euro in timp. As vrea pe el ABS, ESP, Xenoane, Geanuri Electrice, Inchidere centralizata, Scaune din piele, Senzori de parcare, Servodirectie, Sistem de navigatie (cu TV daca se poate), Tractiune xDrive (Dar au toate X5) si daca se poate trapa decapotabila, si filtru de particule fiindca daca are asa ceva ma costa aproape jumate imatricularea daca este adusa de afara si Euro patru fiindca asa nu trece de 500 de euro imatricularea poate nici atat am calculat eu! As vrea sa stiu de ce unele au consum de 10 si ceva in oras, altele de 11,1 si altele de 12,5 la acelasi motor adica litri diesel la 189 de cai si de ce unele au la acelasi motor un numar mai mare de cai pana al 280 parca. Nu ma pricep foarte bine la masini fiindca pana acum nici nu ma gandeam ca o sa am vre-o data bani pentru o asemenea masina asa ca m-a interesat doar ,,batranica" mea. O zi buna!
Link to comment
Share on other sites

Detin un BMW 1968 motor de 90 de cai pe benzina 1800 cm cubi si as vrea sa imi achizitionez un BMW X5 in sfarsit dupa ce am facut rost de vre-o 25 de mii de euro in timp. As vrea pe el ABS, ESP, Xenoane, Geanuri Electrice, Inchidere centralizata, Scaune din piele, Senzori de parcare, Servodirectie, Sistem de navigatie (cu TV daca se poate), Tractiune xDrive (Dar au toate X5) si daca se poate trapa decapotabila, si filtru de particule fiindca daca are asa ceva ma costa aproape jumate imatricularea daca este adusa de afara si Euro patru fiindca asa nu trece de 500 de euro imatricularea poate nici atat am calculat eu! As vrea sa stiu de ce unele au consum de 10 si ceva in oras, altele de 11,1 si altele de 12,5 la acelasi motor adica litri diesel la 189 de cai si de ce unele au la acelasi motor un numar mai mare de cai pana al 280 parca. Nu ma pricep foarte bine la masini fiindca pana acum nici nu ma gandeam ca o sa am vre-o data bani pentru o asemenea masina asa ca m-a interesat doar ,,batranica" mea. O zi buna!

modelele pana la facelift in 2005 aveau 184 cai dupa asta s-a trecut la 160 kw si 218 cai.consumul meu mediu la varianta cu 218 cp este 11l/100.in afara mers lejer 100-130 am scos 7.6

taxa acum la un euro 4 este in jur de 3-4.000 euro!!!daca este euro 3 jale....10.000 euro

Edited by catalin_chow
Link to comment
Share on other sites

X5 si Lancer se stie ca sunt masinile cu cea mai mica taxa de imatriculare uite-te aici http://www.autobizz.ro/taxa-inmatriculare.php si calculeaza nu depaseste 500 de euro un euro 4 cu filtru de aprticule vechi de maxim 7 ani. Nu asta e problema. In oras cam cat consuma si nu ma refer media din cartea tehnica ma refer consumul real la mers normal in oras cu clima pornita depaseste de 15%?
Link to comment
Share on other sites

X5 si Lancer se stie ca sunt masinile cu cea mai mica taxa de imatriculare uite-te aici http://www.autobizz.ro/taxa-inmatriculare.php si calculeaza nu depaseste 500 de euro un euro 4 cu filtru de aprticule vechi de maxim 7 ani. Nu asta e problema. In oras cam cat consuma si nu ma refer media din cartea tehnica ma refer consumul real la mers normal in oras cu clima pornita depaseste de 15%?

nu depaseste daca merginormal

Link to comment
Share on other sites

Detin un BMW 1968 motor de 90 de cai pe benzina 1800 cm cubi si as vrea sa imi achizitionez un BMW X5 in sfarsit dupa ce am facut rost de vre-o 25 de mii de euro in timp. As vrea pe el ABS, ESP, Xenoane, Geanuri Electrice, Inchidere centralizata, Scaune din piele, Senzori de parcare, Servodirectie, Sistem de navigatie (cu TV daca se poate), Tractiune xDrive (Dar au toate X5) si daca se poate trapa decapotabila, si filtru de particule fiindca daca are asa ceva ma costa aproape jumate imatricularea daca este adusa de afara si Euro patru fiindca asa nu trece de 500 de euro imatricularea poate nici atat am calculat eu! As vrea sa stiu de ce unele au consum de 10 si ceva in oras, altele de 11,1 si altele de 12,5 la acelasi motor adica litri diesel la 189 de cai si de ce unele au la acelasi motor un numar mai mare de cai pana al 280 parca. Nu ma pricep foarte bine la masini fiindca pana acum nici nu ma gandeam ca o sa am vre-o data bani pentru o asemenea masina asa ca m-a interesat doar ,,batranica" mea. O zi buna!

 

 

O oferta pe care sas n-o poti refuza .....

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=79453270

Link to comment
Share on other sites

NEGUT VICTOR mi se par emie sau ai x3?:)) Glumeam stiu ca este o masina buna desi nu am pricep prea mult si app cok18ro nu imi place :X:X:X nu prea am atatia bani din pacate :) si mai imi trebuie si pentru imatriculare :) si asigurare vre-o 3000 de euro e Casco daca m-am documentat eu bine si... ma costa cam 5000 tot :) deci s-ar duce la minim 33 de mii ;)(
Link to comment
Share on other sites

NEGUT VICTOR mi se par emie sau ai x3?:)) Glumeam stiu ca este o masina buna desi nu am pricep prea mult si app cok18ro nu imi place :X:X:X nu prea am atatia bani din pacate :) si mai imi trebuie si pentru imatriculare :) si asigurare vre-o 3000 de euro e Casco daca m-am documentat eu bine si... ma costa cam 5000 tot :) deci s-ar duce la minim 33 de mii ;)(

 

Transcrierea costa 100 de euro, nu exista taxa de inmatriculare decat cativa lei ....

E singurul M pachet si Sport pachet de pe piata .....

Link to comment
Share on other sites

Si scuze ca nu am raspuns florin83 dar nu citisem eram concentrat la consumul masinii cand ai postat u. Modelul este un BMW 2800 CS Coupe din 1968 cu motorul putin modificat si am reusit sa il dau unui colectionar cu 15 mii si defapt dar l-am luat pe tip ca are valoare sentimentala si nu stiu ce dar si a dat 15 mii cu mult peste valoarea reala doar ca era foarte bine intretinuta si eu am dat acum 2 ani pe ea 900 de lire din Anglia :)) ma rog merge foarte prost nu are nici un sistem de control al directiei si nimic, are volanul pe drapta, e in doua usi si cand se urca cineva in spate trebuie sa cobor eu fiindca doar scaunul soferului se rabateaza cel din dreapta nu deci nu se poate intra decat peste scaunul soferului doar ala se pliaza ca sa intri asa ca este destul de incomoda si nu am nici aer, clima nici nu mai vorbesc.

 

Din cate stiu eu X5 nu este 4x4 permanent se poate face si cu tractiune numai spate. Numai fata nu stiu dar nu cred dar numai fata sigur se poate face!

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu X5 nu este 4x4 permanent se poate face si cu tractiune numai spate. Numai fata nu stiu dar nu cred dar numai fata sigur se poate face!

 

am pus un link mai sus.se pare ca nu ai intrat pe el. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X5

in primul rand scrie 'all-wheel drive'.cred ca stii si tu ce inseamna.

pe mobile. de x5 incepe de la 11 mii e.de prin 2000-2001 dar la cat e de mare taxa nu prea e afacere,dar ma rog, asta e punctul meu de vedere.pe autovit e unu la 14mii din 2000,14800 din 2002,si urca. ce e asa de greu sa dai search?

pentru ceilalti care se contrazic,la BMW, tot ce are x in denumire: xI,xD,x3,x5,x6, are tractiune xDrive.

Link to comment
Share on other sites

Scriai undeva mai sus ca nu e mare problema cu taxa pentru ca nu depaseste 500 euro. Momentan la un 3.0D din 2001 (7-8ani) este in jur de 1800 euro si asta daca are DPF. Cand am dat o cautare pe mobil.de am gasit doar aprox 25% din masini (X5 diesel) cu E4 si DPF. Partea buna este ca exista si din 2001 cu E4 si DPF dar asa sa te gandesti ca taxa si adusul te duc spre 2500 Euro, asta daca nu se va schimba ceva in lege.
Link to comment
Share on other sites

NEGUT VICTOR mi se par emie sau ai x3?:)) Glumeam stiu ca este o masina buna desi nu am pricep prea mult si app cok18ro nu imi place :X:X:X nu prea am atatia bani din pacate :) si mai imi trebuie si pentru imatriculare :) si asigurare vre-o 3000 de euro e Casco daca m-am documentat eu bine si... ma costa cam 5000 tot :) deci s-ar duce la minim 33 de mii ;)(

da x3 am si sunt fff multumit si ma gandeam sa il vand sau nu

Edited by NEGUT VICTOR
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa va contrazic fiindca nu stiu nimic din surse sigure dar daca intru pe http://www.autobizz.ro/taxa-inmatriculare.php si calculez cat este taxa la X5 nu trece de 500 de euro din 2004, cu filtru de particule si diesel euro 4

ATENTIE !!! Tu cred ca te uiti la " Taxa specialã intrata in vigoare la 01.07.2008 (valabila pâna În 14.12.2008) este: 805.01 EURO" iar sus pe pagina scrie " Taxa specialã intrata În vigoare la 15.12.2008 este:

2415.02 EURO ". Aceasta este taxa care se exercita in momentul de fata, iar cu cat masina este mai noua cu atat taxa e mai mare. Uite cum am considerat la calcul (2995cm cubi an 2004, filtru DPF, emisii 180):

http://img371.imageshack.us/img371/6058/taxax5oa3.th.jpg

Asta asa ca sa ma crezi :).

Link to comment
Share on other sites

Da ma scuzi nu stiu ce am calculat eu si unde am gresit cred ca la capacitatea motorului am pus un 0 in minus sau nu stiu chiar nu imi dau seama scuze ca te-am contrazis si o pot aduce moka prin intermediul unui prieten care aduce masini pe trailer si imi pune si mie una cand se mai duce dar problema e cu imatriculatul si asigurarea. Bn inteles si cumparatul masinii dar aia e evident!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.