Jump to content

Recommended Posts

Buna tuturor!

Am de curand si eu o problema cu racirea motorului.Masina e un E30 316i

Am schimbat de 2 zile tachetii, pastilele, si culbutorii..toate noi originale. Le-am montat am schimbat uleiul si cand l-am pornit pt proba. Dupa 25min a inceput sa fiarba apa.

Nu mai patisem inainte asa ceva..Termostatul de mers pt ca radiatorul era fierbinte..deci deschise..

Nelamurirea mea e daca nu cumva vascocupla nu e bai si as dori sa intreb daca acea vascocupla trebe sa aiba aceasi turatie la rece ca si la cald..pt ca la mine ramane neschimbat si porneste odata cu motorul.

Edited by angeleyes
Link to comment
Share on other sites

Nelamurirea mea e daca nu cumva vascocupla nu e bai si as dori sa intreb daca acea vascocupla trebe sa aiba aceasi turatie la rece ca si la cald..pt ca la mine ramane neschimbat si porneste odata cu motorul.

 

nu, nu trebuie.

vascocuplaj nou undeva la 300 ron.

Link to comment
Share on other sites

atunci sa fie oare radioatorul imfundat? <_<

e si asta o cauza, nu stiu.

cand iti fierbe motorul primele piese care imi vin in cap sunt termostatul si vascucuplajul, dar pot si si altele.

 

poti sa-l cureti ( ocazie sa schimbi si antigelul ).

du-te la un mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai facut operatiunea singur, undeva ai gresit la remontare, piesele enumerate nu se defecteaza din senin ... cel mai bine este sa mergi la un mecanic, chiar daca s-ar putea sa ceara mai mult decat ar fi facut el schimbul, riscul de gripare este prea mare.

Daca a facut-o un mecanic mergi din nou la el sa-si faca treaba bine sau daca nu stie cum sa-l intrebe pe seful sau.

Link to comment
Share on other sites

Revin cu info...

Am fost ieri cu ea in proba prima data dupa schimbarea pieselor mai sus mentionate...

Spre deosebire de faptul ca mi mi se incalzea apa si fierbea la mersul motorului pe loc dupa cam 25 min...acum cand am mers cu ea in proba nu mi-a mai urcat apa mai mult de normal...

Tind sa cred ca este vascocupla...

Masina o am de 4 luni si tind sa cred ca nu mi-a fiert si atunci din cauza ca era rece afara..

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu o problema cu fiertul apei la un e39 ... eu dupa ce am schimbat radiatoru de apa in urma unui accident imi fierbea apa...am schimbat termostatu..pompa de apa.. care era duse si ele...tot imi fierbea..am curatat radiatoru de apa care il luasem la mana a2a si am bagat antigel si am facut aerisirea ca la carte ...Nu a mai fiert..

 

 

Eu zic sa iti cureti radiatoru (solutie speciala pt curatat radiatoare)si sa faci aerisirea cum trebuie..eventual sa ii bagi antigel nu apa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.