Jump to content

Probleme motor


Recommended Posts

Cu tot respectul as avea si eu nevoie de cateva opinii. Am intampinat azi o problema, si anum: am un bmw z3 ,motor 1.8i benzina, si mi-a murit motorul in timp ce urcam un pod, iar de atunci chiar daca ii dau cheie porneste (turometrul urca pana la 1500 de turatii si apoi scade chiar daca accelerez si moare motorul in max 5 secunde dupa ce pornesc masina). Testerul imi dadea urmatoarele erori:probleme la sistemul de injectie, senzor oxigen si combustibil scazut. Ma poate indruma cineva, as fi curios ce poate fi, din ce cauza si cat m-ar costa . Va multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Salut, pana la urma ai motorul de 1.8 sau de 1.9? Ambele sunt M43 oricum...

Din ce povestesti pot fi multe cauze si ar trebui sa remarci daca face probleme cand e motorul cald sau doar cand e rece. Oricum ar trebui sa iei la rand curatarea injectoarelor, curatarea calpetei de acceleratie, verificarea debitmetrului, verificarea presiunii benzinei in galerie, eventual niste bujii noi. Momentan poti merge cu masina sau nu? Eventual daca poti merge cu ea sa ii schimbi benzina si sa ii resetezi eroarea de sonda lambda si ulterior sa vezi daca mai apare si cu benzina noua. Daca ai drum prin tineretului dupa ce ii schimbi benzina poti sa treci pe la mine sa ii resetam eroarea, am eu o interfata de diagnoza si astfel sa nu mai dai bani pe la service aiurea.

Apropo, turometrul e stabil la relanti? (motor rece/cald)

Link to comment
Share on other sites

Salut, pana la urma ai motorul de 1.8 sau de 1.9? Ambele sunt M43 oricum...

Din ce povestesti pot fi multe cauze si ar trebui sa remarci daca face probleme cand e motorul cald sau doar cand e rece. Oricum ar trebui sa iei la rand curatarea injectoarelor, curatarea calpetei de acceleratie, verificarea debitmetrului, verificarea presiunii benzinei in galerie, eventual niste bujii noi. Momentan poti merge cu masina sau nu? Eventual daca poti merge cu ea sa ii schimbi benzina si sa ii resetezi eroarea de sonda lambda si ulterior sa vezi daca mai apare si cu benzina noua. Daca ai drum prin tineretului dupa ce ii schimbi benzina poti sa treci pe la mine sa ii resetam eroarea, am eu o interfata de diagnoza si astfel sa nu mai dai bani pe la service aiurea.

Apropo, turometrul e stabil la relanti? (motor rece/cald)

Motorul este de 1.8i (cum il catologheaza producatorul) dar in realitate are exact 1895 cc; dar RAR-ul nostru il considera ca fiind un motor de 1900 cc. Am facut curatarea rezervorului de depuneri, a sistemului de injectie prin adaugarea unui aditiv special pentru curatarea acestora in rezervor cand am facut plinul.

Din nefericire nu am drum prin tineretului, locuiesc in orasul satu mare, mersi de invitatie. Mai precizez ca recent am facut plinul, am circulat cam 50 km si apoi in timp ce ma deplasam pe un pod mi-a murit motor ( dar in acea clipa motorul era cald) si de atunci nu a mai pornit. Daca acum ii dau cheie imi porneste , turometrul s-a ridicat la 1500 de turatii dupa care scade pana la zero si apoi imi moare motorul ( in conditiile actuale de clima, adica de iarna) deci nu e stabil turometrul urca si coboara in sub 5 secunde. :) , Eventual poti sa imi spui cum as putea sa intru si eu in posesia interfetei de diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce am fost in eroare crezand ca suntem din acelas oras :lol: ma rog, parerea mea este ca solutiile de curatat "instalatia" sunt tepe defapt, cel mult pot face rau. Ar fi o idee daca mai ai ambalajul sau stii de unde l-ai cumparat sa verifici daca scrie pe el ca avand continut de plumb. Daca a avut plumb solutia aia atunci e clar ca ai "rezolvat" sonda lambda :) deoarece ea se contamineaza foarte repede de la benzina cu plumb bagata accidental sau de la diverse solutii minune cu continut de plumb. Daca intradevar vrei sa faci o treaba buna atunci mergi cu ea sa ii cureti injectoarele cum trebuie la un service, merita operatiunea si chiar are efect concret.

Mai departe cu problema ta ai de "cercetat" si sa o iei din aproape in aproape eleiminand toate posibilitatile. Incearca prima oara sa ii deconectezi mufa de la debitmetru sa vezi daca se stabilizeaza. Un alt punct de plecare ar fi sa verifici daca nu cumva trage aer fals pe undeva.

Interfata de diagnoza se poate cumpara de aici: http://www.okazii.ro/catalog/37188576/INTE...E-MASINILE.html

mai departe iti trebuie o mufa adaptoare: http://www.okazii.ro/catalog/36998615/Adap...-vechi-BMW.html

Daca mai stii cat de cat mecanica e utila interfata sa te joci cu ea, in schimb daca nu prea te pricepi atunci nu prea are rost sa o cumperi...

Tine-ma si pe mine la curent cu evolutia faptelor :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce am fost in eroare crezand ca suntem din acelas oras :) ma rog, parerea mea este ca solutiile de curatat "instalatia" sunt tepe defapt, cel mult pot face rau. Ar fi o idee daca mai ai ambalajul sau stii de unde l-ai cumparat sa verifici daca scrie pe el ca avand continut de plumb. Daca a avut plumb solutia aia atunci e clar ca ai "rezolvat" sonda lambda :) deoarece ea se contamineaza foarte repede de la benzina cu plumb bagata accidental sau de la diverse solutii minune cu continut de plumb. Daca intradevar vrei sa faci o treaba buna atunci mergi cu ea sa ii cureti injectoarele cum trebuie la un service, merita operatiunea si chiar are efect concret.

Mai departe cu problema ta ai de "cercetat" si sa o iei din aproape in aproape eleiminand toate posibilitatile. Incearca prima oara sa ii deconectezi mufa de la debitmetru sa vezi daca se stabilizeaza. Un alt punct de plecare ar fi sa verifici daca nu cumva trage aer fals pe undeva.

Interfata de diagnoza se poate cumpara de aici: http://www.okazii.ro/catalog/37188576/INTE...E-MASINILE.html

mai departe iti trebuie o mufa adaptoare: http://www.okazii.ro/catalog/36998615/Adap...-vechi-BMW.html

Daca mai stii cat de cat mecanica e utila interfata sa te joci cu ea, in schimb daca nu prea te pricepi atunci nu prea are rost sa o cumperi...

Tine-ma si pe mine la curent cu evolutia faptelor :)

mersi ... din nefericire nu prea stiu multe in domeniul mecanicii, dar tin sa iti multumesc pentru sfaturile date.

solutia de curatat ce am folosito este: CASITE - CONCENTRATED FUEL SYSTEM CLEANER si am achizitionato dintr-un peco http://www.performance.com.ro/produse/casite/

si contine kerosen, plumb nu scrie.

mai am o intrebare: ce parere ai despre produsele metabond?

fiindca vreau sa stiu daca se merita sa folosesc sau doar dau banii aiurea :lol: ... nu de alta , dar sunt de cateva luni bune somer....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce sa zic cu Metabond-ul, nu am avut experiente si deci nu pot sa-l recomand ca fiind bun sau rau. Am vazut in schimb rezultatele unui Duralube si pareau multumitoare desi ar fi fost necesara o studiere mai detaliata. Avand in vedere ca e criza momentan... as zice sa nu cumperi :lol:

 

Ai incercat faza cu scoaterea mufei de la debitmetru? Sau mai ai o alta masina si Z3-ul l-ai abandonat pentru o vreme? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.