Jump to content

UPGRADE FIRMWARE BMW E60


Recommended Posts

Salutari tuturor,

 

As vrea sa fac upgrade de firmware la un E60 din 2005 si nu prea stiu cum,daca aveti idei sau sfaturi va rog sa le postati, sper sa le fie util si altora.

 

Din cate am inteles se pot citi si MP3-urile + alte facilitati.

Daca a facut cineva sau a auzit va rog sa ma ajutati.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

La navigatiile vechi ( MK2,MK3,MK4) pentru E46,E39,E38 se facea update-ul de firmware cu un cd special da la modelul tau nu se poate face decat prin MOST ( fibra optica) cu soft original de BMW.

Iti fac eu update de firmware si retrofit-ul pentru MP3 dar doar in Timisoara.

Detalii pe PM daca vrei!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La e60 update-ul de software se face la dealer. De asemenea pentru MP3 si alte functii , in momentul cand se face upgrade se selecteaza dintr-o lista de retrofit-uri ce optiuni vrei ( MP3, DRL, AUX-in , etc)

 

 

Sti ceva cam cat ar dura?

 

Am auzit ca circa o zi?

Ma gandeam ca e extrem de mult pentru un simplu update ...

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza doar cantitatea de informatie ce trebuie rescrisa....mai sunt inca multi factori care contribuie la durata update-ului

 

Factorii aia sunt : vrajeala dealerilor, incompetenta si lipsa de scule :

 

Dureaza fix 27 minute cu ambele porturi conectate : ODB II ,fibra optica din torpedou.

 

Mi-au resoftam masina de 5 ori complet intr-o zi si de fiecare data a durat la fel 27 minute (rescriere completa nu update, ca aveam probleme cu ACC si incercau sa-l faca sa mearga).

Data viitoare fac poza ca inca nu au rezolvat problema si presimt ca ma asteapta inca vreo 3-4 resoftari. :twoup:

 

P.S. Am luat si eu teapa cu vrajeala asta ca dureaza 3 zile, si am platit 1200 euro sa-mi vopseasca 2 capace de oglinzi si sa resofteze masina ( update, mp3, si schimbarea comenzii vocale din germana in engleza) si dupa aia am schimbat dealerul. Au tinut masina 3 zile , update aveam la soft, dar n-aveam mp3, si nici comenzi vocale in engleza asa ca le-am umplut frigiderul si m-am dus la altii care m-au lasat sa-mi bifez singur ce vreau din lista de retrofit si a fost si gratis pe deasupra.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti fac poza si vezi singur data viitoare cand ajung. Au vorbit in fata mea cu un expert de la BMW Olanda (ala s-a conectat la serverul service-ului si urmarea ce au facut pana atunci) pentru ca nu se calibra senzorul ACC si le-a zis aia sa reprogrameze toata masina. Oricum era un soft nou il rulau de pe un PC normal, nu de pe vechiturile alea de IBM cu GT1, etc.
Link to comment
Share on other sites

degeaba calc. cu care se face rescrierea e superperformant.....calc. masinii nu pot tine pasul cu el....deaceea dureaza asa mult....plus ca viteza e incetinita pt. ca scrierea sa se faca in totalitate(la o viteza asa mare de scriere jumatate din datele de tranfer se pierd ''pe drum'').Eu cred ca ti-au rescris doar noul firmware si ti-au updatat modulele care nu erau updatate si ti-au zis ca au rescris toata masina..... Edited by severus_phantom
Link to comment
Share on other sites

Iti fac poza si vezi singur data viitoare cand ajung. Au vorbit in fata mea cu un expert de la BMW Olanda (ala s-a conectat la serverul service-ului si urmarea ce au facut pana atunci) pentru ca nu se calibra senzorul ACC si le-a zis aia sa reprogrameze toata masina. Oricum era un soft nou il rulau de pe un PC normal, nu de pe vechiturile alea de IBM cu GT1, etc.

 

cum spune si @severus, probabil au updatat sw doar la modulul(modulele) cu problema si au CODAT(a nu se confunda cu "PROGRAMA") toata masina...nu are cum sa dureze asa putin...btw...la isis pana si diagnoza dureaza mai mult decat la dis :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa va contrazic pentru ca nu sunt specialist in treburile astea dar totusi am niste semne de intrebare :

Cand ti-o tine 3 zile si te pune sa semnezi pe proprie raspundere (ca asa am auzit ca fac reprezentatele in Romania), ce fac inlocuiesc epromurile din fiecare calculator de dureaza atat ? Nu tot update fac.

Programarea propriu zisa a unui modul se face cand este nou si ai posibilitatea sa-l codezi independent fara sa fie pe masina.

 

Cand aia imi ziceau sa aduc masina s-o mai las 2 zile ca sa descopere si ei cum e cu mp3-ul si cu voice command-ul in engleza ( ca trebuie recodata masina , asa si pe dincolo desi le-am adus clar printat foile din TIS), si la ceilalti m-au lasat sa imi aleg singur ce vreau din lista de retrofit si cand au recodat masina s-au instalat singure. Si am vazut cu ochii mei toate modulele selectate la recodare.

 

Si voi aveti dreptate ,ca in mod normal verifica versiunile de soft de pe fiecare modul si cauta daca e ceva nou si updateaza . ( sau daca e vreun retrofit selectat). La mine mi-au instalat un senzor nou ACC si de fiecare data la calibrare , dadea eroare ca e semnalul prea slab. Au incercat 1 zi intreaga sa-l recalibreze de vreo 10 ori (cu oglinda si laserul), au resetat tot ce era de resetat, bara data jos de 3 ori. Au vorbit cu un expert de la BMW Olanda si ala le-a zis sa reinstaleze tot softul inca o data, si s-au chinuit inca vreo 3-4 ore, dar tot asa. ( Ce retin e ca la fiecare "recodare" trebuiau initializate : geamuri, trapa, active steering si Dynamic Drive)

 

Oricum nu i-au dat de cap si data viitoare cand ma duc o sa aduca ei un specialist de la BMW ca sa-i dea de cap si o sa ma uit exact ce soft folosesc , ce scule si o sa intreb special de ce dureza 2-3 zile un update de soft. Nu e exclus sa fi folosit ceva soft nou sau Autologic ( hardware-ul cred ca era OPS/OPPS), pentru ca nu arata similar cu ce mai vazusem prin reprezentante. ( astia la care am fost erau dealeri pe jumatate, autorizati sa repare, garantii dar fara vanzare).

Link to comment
Share on other sites

mai frate 2 lucruri vreau sa-ti spun: 1. Legat de senzorul acc spune-le baietilor tai ca piesa cu tepi ce tine de modulul ihka trebuie schimbata nu senzorul :twoup: .Ai probleme la aerul conditionat

2.ti-a spus mai sus @zeronoo sa nu faci confuzie intre codare si programare.Ai spus ca ti-au recodata din nou si ai vazut cu ochii

ca ti-au recodat-o.E diferenta ca de la cer la pamant intre recodare si reprogramare.

Edited by severus_phantom
Link to comment
Share on other sites

mai frate 2 lucruri vreau sa-ti spun: 1. Legat de senzorul acc spune-le baietilor tai ca piesa cu tepi ce tine de modulul ihka trebuie schimbata nu senzorul :twoup: .Ai probleme la aerul conditionat

2.ti-a spus mai sus @zeronoo sa nu faci confuzie intre codare si programare.Ai spus ca ti-au recodata din nou si ai vazut cu ochii

ca ti-au recodat-o.E diferenta ca de la cer la pamant intre recodare si reprogramare.

 

Fratele meu, ACC e Adaptive Cruise Control, e vorba de radarul ala din bara fata, n-are nici o treaba cu aerul conditionat. N-am auzit sa se calibreze aerul conditionat cu oglinda si laseru . :)

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

mai frate 2 lucruri vreau sa-ti spun: 1. Legat de senzorul acc spune-le baietilor tai ca piesa cu tepi ce tine de modulul ihka trebuie schimbata nu senzorul :) .Ai probleme la aerul conditionat

2.ti-a spus mai sus @zeronoo sa nu faci confuzie intre codare si programare.Ai spus ca ti-au recodata din nou si ai vazut cu ochii

ca ti-au recodat-o.E diferenta ca de la cer la pamant intre recodare si reprogramare.

 

Fratele meu, ACC e Adaptive Cruise Control, e vorba de radarul ala din bara fata, n-are nici o treaba cu aerul conditionat. N-am auzit sa se calibreze aerul conditionat cu oglinda si laseru . :twoup:

 

da ai dreptate,m-am incurcat :) .atunci ia doar pct. 2 in considerare :twoup: AC e aerul conditionat si ACC e ce ai zis tu

Edited by severus_phantom
Link to comment
Share on other sites

sa sti ca la orice reprezentanta bmw te pune sa semnezi pentru PROGRAMARE, doar pentru codare nu; e foarte probabil sa dai peste cine stie cine care probabil nu au chef de munca si te tin mai mult decat trebuie, dar nu cred ca este la fel peste tot (cel putin asa sper :twoup:)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Vreau sa imi fac si eu un update la E60 Navi business. Am ecranul pe culoarea maroo-rosiatica. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca se poate face update dar trebuie sa semnez pe propria raspundere pentru ca sunt 90% sanse sa se arda unul din calculatoare (care sunt intre 10-15 in functie de dotarile masinii). Si inlocuirea lui ar costa si pana la 1800 de euro... Eu nu mai inteleg nimic... Este adevarat? Vreau sa aud pareri. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cand aia imi ziceau sa aduc masina s-o mai las 2 zile ca sa descopere si ei cum e cu mp3-ul si cu voice command-ul in engleza

 

2 zile :)) .Eu am e60 din 2004 cu navi business si mi-am facut retrofit singur la mp3 si voice command si totul a durat 5 minute

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.