Jump to content

Recommended Posts

salut

am fost cu masina de curand la bmw sa-i fac o diagnoza;

simptome:

1. martorul check engine aprins in bord. in rest masina se comporta normal, trage bine, nu se intrerupe la relanti samd, deci nimic schimbat la ea decat faptul ca aveam in bord kktul asta de beculetz care imi statea pe creier.

in momentul in care s-a aprins am si pornit intr-o plimbare pana la Balotesti (40 km in total ) in treapta 3 la 3-3,5 mii rotatii. tot nimic, nu s-a stins.

2. apoi la pornirea de pe loc se aude un mic click metalic, ca si cum s-ar lovi doua bile in portbagaj

3. in momentul in care o turez, la revenirea turometrului pe la 2500-2000rpm de aude un zgomot ca si cum ar fi un plastic neprins, huruie dar doar acolo 2-2500rpm

rezultat reprezentanta: debitmetru , diferential spate, caseta de directie.

- debitmetru ----- cica face martorul sa se aprinda (dupa 4-5 porniri si opriri succesive s-a stins, DECI NU DIN TESTER, iar masina merge la fel. tot debitmetru face k in intervalul ala de rpm sa huruie ( nu va imaginati ca e tare, e cu h nu cu H )

- diferential spate ------- face clinchetul ala de se aude la plecare

- caseta de directie ----- chiar nu stiu cu ce a gresit asta, nu are joc nu bate .. stiu ca am o bieleta mai uzata pe care trebuie s-o schimb, dar..

AM FOST CU MASINA LA ALT SERVICE + dormag pentru diagnoza. REZULTAT:

LA PROBLEMELE 1 + 3 = POATE (???) debitmetru care - by the way - l-am curatat cu CRC air FLOW cleaner si EGR (care era mega murdar)SI tot huruie ( exact cand iese turbo 2500 -2000rpm ). cei de la dormag au gasit o eroare legata de debitmetru (3FF0 DDE: air-mass flow sensor ) si gata si ei sa-mi schimbe debitmetru. repet nu variaza turatia, becul nu e aprins, masina trage

la problema 2 = cica ?? crucea cardanica, diferentialul nu maraie !!

CONCLUZIE : CINEVA SA MA AJUTE CU UN MECANIC MESERIAS+BUN VA ROG SA-MI SPUNA CE AM DE SCHIMBAT, NU DE ALTA DAR SUNT SCUMPE RAU ASTEA SI AS VREA SA FIU SIGUR CA TREBUIE ( DEBITMETRU ca la crucea cardanica nu umblu )

masina 118d/2006/122cp/38000km

Link to comment
Share on other sites

mecanici sunt mai multi, si pe forum, insa nu te astepta sa afli raspunsuri aici...

uneori, trebuie sa schimbi anumite piese, succesiv, pana rezolvi problemele...

poti accesa sectiunea Servicii diverse unde vei gasi mai multe anunturi cu oferte de mecanica

Link to comment
Share on other sites

mecanici sunt mai multi, si pe forum, insa nu te astepta sa afli raspunsuri aici...

uneori, trebuie sa schimbi anumite piese, succesiv, pana rezolvi problemele...

poti accesa sectiunea Servicii diverse unde vei gasi mai multe anunturi cu oferte de mecanica

multumesc

Link to comment
Share on other sites

1, dupa ce ti-au sters cei de la reprezentanta si dormag erorile tot mai apare martorul check engine? Mai poate fi vreun furtun vaccum de la elctrovalva la EGR fisurat sau sau in spatele admisiei exista un senzor de presiune

2.Si eu am acest clinchet si asa am auzit si eu ca ar de de la crucea cardanica(are un mic joc)

3.Nu stiu ce ar putea fi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.