Jump to content

BMW 320D Riddle


Recommended Posts

Salutare tuturor.

 

Postez aici in cautarea unor sugestii legate de problema mea.

 

Mentionez de la inceput ca locuiesc in UK, masina e un BMW 320D din 2006 (bineinteles cu volan pe partea dreapta).

 

Am o postare mai lunga cu toata povestea pe un forum din UK la care o sa pun linkul imediat ce e acceptata. (In caz ca vrea cineva sa lectureze toata distractia mea)

 

EDIT: Link - http://bmwenthusiasts.co.uk/forum/viewtopic.php?f=19&t=14365

 

Pe scurt:

 

- masina nu porneste cand e cald afara; daca e peste 25C nu porneste deloc pana se racoreste afara, daca e 20-25C sunt sanse sa pornesca, dar nu din prima;

- apas butonul start/stop, se aude motorul incercand dar 'nu o ia';

- daca apas butonul fara sa tin ambreiajul apasat pot auzi pompa de motorina bazaind in spate undeva; daca pompa nu se opreste din bazait dupa 1 secunda atunci stiu sigur ca masina nu va porni deloc, asa ca incerc butonul cateva minute (cateodata si ore daca e cald afara) pana reuseste pompa sa se opreasca din bazait;

- conducand prin traficul din UK(Londra cateodata), la un moment dat, cand dau a 2a si accelerez simt masina vibrand si accelerand mai greu; atunci stiu ca daca o opresc nu o voi putea porni pentru cel putin 10-15 minute;

- masina porneste fara greseala dimineata, dupa ce a stat toata noapte in parcare;

- daca fac plinul, undeva sub portiera din dreapta spate are scurgeri de motorina;

- prima oara mi s-a intamplat sa nu porneasca dupa ce am spalat-o la spalatorie;

 

Ce am schimbat la ea?

 

- filtrul de motorina plus pompa ce vine la filtru

- pompa de motorina

- un mecanism/banda care duce motorina dintr-o parte in cealalta a rezervorului;

- releul DDE (fuel pump relay)

 

Am cheltuit cam £1000 cu ea pana acum la 3 mecanici diferiti: 1 garaj al unor prieteni, 1 garaj al Dealer BMW Autorizat si inca 1 garaj 'specialisti BMW';

 

La dealerul autorizat, dupa ce am cheltuit cateva sute bune fara sa mi-o repare, mi s-a spus ca e computerul motorului (ECU) si ca va costa £1500;

 

Am ajuns in punctul in care sunt pregatit sa platesc acei £1500 dar nu stiu sigur daca problema va disparea si as vrea sa aud si alte pareri.

 

Cunostintele mele in domeniul mecanicii auto sunt limitate dar intrebati-ma orice si voi incerca sa raspund.

Edited by BogdanD90
Link to comment
Share on other sites

DDE ul zic si eu ca e. Un contact imperfect pe placa. Ceva de genu am patit si eu, doar ca la mine se manifesta iarna si doar la temp sub -5gr. Mi se oprea motorul in mers si mi se umplea bordul de erori. Dupa repornea imediat fara ca nimic sa se fi intamplat. Ia un DDE SH, nu trebuie sa fie nou. Eu am dat 150Euro pe unul SH si problema s a rezolvat. Doar sa ai grija la cine mergi fiindca trebuie scris codul unic de pornire de pe vechiul DDE pe noua DDE, altfel o sa ai probleme. Take care!

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

DDE ul zic si eu ca e. Un contact imperfect pe placa. Ceva de genu am patit si eu, doar ca la mine se manifesta iarna si doar la temp sub -5gr. Mi se oprea motorul in mers si mi se umplea bordul de erori. Dupa repornea imediat fara ca nimic sa se fi intamplat. Ia un DDE SH, nu trebuie sa fie nou. Eu am dat 150Euro pe unul SH si problema s a rezolvat. Doar sa ai grija la cine mergi fiindca trebuie scris codul unic de pornire de pe vechiul DDE pe noua DDE, altfel o sa ai probleme. Take care!

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Da, am uitat sa mentionez :)), am incercat si DDE-ul. Luasem unul SH de pe un 118D si n-a mers, dar apoi cei de la BMW mi-au pus unul complet nou.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu merge sa pui de 318 sau alte balarii. Te uiti la codurile de pe al tau si cauti altul exact la fel. Sau verifici pe realoem daca codurile sunt inlocuibile. Care cu care. Daca partea cu codurile e ok, asa cum am spus mai sus, treaba nu i terminata. Va trebui sa citesti codul de pornire de pe al tau, dupa care sa l rescrii pe celalalt. De citit merge usor cu programul potrivit, dar la scriere e mai greu. La mine n a mers scris scris direct ci a trebuit deschis DDE ul si cu o jucarie de programat pcb uri legata la un calculator s-a modificat fisierul ce tinea acel cod de pornire care i unic la fiecare masina. Trebuie sa gasesti pe cineva care stie ce face. Reprezentanta cu siguranta nu ti va face asa ceva niciodata. Ei vor stii doar sa comande altul nou deja programat pt masina ta. Il baga la loc si atat, job done, 1500Euro. In TM te-as putea directiona la baiatul care mi l-a schimbat si mie.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.