Jump to content

Furnizori de roti complete BMW X3 F25


ACM

Recommended Posts

Eu stiam ca maxim constructiv este viteza maxima recomandata de constructor in conditii de siguranta. Ce este peste e pe raspunderea ta.

 

Mai este si o limitare electronica unde iti taie gazul.

stiai prost...dupa logica ta, de la 210km/h (viteza maxima constructiva) pana la 300km/h e pe raspunderea ta, nu?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

stiai prost...dupa logica ta, de la 210km/h (viteza maxima constructiva) pana la 300km/h e pe raspunderea ta, nu?

 

Nu ai cum sa ajungi la 300km/h cand in bord ai specificat 260km/h maxim. O sa iti taie gazul inainte sa ajungi la 260...Este o limitare electronica pentru a proteja motorul.

 

Nu cred ca la modelele M unde ai specificat in bord 300 sau 330 km/h au viteza constructiva la fel 210km/h.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu anumite chestii se pare ca m-am inselat. Cand se intampla asta recunosc :blush:

 

Se pare ca viteza e limitata electronic la cat e specificat in carte. Am studiat la modelele de M3, M4 catalogul si ele au limitat electronic la 250km/h.

Atasez catalogul, la pagina 25 se poate vedea tabelul.

 

Limitatorul se poate scoate cred, e din soft. Atunci poate merge mai mult. Pe raspunderea ta.

 

La vitezometru exista o eroare intre viteza reala si cea indicata. Citez din wikipedia:

 

Most speedometers have tolerances of some ±10%, mainly due to variations in tire diameter.Sources of error due to tire diameter variations are wear, temperature, pressure, vehicle load, and nominal tire size.Vehicle manufacturers usually calibrate speedometers to read high by an amount equal to the average error, to ensure that their speedometers never indicate a lower speed than the actual speed of the vehicle, to ensure they are not liable for drivers violating speed limits.

----------------------------------------

International agreements EU:

 

European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers[7][8][9] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:

 

The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.

The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.

 

The standards specify both the limits on accuracy and many of the details of how it should be measured during the approvals process, for example that the test measurements should be made (for most vehicles) at 40, 80 and 120 km/h, and at a particular ambient temperature. There are slight differences between the different standards, for example in the minimum accuracy of the equipment measuring the true speed of the vehicle.

 

Sper sa fie de folos.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate plus ca mai era si filmat cu telefonul probabil aveam 200.

dar cauciucurile de iarna parca stiam ca mai opun putina rezistenta...

 

 

Sper ca nu zici ca daca ai cauciucuri de iarna sau vara difera viteza maxima.. :)) Poate cu 1 2 km, sau sa prinzi ceva vale.

Trebuie sa intelegi ca pentru ca o masina ca x3 x4 sa atinga 230 are nevoie de cel putin 240 250 de cai.

Link to comment
Share on other sites

vad ca te pricepi la bmw uri.

poti sa mi spui cand am in bord 200, am de fapt viteza reala de 180?

 

 

Poti sa iei un gps si iti zice el exact. Nu are cum fizic sa atinga masina ta 230, vad ca nu vrei sa intelegi. Nu am eu nimic de castigat, poate sa prinda si 300 din partea mea. X1 meu care e cu 200 de kg mai usor si tot 2.0 are viteza maxima 212, deci masina ta cum dumnezeu sa atinga 230, in conditiile in care e mai inalta, mai grea si cu aceeasi cutie de viteze? Abia prinde 3.0 230 reali, si ala are 260 de cai, despre ce vorbim?

Link to comment
Share on other sites

are tot 190 cp si x1?

 

 

are 184, zf8hp. 213 are viteza maxima declarata. Si e putin mai rapida decat x4, fiind mai usoara, insa eu chiar nu cred ca atinge 230, am avut zeci de masini, nu are cum sa bata legile fizicii.

Uite aici:

 

http://www.automobile-catalog.com/car/2013/1758395/bmw_x1_xdrive20d_steptronic.html

 

http://www.automobile-catalog.com/car/2014/2036210/bmw_x4_xdrive20d_steptronic.html

Link to comment
Share on other sites

Doamne cate aberatii pe topicul asta si cate persoane confuze...

 

1. Viteza afisata in bord este mai mare decat viteza reala (viteza reala e foarte apropiata de viteza pe gps). Poti sa ai 215kmh si sa iti afiseze 230kmh. Toti producatorii fac asta, nu e vreo greseala. In mod normal orice kilometraj arata viteza putin mai mare decat cea cu care te deplasezi in realitate. Diferenta creste proportional cu viteza, la viteze precum 280-290kmh poate sa iti arate cu ~20-30 kmh mai mult. Nu este o regula, dar este posibil.

 

2. Viteza maxima declarata de producator este aproximativ viteza reala pe care o prinde masina... Eu la 318i 2.0 143 cai am viteza maxima declarata 218kmh si chiar atat prinde pe gps, iar in bord trece de 220kmh. La 320d-ul postat mai sus ( http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=17212 ) e declarat ca atinge 235kmh, deci probabil aia e valoarea reala sau in cel mai rau caz cu 5-10kmh peste.

 

3. O masina cu viteza maxima declarata sub 250kmh NU este limitata electronic, este pur si simplu limitata de puterea pe care o are si nu poate atinge o viteza mai mare. Limitarea de viteza a unei masini nu are nicio legatura cu protejarea motorului sau cu "conditiile de siguranta". Masina atunci cand este proiectata franele sunt gandite special in functie de viteza maxima, masa maxima admisa etc.

 

4. Nu are nicio relevanta ca in bord apare de exemplu 260 ultima valoare. Daca masina are viteza maxima declarata 220 nu o sa urce in vecii vecilor pana la 260. Repet, nu este vorba de o limitare electronica.

 

5. Masinile capabile de o viteza maxima de peste 250kmh sunt limitate electronic la 250kmh. Se poate scoate limita destul de usor, proprietarul asumandu-si responsabilitatea in caz de ceva. Din cate stiu limita asta are de-a face cu legislatia uniunii europene si in multe tari scoaterea acestei limitate duce la anularea asigurarii in caz de accident.

Edited by All
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

imi pare rau ca te-am suparat, dar fa i si tu o filmare cu x1 daca zici ca i mai sprintena ca acum sunt curios.

la cate imi explicasi pana acum ar trebui sa-ti arate si a ta 230 in bord chiar daca ai 210 cum zici tu. am dreptate sau gresesc?

 

asa mincinoase sunt bmw urile astea?

 

zic sa te minta si ele cu 5-10 km da vad ca se intrec cu gluma.

iar cat despre tine ca ai avut zeci de masini probabil toate sh nu este elocvent, imi pare rau.

 

 

 

Am avut si noi, chiar inca am 2 luate de noi, o tesla si un audi tt. Dar sa stii pe cuvant ca si daca e sh masina tot atinge viteza maxima ca si cand ar fi noua. Ca doar nu vorbim de trabanturi la care se topesc caii pe drum.

Nu m-ai suparat cu nimic, ca nu am de ce. Nu am actiuni la Bmw, insa incercam sa iti explic ca ai o parere gresita. Este la latitudinea ta ce informatii sa absobi, eu cred ca am explicat cu date concrete. Ma retrag la tenis ca e un clasico. Numai bine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

are 184, zf8hp. 213 are viteza maxima declarata. Si e putin mai rapida decat x4, fiind mai usoara, insa eu chiar nu cred ca atinge 230, am avut zeci de masini, nu are cum sa bata legile fizicii.

 

 

Anul trecut eram pe autostrazile din Germania si mi-am zis sa verific cat poate sa alerge X1 meu. Stiu ca in cartea tehnica scrie viteza maxima constructiva 215km/h , si intradevar mai mult de atat nici nu am reusit sa ating. Aveam deschisa pe telefon si aplicatia Waze care imi indica 210km/h , ceva mai putin decat imi indica mie in bord , dar nesemnificativ.

Deci este clar ca unde este limitata, cu ajutorul motorului nu poti depasi limita.

 

P.S. - scuzati de offtopic , titlul topicului se refera la altceva.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma o sa ma orientez spre cele de 18". Cred ca sunt un bun compromis pentru drumurile din RO. Mai ales ca merg des la sat si pana acolo drumul lasa de dorit.

Imi plac modelele: Y Spoke 308 - cod 36116787579 // Y-Spoke 607 -cod 36116862889

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma o sa ma orientez spre cele de 18". Cred ca sunt un bun compromis pentru drumurile din RO. Mai ales ca merg des la sat si pana acolo drumul lasa de dorit.

Imi plac modelele: Y Spoke 308 - cod 36116787579 // Y-Spoke 607 -cod 36116862889

 

 

 

de astea ce zici?

https://midwestwheelandtire.com/product/bmw-x3-2015-2016-x4-2015-2016-36117849661-86101mg-86101-alloy-wheel-rim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.