Jump to content

Pornire grea la rece E46 316i 1985cm3 benzina


Recommended Posts

Salutare! De cateva luni am o problema exasperanta cu pornirea la rece, trebuie sa tin foarte mult contactul pentru a porni, iar dupa ce porneste trebuie sa o tin foarte mult turata (motor inecat detonatii)inainte de a pleca. Dupa plecare masina merge in suturi (iar detonatii), iar dupa o buna parte de drum incepe sa isi revina. daca o opresc si pornesc iar masina functioneaza cat de cat normal, dar daca trece ceva timp sau mai ales lasata peste noapte, revine din nou aceeasi problema. Premergator acestei defectiuni am schimbat debitmetru, filtru aer, curatat clapeta de acceleratie, valva relati, senzor pozitie clapeta de acceleratie (curatat cu solutie alcool izopropilic sub presiune - sprai de contacte si testat cu ohm-metru - potentiometrul crestea linear si atingea toate valorile) schimbat vana pcv si adaugat solutie de curatare sistem de alimentare (timp in care masina a capatat super puteri), dar la relati, inca trepida masina. Am decis sa schimb si filtru combustibil. Recunosc ca pentru a amorsa din nou poate am fortat un pic, dar am dat cateva chei pt. a se amorsa din nou cu combustibil. Dupa aceasta interventie, masina a devenit o epava. In diminetile racoroase fluctua continuu relantiul 500rpm-oprire motor, nu mai aveam servodirectie (iar cand era, parca manca din puterea motorului), daca o scoteam pe liber sau luam piciorul de pe acceleratie, murea motorul (si de 10 ori pe distanta de 1km - in intersectii, la semafoare, etc). Am decis sa intind cablul de acceleratie si atunci am castigat 100-200 turatii, dar a aparut alta problema - pornirea grea la rece si dupa ce nu a mai fost pornita o perioada de timp si cand pornesc ac-ul, scade 200-300 turatii la relanti, iar in mers parca remorchez pe cineva, pierd enorm putere; inainte masina statea la relanti in 700-750 turatii (mici trepidatii la motor), iar cand functiona ac-ul urca pana la 1000 turatii unde statea fixa (chiar daca aveam debitmetru scos mai ales vara cand de la temperatura murea motorul (debitmetru defect) - acum masina moare instant daca scot mufa debitmetru). M-am plimbat pe la o multime de mecanici, doua testere, nimic clar; mi-au sugerat sa schimb bloc bobine (am pus de la alta masina provizoriu - aceeasi problema), schimbare fise (le-am testat cu ohm-metru, indoindu-le in fiecare directie si nu prezinta nicio intrerupere), sa schimb bujiile (bujiile sunt denso japoneze, cu 3 electrozi fara urma de uzura dar negre si umede - nu stiu daca este ulei sau benzina nearsa) - le-am curatat cu peria de sarma, spirt, masurat, toate au aceeasi rezistenta (de doua ori - nicio schimbare)- sunt sigur ca se vor ineca din nou...desi nu functioneaza in 3 pistoane, puterea masinii este de 3 pistoane...Imi cer scuze pentru postarea lunga si daca am incalcat vreo regula a forumului, dar caut cu disperare o solutie, consumul este mare, cheltuieli mecanici, zile libere, nicio solutie, va multumesc! Edited by benga_mircea
Link to comment
Share on other sites

Ar mai trebui sa verifici injectoarele ,poate sunt defecte,ineaca motorul.

Salut si multumesc pentru raspuns, am intrebat si eu pe cei cu testerele daca apare vreun injector, daca s-o fi infundat dupa folosirea solutiei de curatare a traseului combustibil si schimbarea filtrului de benzina, au zis ca nu-i apar nicio eroare si ca daca era un gunoi iesea el singur, exista vreo posibilitate de verific eu sau trebuie sa merg iar la mecanic sa-i rog sa le verifice? Sa folosesc o solutie curatare injectoare?

Edited by benga_mircea
Link to comment
Share on other sites

Mi s-a spus ca este imposibil sa fie injectoarele, a mai ramas pompa de verificat, am improvizat un manometru si am presat pe linia de alimentare cu benzina, la contact se duce in 2.5 bari si pornita scade in 1.7-2 bari, este normal sau trebuia sa am o presiune mai mare, 3.5 bari parca. Sa schimb pompa sau poate fi ceva electronic sau o valva ceva care nu permite mai mult de 2.5 bari?
Link to comment
Share on other sites

https://youtu.be/qSHG42oXgss

https://youtu.be/40TqklnUEbI

https://youtu.be/a6_f15JHVqQ

 

Azi am schimbat pompa, nicio diferenta :( primul video este fara pompa (test pe pinii pompei in timp ce dau contact si apoi pornire)

Al doilea cu pompa de benzina conectata si actionat de cateva ori AC ul (merge ingrozitor)

Al treilea dupa ce am fost nevoit sa intind mecanic firul de la pedala de acceleratie pentru a putea folosi masina, problema a aparut dupa ce am schimbat filtrul de benzina, acum e cel vechi si pompa noua, nocio diferenta...consum mare, putere scazuta, pierdere putere dupa apasarea AC, acceleratia intarziata...

Edited by benga_mircea
Link to comment
Share on other sites

Dupa cateva zile de chin, am luat-o de la 0, am schimbat pompa de benzina, am schimbat uleiul, filtrul de ulei, am reglat clapeta de acceleratie sa stea perfect inchisa pe relanti...cand o scot din viteza in mers, relantiul scade in 600 ture fluctueaza de cateva ori (motorul da sa moara) si se ridica la 750 la ac creste un pic spre 900 maxim (nu 1000 cu era odata) am masurat presiune in rampa de injectoare: este cu un bar mai scazuta decat ar trebui sa fie si la prima cheie si in mers...cateodata mai miroase a benzina nearsa, dar masina merge un pic mai bine la 2000+ turatii. Mai mentionez ca de o sptamana am pus la fiecare alimentare ceva de gentul octane booster de la ABRO (12Ron) mai mult de proba si benzina '99 si situatia s-a imbunatatit, dar nu foarte mult mai ales ca presiunea in in rampa a ramas aceeasi (un pic mai mare la acceleratie decat la inceput) Va ros sa-mi spuneti daca este posibil sa fie regulatorul de presiune de benzina sau un injector blocat, infundat? As face cum m-a sfatuit DanyPop, dar e foarte greu cu mecanicii in Focsani, credeti-ma...As incerca cu injector cleaner de la Liqui Moly dar nu stiu daca va face ce face o curatare de injectoare la banc si nici nu stiu daca sunt injectoarele sau regulatorul de presiune benzina. Va multumesc pentru ajutor si ma scuzati daca nu am fost la obiect, toate cele bune!
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=7gYF25HVuOA am revenit cu video cu presiunea in rampa de injectie (pompa benzina noua) care este mai mica decat cu 1-1.5bari la prima cheie, iar pornita la relanti sau accelerata cu 1 bar mai putin. Ultima piesa suspectata cred ca ar putea fi regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare (arc decalit sau ceva) membrana nu pare sa fie sparta desi uneori in mers se simte miros de benzina. Ce parere aveti? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Trebuie demontate si verificate pe banc.

https://www.youtube....h?v=7gYF25HVuOA am revenit cu video cu presiunea in rampa de injectie (pompa benzina noua) care este mai mica decat trebuia cu 1-1.5bari la prima cheie, iar pornita la relanti sau accelerata cu 1 bar mai putin. Ultima piesa suspectata cred ca ar putea fi regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare (arc decalit sau ceva) membrana nu pare sa fie sparta desi uneori in mers se simte miros de benzina. Ce parere aveti? Multumesc.

Edited by benga_mircea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.