Jump to content

Montare trapa pe E46 2002 FL 318i 143HP


QuBBaUFC

Recommended Posts

Salut , cred ca acesta o sa fie un subiect putin nebunesc...

Cum scrie si in titlu detin un e46 din 2002 facelift 318i benzinar de 143 de cai ... singura problema pe care o am cu el .. nu am trapa:))

Nu ar fi o necesitate pentru mine pentru ca nu fumez dar imi place efectul dat de o trapa pe un e46 .. masina din fabrica e venita fara trapa am plafonul original.

Acum problema nu este unde gasesc plafonul .. ca se gaseste la dezmembrari trapa cu capitonajul si plafonul .. problema este daca imi afecteaza aerodinamicitatea masinii sau nu se potrivesc furtunasele pentru scurgeri sau alte cele. Daca as face aceasta schimbare .. si nu cred ca are cum sa fie chiar costisitoare...tot ce trebuie sa fac la un meserias ar fi sudarea plafonului cu trapa .. ca de restu ma ocup singur. Sunt electro-mecanic de meserie .. asta ca sa nu imi aud vorbe ca-s de-al de dorel :))

Daca ati schimbat sau aveti orice informatie despre costul sau problemele/avantajele schimbarii sunt dispus sa vorbesc pe acest subiect:) .. Vreau sa stiu daca e posibil sau daca nu e o sa incerc sa ma potolesc :))) Daca vreti sa imi scrietii comentarii de genul "vinde-o si ia-ti una cu trapa" Mai bine nu mai scrieti.

Multumesc pentru timpul acordat citirii "febrei" mele cu trapa si sper ca ma ve-ti lamurii:)

Link to comment
Share on other sites

Ai curaj, iti trebuie si ceva mai multi banuti, gasesti un pavilion cu trapa functionala la dezmembrari si un tinichigiu bun, orice se face, singura problema e costul transplantului, daca iti convine e alegerea ta. Mi se pare prea mare cheltuiala acestui retrofit care e sensibil, sa ai grija mereu sa fie traseul desfundat, curatat culisele si gresate anual, eu am asa ceva si nu ma da pe spate, asa a fost echiparea, nu cred ca i-as simti lipsa prea mult.
Link to comment
Share on other sites