BMWClub: Probleme cutie viteze autoama - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Probleme cutie viteze autoama Rate Topic: -----

#1 User is offline   liviue61 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 20-November 17

Posted 20 November 2017 - 19:00

Salut,

De curand am achizitiont un BMW E61 din 2008 cu cutie de viteze automata 6HP19 (200000 km), din pacate am o problema la cutia de viteze , pana sa ii fac schimbul de ulei la un drum de 100 de km fara oprire daca o fortam intr-o depasire imi dadea imediat eroare cutia si trebuia sa opresc motorul ca sa isi revina (cod erare 4F85 si 4F96 se refera la treapta 5 si 6). Am schimbat uleiul (cu ulei ZF cu convertizor dat jos si spalat) + inlocuti garniturile de presiune si flansa in speranta ca se va remedia aceasta problema, precizez ca uleiul vechi era cu span. Din pacate problema nu s-a remediat ba din contra acum cum se incalzeste uleiul in cutie, daca o accelerez mai tare cand este in treapta 5 sau 6 imi da imediat eroare. M-am documentat putin pe net si cred ca si-a facut joc in bucsile din cutie si din cauza asta fiind si uleiul nou mai subtire uleiul pierde presiune si da aceasta eroare si simtom de patinaj.

Intrebarea mea este:
-stiti unde pot gasi acest set de bucsi?
-stiti pe cineva cine a mai avut aceasta problema si a rezolvat-o?

Multumesc,

Attached File(s)


This post has been edited by liviue61: 20 November 2017 - 19:07

0

#2 User is offline   feitosak1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 13-June 13
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 20:58

Salut. Stiu pe cineva care a avut aproximativ aceeasi problema tot la un E61 cu 6hp, dar atunci cand intra in avarie ii aparea eroare pe ambreiaje, clutch C si clutch D parca. Iti apare ceva de genul asta la diagnoza? Rezolvarea a fost schimbarea ambreiajelor si reconditionarea convertizorului, a fost destul de costisitor.
Sunt niste baieti care au o firma care se ocupa cu asa ceva si din cate am vazut au rezultate bune, nu dau numele firmei aici.
0

#3 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 20 November 2017 - 21:10

Confirm ce a spus colegul mai sus , si eu am un prieten ce a avut aceasi problema la cutia 6hp de pe un E60 520d ... A rezolvat problema dupa ce a schimbat ambreajele umede (placile de frictiune) ... Convertizorul trebuie sa il reconditionezi doar daca este ars (se vede ca are culoare albastra , ca o flacara ce arde gaz metan) si/sau miroase a ars in interior.
Dar daca ai zis ca ai avut span in cutie iti sugerez sa il reconditionezi indifferent daca prezinta simptomele ce le-am enumerate , din cauza ca poate a ajuns ceva span si prin convertizor (aproximativ 300 euro costa sa reconditionezi convertizorul.Dupa cum a spus si colegul , toata operatiunea e costisitoare si o sa depaseasca lejer 1000 euro.

PS: AM tot zis pe forum ca uleiul nu repara cutia , si ca este mai bine (ieftin) sa o repari inainte sa ii schimbi uleiul ... Acum dupa reparatie iti trebuie ulei si filtru nou , indifferent ca le-ai schimbat cu 1km inainte (poti sa zici ca sunt deja compromise)

This post has been edited by OPaul: 20 November 2017 - 21:12

0

#4 User is offline   feitosak1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 13-June 13
  • Gender:Male

Posted 20 November 2017 - 22:08

Cel mai probabil in jur de 1500E va costa. Nu vreau sa-l sperii pe initiator, dar asta e adevarul. Daca intra in avarie la fiecare trecere in treapta 5 sau 6, e destul de grav si nu exista alta solutie decat desfacerea cutiei si schimbat ce e de schimbat. Du-te la o firma/atelier care sa stie ce face, cauta pe cineva care se ocupa exclusiv cu reparatia de cutii automate si care iti poate dovedi ca a mai reparat 6hp. Ce gaseste in ea....afli numai dupa ce o desface. Ideal ar fi sa inlocuiesti toate clutchurile.

This post has been edited by feitosak1: 20 November 2017 - 22:11

0

#5 User is offline   Soryn14 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 29-May 06
  • Gender:Male
  • Location:bucharest
  • Interests:BMW

Posted 20 November 2017 - 22:10

Daca vrei iti pot recomanda un service foarte bun care are specializare doar pe cutii de viteze automate.
Da-mi un P.M sa nu fac reclama
0

#6 User is offline   catacfc 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 371
  • Joined: 27-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 November 2017 - 00:30

sau cutie sh...e vreo 800e +/-
0

#7 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 3014
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 21 November 2017 - 08:56

daca ai gasit span in ulei nu mai trebuia sa mai arunci banii pe schimbul de ulei, ii tineai si te apucai de reconditionat. Piese pentru orice cutie automata gasesti aici: automaticchoice.co.uk.
2

#8 User is offline   liviue61 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 2
  • Joined: 20-November 17

Posted 21 November 2017 - 20:29

 feitosak1, on 20 November 2017 - 20:58, said:

Salut. Stiu pe cineva care a avut aproximativ aceeasi problema tot la un E61 cu 6hp, dar atunci cand intra in avarie ii aparea eroare pe ambreiaje, clutch C si clutch D parca. Iti apare ceva de genul asta la diagnoza? Rezolvarea a fost schimbarea ambreiajelor si reconditionarea convertizorului, a fost destul de costisitor.
Sunt niste baieti care au o firma care se ocupa cu asa ceva si din cate am vazut au rezultate bune, nu dau numele firmei aici.


Mie imi da avarie pe Clutch E


 mik15, on 21 November 2017 - 08:56, said:

daca ai gasit span in ulei nu mai trebuia sa mai arunci banii pe schimbul de ulei, ii tineai si te apucai de reconditionat. Piese pentru orice cutie automata gasesti aici: automaticchoice.co.uk.


Multumesc frumos pentru ajutor. Cred ca o sa desfac eu cutia sa vad ce este in ea. Lucrez la un service unde avem 7 mecanici dar nu prea s-au bagat sa repare cutii automate (nu suntem specializati in treaba asta), de asta sunt putin nedecis daca sa ma apuc sa o desfac la mine sau sa o trimit la reconditionat.
Cel mai mult vroiam sa stiu de unde pot sa iau piese pentru cutie ca nu prea se gasesc oriunde, asa ca multumesc mik15 pentru site!

SH nu cred ca merita sa pun, dau 800 de euro pe ea dar nu stiu cat o sa mearga. Eu am modelul cu Joystick si nu stiu daca este lafel ca la modelul fara facelift.


Va multumesc frumos ptr raspunsurile voastre !!!
0

#9 User is online   Andrei525 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 440
  • Joined: 20-May 17
  • Gender:Male

Posted 21 November 2017 - 20:46

 liviue61, on 21 November 2017 - 20:29, said:

Mie imi da avarie pe Clutch E




Multumesc frumos pentru ajutor. Cred ca o sa desfac eu cutia sa vad ce este in ea. Lucrez la un service unde avem 7 mecanici dar nu prea s-au bagat sa repare cutii automate (nu suntem specializati in treaba asta), de asta sunt putin nedecis daca sa ma apuc sa o desfac la mine sau sa o trimit la reconditionat.
Cel mai mult vroiam sa stiu de unde pot sa iau piese pentru cutie ca nu prea se gasesc oriunde, asa ca multumesc mik15 pentru site!

SH nu cred ca merita sa pun, dau 800 de euro pe ea dar nu stiu cat o sa mearga. Eu am modelul cu Joystick si nu stiu daca este lafel ca la modelul fara facelift.


Va multumesc frumos ptr raspunsurile voastre !!!



Incearca sa ai documentatia tehnica pentru cutie daca vrei sa te apuci de desfacut. Cand ai idee cam ce este inauntru o sa fie mai usor.
Daca te simti ca o poti face ... da-i bataie.

Spor la reparat.
0

#10 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1656
  • Joined: 17-July 16

Posted 21 November 2017 - 22:45

Sfatul meu e sa mergi la cineva care are pricepere si repara constant acest gen de cutie, asta daca nu vrei sa dai bani cu sacul, a mai incercat cineva sa repare tot in service cu 7 mecanici dar habarnisti, costurile au fost dezastruoase. O demonteaza, si ce vad cei care nu cunosc, cum apreciaza defectul, asa ca sa va uitati ca "magarul la vioara", ai mai pleca cu asa cutie la drum? E BMW trebuie respectat, nu e pentru orice mecanic, piesa e sensibila, mai bine o dai la ZF si iti dau alta reparata cu garantie cred ca e rezolvare mai profesionala.
0

#11 User is offline   feitosak1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 13-June 13
  • Gender:Male

Posted 21 November 2017 - 23:09

@calinus68, stii tu ca se poate face asta, sa dai cutia defecta +diferenta de bani pe una reconditionata?

@liviue61, daca crezi ca te descurci sa o repari.....nu e chiar floare la ureche si experienta conteaza enorm, cineva care e la a 50-a 6hp desfacuta o sa vada imediat ce si cum, cine e la prima cutie o sa bajbaie grav. Plus ca e posibil sa te coste mai mult daca o desfaci tu, daca nu reusesti s-o repari din prima si trebuie s-o desfaci din nou, pierzi uleiul, etc etc. Oricum, bafta, toate se rezolva.
De recomandat iti recomand si eu aceeasi firma ca si Soryn14

This post has been edited by feitosak1: 21 November 2017 - 23:13

0

#12 User is offline   feitosak1 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 689
  • Joined: 13-June 13
  • Gender:Male

Posted 22 November 2017 - 13:25

Am sunat eu de curiozitate la serviceul ZF (servicefaur). O cutie 6HPxx, reconstruita in fabrica, "rebuilt", deci nu doar cu ceva piese reparate/inlocuite, ci facuta ca noua, testata pe banc si cu ulei in ea, costa ~3.500E, garantie 1 an. Cu cutia defecta la schimb. Pare mult, dar daca cineva vrea neaparat sa pastreze masina, cred ca e o rezolvare corecta.
Repararea unei cutii cu probleme majore la ei in service, dupa standardele ZF, duce undeva peste 2000E, in functie de probleme. Mi-a spus respectivul ca e posibil sa coste reparatia cat o cutie rebuilt, pentru ca ei trebuie sa schimbe tot ce e uzat in cutie ca sa poata da garantie. Deci teoretic prima varianta pare mai buna, la nevoie.

This post has been edited by feitosak1: 22 November 2017 - 13:26

0

#13 User is offline   LYM 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2328
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 November 2017 - 14:42

Nu va bagati la reparat cutii la ZF. chiar cei de acolo mi-au spus ca "ne le prea iese" si s-au intors clientii cu probleme cu ele, iar apoi au renuntat sa mai repare (nu stiu daca au inceput iar).
Cand am facut schimbul imi povestea baiatul de acolo ca asteptau a 3a cutie "noua" (reconditionata de fabrica - Germania) pt un Audi, fiindca primele 2 au venit defecte.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro