Jump to content

Bmw 730d 2012 5 butoane pareri, probleme !


BlindXenon

Recommended Posts

Salut dragilor. Sunt nou in gama bmw, dar de ceva vreme m-am indragostit de seria 7 anul 2012, cu motorul de 3000 cmc diesel, cel cu 5 butoane, ma intereseaza daca in principal daca e o masina daily si ce probleme ar avea o masina de genul asta daca ajung sa o cumpar second ? Preturi la piese etc, mai ales cu drumurile noastre de romania, ma gandesc ca va fii ceva mai costisitor. Astept pareri, multumesc anticipat !
Link to comment
Share on other sites

e o masina foarte buna, comfortabila, mai ales daca are toate butoanele :frantics:

 

despre piese - consumabilele sunt ok, 1.000 ron revizia.

se intampla rar, dar daca iti pica piese importante (cutie, motor, diferentiale, planetare, module electronice, etc) o sa iti gaureasca buzunarul.

 

asteapta-te sa bagi 1-2000 euro anual in diverse reparatii; daca esti genul "hit and run", o iei si cand pica ceva, gasesti un clent si scapi de ea.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai macar 3000-4000e pe an pe care ii poti cheltui cu masina (acte, intretinere, anvelope etc.) nu prea are sens sa o cumperi. Iar suma asta este optimista, daca vrei sa faci toate lucrarile la reprezentanta si cu piese originale asteapta la peste 5000e anual. Gandeste-te numai la anvelope, ca daca ti-ai lua un 320d ai putea sa iti iei 4 anvelope 205/55-16 premium de iarna cu ~1400 lei. La 730d un set de anvelope premium de 18-19 o sa te coste ~3500 lei. Impozitul ~200 lei vs ~2100 lei. Cum vrei tu sa o iei "cu 5 butoane" ai fi uimit cate cheltuieli in plus poate aduce. Am lucrat la un 530 GT cu bare antiruliu active (sistem asemanator cu cel de pe seria 7) care pierdea lichid, iar numai piesele (doua tevi care corodasera) au costat 3300 lei. Nu din reprezentanta, de la magazin de piese si cu discount. Daca spargi o perna costa aprox. 2000 lei din cate stiu. Un amortizor activ costa +1000 lei. Exemple sunt multe din pacate. Nu degeaba se vand acum seria 7 2012-2013 la mai putin de 20% din pretul de reprezentanta. Edited by All
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina la achizitie trebuie verificata ''cap/coada'' 100% din toate punctele de vedere de catre cineva competent. Istoric transparent si km reali, altminteri poate fi o gaura neagra. Motorul de 3.0d e cel mai slab din gama seria7, e bun, insa tot diesel este. Poate fi suficient insa nu are rafinament pentru un seria 7 veritabil.Dpdv taxe,consum, este cel mai bun pt Ro, nefiind ceva de speriat, cum sari de 3,0 L ca si cilindree se schimba situatia.

Cele 5 butoane in Romania, mai ales ca masina de zi cu zi, 4 dintre ele sunt in 99% din cazuri, useless, pentru ca nu ai autostrazi. Poate doar HUD-ul sa il tii activat permanent insa nu pot spune ca te ajuta cu ceva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, pentru mine este o masina daily insa nu locuiesc intr-un oras aglomerat.

Daca cauti confort si dotari, seria 7 este ce iti trebuie. Eu in 2015 2016 am avut seria 7 din 2010(fara facelift) si am fost foarte incantat de masina respectiva intrucat dupa ce am vanduto am avut si alte masini Audi a5(2014) mercedes cls(2012) bmw f10(2015 foarte dotat) insa calitatea mult mai slaba sub Seria 7, am condus in paralel si S class modelul nou, audi a8, audi a7, nu zic ca alte marci premium sunt mai prejos, insa ce imi ofera mie bmw altele sunt pe departe.

Asta pana de curand cand tot la pasiunea mea am ajuns, seria 7 exta full insa de data asta facelift acesta avand si amortizoare cu perne standard pe spate.

Ca si idee acele 5 butoane nu sunt asa importante si sincer din cele 5 butonele doar head-up-display il folosesc, insa de top sunt: dynamic drive, scaune ventilate, un pachet sport, camere fata/spate/360, trapa, faruri full led, sistem sunet profesional h&k, b&o.

Seria 7 este un tank de masina si nu se strica asa usor daca esti mai grijuliu de fel, insa si cand se strica piesele vor costa poate si de 4x mai mult ca la un seria 3, Spre ex o fulie vibrochen m-a costat 600E, pompa apa 250E, un tampon motor 500lei, 4 anvelope R19 1000E, 2 brate fata 2000lei, la reprezentanta placute frana fata/spate 2500lei, revizie ulei filtre 1800lei, insa daca le faci in afara reprezentantei preturile se pot injumatati.

Edited by Stormzor
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.